2013-05-31, 20:51
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Ja handleden är mycket vanligt att få dropp via pulsådern där.
Men för i helvete! Snacka inte om saker du inte begriper! Man gör absolut inte artärpunktioner för att ge dropp! I princip gör man bara artärpunktioner för att mäta blodgashalten. Du tror uppenbarligen att du kan en hel massa saker som du inte vet ett skvatt om egentligen.
Citera
2013-05-31, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Källa?

Men det är ju inte rätt personer!!!Den M hon pratar om är född 1973 och bara det bör väl säga er att det är fel person?

Jamen ursäkta mig då...!!!
Jag bara gissade lite.. är det förbjudet?
Citera
2013-05-31, 20:56
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
2010 var hon förtvivlad för hon trodde att hennes älskling lämnat henne. Man kanske borde läsa hela bloggen.

Om du tycker den där personen blogg är intressant och dom människorna hon nämner
får du väl starta en egen tråd om dom.
Ingen av dom hör hit.
Citera
2013-05-31, 20:57
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macaroni81
Jamen ursäkta mig då...!!!
Jag bara gissade lite.. är det förbjudet?
Nej det är inte förbjudet att gissa, men det är idiotiskt att dra in oskyldiga människor i en sån här tråd. Du är väl läskunnig och ser vad som står i texten, och då borde du ju förstå då att det är fel personer, eller?
Citera
2013-05-31, 20:57
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
I bil och bostad hos KJ
Har du någon källa till det eller är det bara en "känsla" du har, precis som i dina andra meningslösa inlägg?
Citera
2013-05-31, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Men för i helvete! Snacka inte om saker du inte begriper! Man gör absolut inte artärpunktioner för att ge dropp! I princip gör man bara artärpunktioner för att mäta blodgashalten. Du tror uppenbarligen att du kan en hel massa saker som du inte vet ett skvatt om egentligen.

Jag får dropp regelbundet och kan intyga det. En sköterska förklarade för mig att man kan få det på handryggen, på armen om man har någon lämplig åder eller i armvecket.
Citera
2013-05-31, 20:58
Medlem
highfives avatar
Citat:
Vi är inte välkomna i dessa perfekta psykologers tråd vetdu
Bara för att vi gissar och kommer med egna ideer...

Visst får du gissa, men jag tror nog du kan släppa MB och AN.

Vill du ha något att gissa på så kan du få en fråga.

Kunde detta ha hänt vilken tjej som helst som träffade KJ denna kväll eller var det just för att det var VB som gm briserade?
Citera
2013-05-31, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Om du tycker den där personen blogg är intressant och dom människorna hon nämner
får du väl starta en egen tråd om dom.
Ingen av dom hör hit.

JAG hittade kvinnan genom att söka på Mic*e B*rg...
Denna kvinna varnade för honom i SIN BLOGG.... blev nyfiken o läste.. skickade den hit som ett FÖRSLAG för er experter att kolla.. men sorry...!!
Citera
2013-05-31, 21:00
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Fast å andra sidan kan andra sidan behöva gå ut med information, typ efterlysningar, uppmaningar till försiktighet eller sök.

Det anser jag är två helt skilda saker, om advokaterna inte får yppa sig om bevisläget mot sin klient ska inte åklagarsidan få breda ut sig om hur stabilt läget i fallet är.

Ofta har ju det visat sig att det tunga bevisläget bara var ett luftslott när man har fått tillfälle att granska fallen.
Citera
2013-05-31, 21:03
Medlem
succubusans avatar
Advokaten säger att blodet som hittats, som via analys visat att det är VBs, lika bra kan ha funnits där innan då dom varit tillsammans osv.. Är det bara ett sätt att få hålla honom längre i häktet som hans misstankegrad höjts?
Citera
2013-05-31, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Visst får du gissa, men jag tror nog du kan släppa MB och AN.

Vill du ha något att gissa på så kan du få en fråga.

Kunde detta ha hänt vilken tjej som helst som träffade KJ denna kväll eller var det just för att det var VB som gm briserade?

tack för förtroendet

1. Jag vet inte.. jag tror det finns svartsjuka /droger inblandade eftersom jag tror att man behöver vara riktigt påknarkad för att klara av detta dåd..
Evt att han som nämnts blivit indragen i detta på nåt vänster..

2. Om KJ har AS/Adhd så är han svinigt dålig på att planera..
då sker saker per impuls oftast iaf..så är det för mig.
Ofta kan man ha en kombi av adhd/add och As. Men det vet ni kanske redan.
Citera
2013-05-31, 21:05
Medlem
troubleices avatar
Anledningen till att advokaten berättar om KJ's psykiska ohälsa kanske kan vara ett försök att få allmänhetens medlidande för hans klient? Typ "se så ledsen han är, oskyldig och allt"...

Men nej, är man oskyldig så ser jag ingen anledning till självskadebeteende. Jag har själv haft dessa problem och gjorde det väl aldrig utan anledning. Ofta är det väl för att häva ångesten eller för att straffa sig själv. Varför ska man vilja skada sig själv när man vet att man inte gjort något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in