Citat:
Ursprungligen postat av iSlash
[...]psykologhjälp[...]totalpuckon[...]rövhål[...]
Tycker responsen på tråden är ganska talande, TS uppmärksammar en pågående propagandakampanj som verkar för någon slags uppluckring av könen, små pojkar ska kunna bli flickor och vice versa, ämnet måste naturligtvis diskuteras och vad händer? Minns inte alla turer kring denna tråd men tror den postades initialt i PU varpå den ganska raskt slängdes i papperskorgen, startades om i SES, flyttades till Religion och därifrån till KOAT. Varför? Förmodligen inte för att ämnet är svårplacerat eller saknar diskussionsvärde, inte heller för att det är "för känsligt", jag tror att anledningen till responsen är för att det är judar som driver denna propaganda.
Om det vore samer som av någon outgrundlig anledning lobbade för könsbyten bland barn är jag säker på att det hade diskuterats i politikforumet och förmodligen en drös andra forum, men nu handlar det alltså om judar varpå moderatorerna får beröringsskräck och medlemmarna stammar ur sig briljanta, eftertänksamma och konstruktiva inlägg som det jag citerat delar ur.
Min gissning är att denna propaganda är en liten del av något mycket större och fungerar som en kil i det som håller samman folkslag, vissa judar räds homogena västerländska folk mer än pesten. De vinner stort på att splittra upp människor i allt mindre och mindre grupperingar, små grupperingar som strider mot varandra är lättare att ta kontroll över än ett enat folk, finns gott om exempel på detta i Afrika och Mellanöstern även om det där handlar om gränser och religionstillhörighet, här i väst är vi så indoktrinerade och individualistiska att fienden får falla tillbaka till kamp mellan könen och nu då uppluckring
av könen.