2013-05-30, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Om det nu är så illa, hur kommer det sig att du har varit där två gånger?

Han har tittat på båtarna och betalt 500 kronor som en gamma klasskompis far sa vid ett klassmöte. (Vilket givetvis visade sig vara 10 kronor när jag var där ett par år senare).
2013-05-30, 02:43
Bannlyst
Pellegrini bekräftar att han har en muntlig överenskommelse med City. Tar han med sig Isco och Toulalan? Den sistnämnde borde faktiskt intressera City eftersom Javi Garcia får anses vara en floppvärvning och Barry inte håller.
2013-05-30, 06:33
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
PSG vill ha Di Maria enligt Marca, övergångssumman kommer landa på drygt 25 miljoner euro.

Monacos ägare är fan löjligt rik; hans dotter fick en Ö i president för 117 miljoner euro.

https://twitter.com/SocialRMadrid/status/339616415520800768/photo/1

Löjligt rik är han inte alls. Snarare en aning dumdristig och slösaktig med uppmärksamhetsbehov. Rybolovlev är rankad på plats 119 av Forbes, och inte ens topp 10 i Ryssland med 9,1 miljarder dollar. Ta en sådan som Usmanov som sitter i Arsenal så har du redan där en som har åtmistone dubbelt så mycket pengar.
2013-05-30, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Löjligt rik är han inte alls. Snarare en aning dumdristig och slösaktig med uppmärksamhetsbehov. Rybolovlev är rankad på plats 119 av Forbes, och inte ens topp 10 i Ryssland med 9,1 miljarder dollar. Ta en sådan som Usmanov som sitter i Arsenal så har du redan där en som har åtmistone dubbelt så mycket pengar.

Ja, Rybolovlev är väl snarare en medelsvensson. Plats 119 på Forbes lista är ju inget som imponerar direkt. Det går ju knappast att jämföra honom med Usmanov - titta bara på vilka stjärnor han har tagit till Arsenal.

2013-05-30, 09:15
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Rykten om Suarez var givna att komma och jag har full förståelse om han vill flytta. Helst vill jag att han stannar men en försäljning behöver inte vara så negativ som en del vill få det till. Men om han går ska det vara hyfsat bra betalt.

Inget att basera en värvning på men Toure gjorde enligt uppgift en bra insats mot Benteke när de möttes. Benteke som Liverpoolförsvaret hade oerhörda problem med under säsongen. Alltid något.

Iago Aspas från Celta Vigo verkar också vara nära. Ingen spelare som folk höjer på ögonbrynen för i vare sig England eller Sverige. Men vore intressant att veta vad folket som har koll på La liga tycker.

Kyriakos Papadopoulos har låtit som en spännande värvning de senaste åren och i mina ögon gör han det fortfarande. Knäskadan denna säsong verkar dock få en del att tvivla och säger att han är skadebenägen. Bortsett från denna skada har han enligt transfermarkt varit borta i ungefär 5 veckor sedan han kom till Schalke. Varav två för en virusinfektion. Kan inte säga att det avskräcker mig men folk med bättre insyn får gärna dela med sig av sina åsikter.
2013-05-30, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Ja, Rybolovlev är väl snarare en medelsvensson. Plats 119 på Forbes lista är ju inget som imponerar direkt. Det går ju knappast att jämföra honom med Usmanov - titta bara på vilka stjärnor han har tagit till Arsenal.

Det är nog snarare du som ska ha "" efter den korkade meningen.
2013-05-30, 10:05
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Rykten om Suarez var givna att komma och jag har full förståelse om han vill flytta. Helst vill jag att han stannar men en försäljning behöver inte vara så negativ som en del vill få det till. Men om han går ska det vara hyfsat bra betalt.

Det som oroar är ju att Sturridge inte bara är ojämn utan också skadebenägen som det verkar. Även Borini har ju varit borta mycket medans Suarez nästan alltid spelar när han inte är avstängd. Hade det inte varit för detta så hade jag inte haft så mycket emot att han säljs heller. Om han lämnar så hoppas jag att man inte bara får in Aspas utan ännu en anfallare i hans ställe plus att pengarna kanske räcker till någon spelare på en annan position också. Men vi får se, tror inte att Liverpool får så mycket pengar för Suarez som många förväntar sig.
2013-05-30, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Det är nog snarare du som ska ha "" efter den korkade meningen.

Jag tyckte bara det var lustigt hur Rybolovlev avfärdades som om att han inte alls är löjligt rik, vilket han ju måste anses vara ur vilken bedömningsskala som helst. Istället togs givetvis Arsenals luddiga delägare Usmanov upp, som förvisso ligger högre upp på Forbes lista, men det är ju i detta sammanhang relativt ointressant då han uppenbarligen inte är beredd att investera på samma sätt (än så länge i alla fall).
2013-05-30, 10:42
Medlem
motvalls avatar
Enligt tidningen Rheinischen Post, som talat med Bayer Leverkusens VD Holzhäuser, ska det nu vara klart i Schürrle/de Bruyne-historien. André Schürrle går till Chelsea för en ”bestämd” summa och Leverkusen får låna Kevin de Bruyne en säsong utan kostnad. Han påstår att klubbarna är överens.

Ser alltså inte ut som KDB går till Dortmund. Det man dock ska komma ihåg är att BVB och Bayer inte är bästa vänner direkt, varit flera bråk detta år, bl a nyss om Sokratis.
2013-05-30, 10:43
Medlem
Kafferastens avatar
Luis Alberto Romero verkar också vara på väg till Liverpool. Tillhör tydligen i Sevilla och har varit utlånad till Barcelona B senaste säsongen.
2013-05-30, 11:39
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Enligt snack i tysk press så var Eriksen Plan B för Dortmund men att ännu inget bud inkommit.

Plan A ryktas vara Kagawa som efter Moyes inträde kanske inte prioriteras lika högt. Vi får väl se.

Plocka tillbaka Kagawa hade ju varit absolut bäst för Dortmund i nuläget enligt mig.
2013-05-30, 11:49
Avslutad
Suarez överens med Real Madrid om 4 års kontrakt. Tack för den här tiden Luis.

https://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2013/05/30/real-madrid-och-suarez-overens-om-fyraarskontrakt/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in