Jag skulle vilja veta vad en låt som jag har hört ett par gånger på guldkanalen de senaste dagarna heter och gärna artisten också. Den går ungefär: "Nu är det gott igen när solen går upp, är förväntansfull på vad dagen skall ge. Nu är det gott igen, kastar mig ut i det blå."
Snubblade över något nytt från den gamle stofilen Fronda igår. Lyssnade igenom och var utan att bli förvånad besviken. Men fastnade för en melodi som jag inte kan sätta fingret på var den är tagen ifrån.
Hörde en låt på Bandit i lördags, rätt tung metal med nån kör som sjöng "Satanas" osv samt diverse vad jag misstänker var demonnamn. Ganska säker på att det var något namn på "A"! Själva sången vill jag minnas som ganska neutral, alltså ingen über-growl.
Blir galen.. Söker en låt som spelas ganska ofta på RixFm, hörde den senast idag vid 5-6 tiden. Ganska poppig under refrängen , en tjej som sjunger. Har sökt som en galning på deras hemsida men utan resultat. Tror dem sjunger "I wanna be close to you". Det är tyvärr allt jag kan beskriva.