2013-05-27, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pangkaka
Kan man använda mast e istället för Letrozole som kontring av gynekomasti på tren e? Sen ska ju testo e in också. Eller måste jag avakta med tren?
Att du ens måste fråga tyder ju på att du inte e redo för tren.
Citera
2013-05-27, 17:21
Medlem
Då får tren vänta. Är pga en skada jag hade velat ha med det men..
Citera
2013-05-27, 17:29
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pangkaka
Då får tren vänta. Är pga en skada jag hade velat ha med det men..
Varför fan vill du dra tren för en skada?
Citera
2013-05-27, 17:37
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Varför fan vill du dra tren för en skada?

Troligtvis p.g.a. Trens positiva effekt på kollagesyntesen.
Citera
2013-05-27, 17:38
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Troligtvis p.g.a. Trens positiva effekt på kollagesyntesen.
Var det dummaste jag hört.
Citera
2013-05-27, 17:44
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Var det dummaste jag hört.

Jasså? Läser lite här och var hur bra det ska vara för lederna. Har dock ingen personlig erfarenhet så kommer inte bråka med dig.
Citera
2013-05-27, 17:49
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Jasså? Läser lite här och var hur bra det ska vara för lederna. Har dock ingen personlig erfarenhet så kommer inte bråka med dig.
Det är bra för lederna, men det är samtidigt en levergiftig inject med kraftfulla biverkningar. Dvs, ingenting man tar för en skada. Då är EQ eller eventuellt Deca ett mycket bättre val.
Citera
2013-05-27, 17:52
Medlem
Citat:
Det är bra för lederna, men det är samtidigt en levergiftig inject med kraftfulla biverkningar. Dvs, ingenting man tar för en skada. Då är EQ eller eventuellt Deca ett mycket bättre val.

Finns väl inga konkreta belägg för att tren har en levertoxisk effekt. Personligen ligger jag på tren året runt, och har perfekta levervärden.
Citera
2013-05-27, 18:03
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Finns väl inga konkreta belägg för att tren har en levertoxisk effekt. Personligen ligger jag på tren året runt, och har perfekta levervärden.
Kanske du har rätt i, jag har faktiskt tagit det som vedertaget. Får väl undersöka det lite noggrannare.

Fast sedan är det ju väldigt individuellt dessutom. Mina levervärden påverkas nada av 50/50 dbol heller, trots att en familjemedlem har stora problem med sin lever.

Skall kika lite närmare på det oavsett. Kan alltid vara bra att veta inför framtiden.
Citera
2013-05-27, 18:13
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:

Vilket jag såklart håller med om.
Citera
2013-05-27, 18:40
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:

tren e i doser kring 300 ew har inga enorma biverkningar direkt. troligen ett mkt bättre val en deca i detta fall. decas spårtid o nedstäningen är värre. eq är väl det bästa.

o att det är levergiftigt ska vi nog ta med en nypa salt. inget att bry sej om tror jag om du nu inte har en taskig lever sen tidigare. då gör tren ingen skillnad på din lever är min personliga uppfattning
Citera
2013-05-28, 08:42
Medlem
Hur snabbt försvinner dbol ur kroppen efter man tagit sista dosen? Nu tänker jag inte hur länge man kan spåra det, utan hur länge det tar innan man är nere på 0 testosteron i kroppen. Högst individuellt men någon fingervisning kanske finns? Kört 20/50 på dbol.

Tänker själv att det måste gå relativt snabbt pga halveringstiden, men mitt välmående är faktiskt bättre nu 5dagar efter sista dosen. Har valt att köra utan pct, kanske dumt. Och nej, ingen "inför-beachen-tönt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in