Citat:
Ursprungligen postat av Whooo
Finns väl ingen som håller hastigheten mellan Ljunghusen och Skanör/falsterbo?!
Off T: Alldeles riktigt, för låg hastighet till Skanör och för hög därifrån. Många olika orsaker till det.
Utöver det så tycker det är synd att man börjar munkäftas och tappar grundidén till starten av denna tråd. Ingen får ut nåt av att börja kasta skit på varandra mer än att folk blir irriterade och skapar ännu mer inlägg som inte berör själva fakta omkring olyckan.
Olyckan är väldigt tragisk och innan man får en klarhet i vad som faktiskt var orsaken till olyckan så skulle jag råda folk att bita sig i läppen innan man nyper tillbaka om man tycker diverse kommentarer inte hör hemma i denna tråd. Ta personliga påhopp på pm och låt oss fokusera på kolla på fakta och sen faktiskt visa respekt för de pårörande och inte göra denna olycka till en scen för själar som tycker det är roligt att kivas inbördes.
On T:
Förstår att man tagit vittnesmål från barnen och de borde ha en rimligt god idé om vad som hände.
När det gäller mamman så hoppas jag innerligt att hon kommer återhämta sig utan men, har inte en aning om hur hon mår... Gissar på att hon inte kommer ihåg nåt av olyckan med tanke på kroppens hantering av traumatiska upplevelser.
1. Är det någon här inne som faktiskt vet exakt vad som hände redan?
2. Vad som skulle vara intressant i denna fråga är orsakerna till att han ens fick sladd. Var det missbedömning av fart och grepp eller en stundens infall att vilja visa sig själv ( kick ) och de andra att han kunde sladda med M3:an?
Till sist, jag har INTE genom detta inlägg velat uppröra eller lägga bensin på bålet om nån tycker jag leker för mycket präktig moralkärring.