2013-03-18, 03:51
Medlem
Rusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturkrig
Vikingarock på Södermalm???

Det känns ungefär lika trovärdigt som porrfilmskväll på ROKS-jouren...

Du vet väl att "Skrewdriver" har lirat på södermalm - i medborgarhuset.
Citera
2013-03-19, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rusen
Du vet väl att "Skrewdriver" har lirat på södermalm - i medborgarhuset.

Jag vet att Söder inte bara är vänstervridna "kulturarbetare" och journalister, men åtminstone ute i landet är det ju (tyvärr) vad man främst - och inte utan skäl - förknippar stadsdelen med. Så tanken på en vikingarock-konsert där kändes spontant verkligen ganska underlig.
Citera
2013-03-19, 13:49
Medlem
Hur stoppar man en spelning genom att som journalist utan någon som helt makt över vilka som vill gå på spektaklet ringa in eller näthata lite i 2 inlägg på pubens hemsida? Äger journalisterna puben och lider utav grav schizofreni och hotar sig själva?
Citera
2013-05-15, 23:56
Medlem
Tappade nyss förtroende helt för Völund Smed då jag googlade Joakim Karlsson och såg hans söndertatuerade kropp fylld med nazistiska profiler, hakkors samt texter som lyder "I hate mongoloids". Nä fyfan.. Blev allvarligt talat riktigt besviken och nedstämd då jag hela tiden trott och intalat mig själv att de tar avstånd från all typ av dynga även fast jag snappat upp flera "hidden messages" i deras texter..

Jag skäms!
Citera
2013-05-16, 05:19
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bojsenburg
Tappade nyss förtroende helt för Völund Smed då jag googlade Joakim Karlsson och såg hans söndertatuerade kropp fylld med nazistiska profiler, hakkors samt texter som lyder "I hate mongoloids". Nä fyfan.. Blev allvarligt talat riktigt besviken och nedstämd då jag hela tiden trott och intalat mig själv att de tar avstånd från all typ av dynga även fast jag snappat upp flera "hidden messages" i deras texter..

Jag skäms!

Har du seriöst aldrig hört talats om Jocke Karlsson? Är ju en rätt så ökänd gammal nasse som håller på med en massa band. Pitbull farm är hans nuvarande "opolitiska" band.
Citera
2013-05-16, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Har du seriöst aldrig hört talats om Jocke Karlsson? Är ju en rätt så ökänd gammal nasse som håller på med en massa band. Pitbull farm är hans nuvarande "opolitiska" band.
Inte minst sångare i det gamla WP-bandet Pluton Svea.
Citera
2013-05-16, 16:54
Medlem
Citat:

Tycker de borda avvisa han då det drar skit över hela bandet. Punkt slut.
Nä du har nog en poäng där, har faktiskt inte någon bra koll på "kända" nazzar då jag väljer att ta avstånd från sådana typer. Tycker för övrigt att Jocke ser förjävligt pinsam ut.
Citera
2013-05-16, 17:56
Medlem
Citat:
Tycker de borda avvisa han då det drar skit över hela bandet. Punkt slut.
Nä du har nog en poäng där, har faktiskt inte någon bra koll på "kända" nazzar då jag väljer att ta avstånd från sådana typer. Tycker för övrigt att Jocke ser förjävligt pinsam ut.

Tycker du att han ser pinsam ut så ska du bara se vad han skriver på nätet. Jag tycker nog nästan bara synd om honom nuförtiden.
Citera
2013-05-16, 20:24
Medlem
Citat:
Tycker du att han ser pinsam ut så ska du bara se vad han skriver på nätet. Jag tycker nog nästan bara synd om honom nuförtiden.

Haha jo. Stackars människa, helt vilsen. Vad skriver han på nätet då? Jag har ju förstås en aning...
Citera
2013-05-16, 21:23
Medlem
softaroftas avatar
Spelar ingen roll vad man tycker om deras musik, gillar man den inte så är det bara låta bli att lyssna. Vi väljer att blunda för bra mycket värre saker varje dag, och nog finns det andra saker man kan prioritera att stoppa istället för en konsert, förbannat löjligt är vad det är.
Citera
2013-05-17, 08:06
Medlem
Citat:
Haha jo. Stackars människa, helt vilsen. Vad skriver han på nätet då? Jag har ju förstås en aning...

Bara leta upp hans facebook eller googla på jockemeister som han brukar använda på diverse forum så får du upp vad han brukar skriva. Det är allt från böghat, counterjihad och nazism.

Ett bra exempel är när han skrev något inlägg där han attackerade hemlösa och påstod att de fick skylla sig själva om de hade problem för när han var hemlös typ 8 månader så klarade han sig.
Citera
2013-05-17, 16:58
Medlem
Citat:
Bara leta upp hans facebook eller googla på jockemeister som han brukar använda på diverse forum så får du upp vad han brukar skriva. Det är allt från böghat, counterjihad och nazism.

Ett bra exempel är när han skrev något inlägg där han attackerade hemlösa och påstod att de fick skylla sig själva om de hade problem för när han var hemlös typ 8 månader så klarade han sig.

Fyfan vilken jävla sopa! Usch på sådana människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in