2011-07-25, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elevator
Dylan låter som en kråka i jämförelse med Håkan.

Nu för tiden ja. Det är ett välkänt faktum att Dylans röst åldrats osedvanligt illa. Men det går inte att jämföra en in-his-prime-back-in-the-days-Dylan med Håkan. Och hellre kraxande gubbkråkor än målbrottspojkar.

Jag hatar inte Håkan som person, gillar honom iofs. inte heller. Tycker bara hans musik är skit.

Inte mycket till skvaller detta dock.
Citera
2011-07-25, 06:08
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elevator
Kan vi inte ta det en gång för alla, hur kommer det sig att denna magnifika herre frambringar så mycket hat hos vissa? Säg inte rösten, för det finns så många artister med betydligt "sämre" (använder hellre ordet svagare) röster. Dylan låter som en kråka i jämförelse med Håkan. Är han dryg på något sätt? Knappast, han är väl mycket charmigare än de flesta. Och så vänder vi på det, är han tam på något vis? Nej, inte det heller. Det är fortfarande en gåta för mig att folk fortfarande kan avsky så mycket. Jag hade svårt för att förstå varför för tio år sedan och jag har ännu svårare för det nu. Har människor fastnat i en repetativ fas där man är en gång hater alltid hater. "Känn ingen sorg sög, fy fan vad han suger, jag hatar honom". Det blir ju rent ut sagt bara jävligt pinsamt. Han gör ingen refräng-pop i ordets rätta bemärkelse, allt bygger inte på en vass refräng som ska toppa listor. Han gör inga avantgarde-grejor heller, och folk har en förmåga att hata ytterligheter, dvs, "för svårt" eller "för hittigt". Därför borde han smita igenom dessa fällor ganska enkelt. Hatar ni på ren rutin?

Han tar i för mycket. Det är därför.
Citera
2011-07-25, 17:55
Medlem
dankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malode
Dom är inte gifta. Sambor.

http://www.expressen.se/noje/1.293319/jag-ar-sa-lycklig

En artikel från 2005 säger inte så mycket om hans nuvarande relation.
Citera
2011-07-25, 20:32
Medlem
elevators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Nu för tiden ja. Det är ett välkänt faktum att Dylans röst åldrats osedvanligt illa. Men det går inte att jämföra en in-his-prime-back-in-the-days-Dylan med Håkan. Och hellre kraxande gubbkråkor än målbrottspojkar.

Jag hatar inte Håkan som person, gillar honom iofs. inte heller. Tycker bara hans musik är skit.

Inte mycket till skvaller detta dock.

Målbrottspojke, han är 37 år. Är det ålder det handlar om, meritlistor? Kan nästan tro det. I vilket fall så är Håkans meritlista riktigt lång vid det här laget. Men visst, han kommer väl vara i "målbrottet" tills han är 50 om vissa får säga sitt. Det är också ganska fascinerande, människor som inte är insatta i hans ålder tippar ofta på 20-någonting. Han framstår verkligen inte som 20-någonting om man verkligen lyssnar.
Citera
2011-08-29, 12:21
Medlem
Freddykings avatar
Tycker han verkar lite berusad i det här klippet

http://www.youtube.com/watch?v=KbrbIW2Bysc&feature=related

Kan det vara något mer än alkohol? Ifall han ens är berusad...
Citera
2012-06-12, 00:26
Medlem
jeflongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dankar
En artikel från 2005 säger inte så mycket om hans nuvarande relation.

Är det någon som vet vad han gör nu? Själv hoppas jag på en comeback!
Citera
2013-01-12, 22:43
Medlem
knarkapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeflong
Är det någon som vet vad han gör nu? Själv hoppas jag på en comeback!

spelar in en ny platta
Citera
2013-01-12, 22:54
Medlem
drfreudsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkapa
spelar in en ny platta

Och med det menar du förstås att han spelar tamburin på sin morsas platta:
http://www.gp.se/kulturnoje/1.1207718-hon-gor-skivdebut-pa-aldre-dar

Tycker han kan hålla sig till att spela lead-tamburin på sin mammas skivor och låta solokarriären vila för all framtid.
Även om jag kan föreställa mig hur hans mammas musik kommer att låta....
Citera
2013-03-27, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
När jag ser Håkan Hellströms äckliga, inställsamma leende, får jag lust att spy!
Inställsam helylle på ett obehagligt vis
Citera
2013-04-17, 23:35
Medlem
Running_mans avatar
Hittade ingen officiell tråd om honom så postar det här istället. Hade jag suttit och druckit nått just nu så hade jag nog satt det i halsen.

nsk.se - "Hässleholm betalar Håkan Hellström"

Citat:
"Kommunen betalar 1,8 miljoner kronor i förskott för att artisten Håkan Hellström ska komma till Siesta.

– Ett bra och tryggt sätt att hjälpa Siesta, här finns bara vinnare, kommenterar kommunchefen Bengt-Arne Persson.

Siesta har bokat skivaktuella Håkan Hellström till lördagen den första juni. Men för att spelningen ska bli av krävs förskottsbetalning till Live nation som arrangerar turnén.
– Det är ett krav som alla festivaler har på sig numera, konstaterar Bengt-Arne Persson."

Komiskt om nått att man kan starta en festival, boka en massa artister till den och sedan stå där med tom plånbok när allt ska betalas. Inte så konstigt att de kräver förskottsbetalning numera.
Citera
2013-04-18, 01:13
Medlem
Angeliques avatar
Nu börjar han äntligen se ut som den gamla amfetaminist han är. En stor eloge till hans stylist som äntligen gjort ett verklighetstroget jobb med hans image.
Citera
2013-04-18, 13:09
Medlem
psaks avatar
I nyhetsmorgon i morse berättade han att han som femåring blivit totalt begeistrad av att höra Beatles och Elvis (den s k rockkänslan) och fortfarande blir som den där femåringen varje gång på scen. Det bästa han vet är annars att ligga hemma och kolla på film. Så har han börjat läsa portugisiska för att impa på sin halvbrasilianska flickvän och det går tydligen bättre än hans engelska, påstod han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in