Några reflektioner;
Vad är det för nationell "mediaorganisation" du pratar om, och på vilket sätt denna är beroende av Flashback för sin överlevnad?
Du pratar också om att "bögiga" twittrare och bloggare och saknar "genomslagskraft" (som underförstått Flashback har). Det resonemanget förutsätter att Flashback och dessa "bögiga" personer skulle ha någon sorts gemensamt mål men där de "bögiga" personerna saknar förmåga att uppnå målen. Vad menar du där?
Vidare skulle jag vilja veta veta på vilket sätt Flashback utgör en av hörnstenarna till Sverige som nation. Speciellt eftersom du anser att Sverige som nation är en hög av avföring.
Det framgår ju av din användarinfo att du är moderator på Flashback, men i övrigt måste jag ju faktiskt fråga mig om du är på riktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Dör Flashback, så dör Sverige. Jag tror personligen att det finns tillräckligt med krafter att få forumet att överleva allt.
Vi har en nationell mediaorganisation som lever tack vare forumet, och utan den fria debatten här så hänvisas vi till bloggar och några jävla bögiga twittrare eller bloggare, som har samma genomslagskraft som en luftgevärskula i ett granitblock.
Flashback har utvecklats till en av hörnstenarna denna hög av avföring till nation, har att vila på.