Citat:
Ursprungligen postat av BMC4EVER
+1
sen att "man blir tuffare i stockholm för att man bryter på svenska"
har du växt upp i en ort med invandrarsvenska dygnet runt 24/7 i hela din uppväxt sätter jag 10 miljoner på att du själv börjar bryta till slut.
Flytta till värmland och jag lovar att du får en gnutta dialekt efter ett par år.
99% i den här tråden är helt jävla efterblivna, ni sitter och leker så jävla duktiga "sebbe är en pajjas som laddar och springer runt och leker blatte, gör massa brott"
ALLT ÄR RENT SKITSNACK? Ni vet verkligen INGENTING om Sebbe. snacka om att försöka måla upp en svart fasad mot en människa som skrattar åt allt erat hat mot honom och det ger jag han cred för. jävla mytomaner hela bunten. Jag försvarar inte honom verkligen inte men förfan VAKNA! och de finns nog fler än jag som vet vad jag snackar om.
sen att ni är guds bästa barn, ja de kan ju bara flashback bevisa.
jävla nötter alltså.
Ja du, vilka brott kan det vara? Kan det möjligen vara taxichauffören han knivhögg och rånade, politikern han mordhotade, whiskyn han snattade, kokainet han snortade, dopingen som han hade hemma i ganska stora kvantiteter, den skarpladdade pistolen han hade i byxan, och nu taxichauffören han rånade? Allt detta under det senaste året. Han har alltså gjort sig skyldig till två fall av rån, varav ett var grovt, mordförsök, olaga hot, två fall av narkotikabrott, snatteri och grovt vapenbrott. Detta är ju såklart helt normalt, vilken svensson springer inte runt med pistoler och rånar taxichaufförer liksom?
Och du kan inte byta dialekt efter miljö när du väl kommit in i puberteten. Eftersom han hade en helsvensk familj, och bodde i ett svenskt område till han kom in i puberteten, eller kanske till och med lite längre, så måste hans dialekt vara fake. Drottning Silvia talar med grov brytning, fastän hon har bott här i 40år, enligt dig så borde hon ju prata med en vacker Stockholmsk dialekt.