2013-03-23, 10:40
Medlem
Rockstareds avatar
Hahaha whaat? Jag förstår inte riktigt vad du vill få ut av tråden. Är det en guide (som är dömd att misslyckas för du påstår att du testat 2 ggr och gått åt skogen båda gångerna) eller behöver du hjälp men isf med vad?
Citera
2013-03-23, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockstared
Hahaha whaat? Jag förstår inte riktigt vad du vill få ut av tråden. Är det en guide (som är dömd att misslyckas för du påstår att du testat 2 ggr och gått åt skogen båda gångerna) eller behöver du hjälp men isf med vad?

jag ville bara gör en ny tråd med den gammla infon bara jag har försök tigare betyder det inte att ni misslyckas jag har inte fölt all info från det jag har skrivit idiot är inte så jävla lätt och odla
Citera
2013-03-23, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungjohannn3
jag ville bara gör en ny tråd med den gammla infon bara jag har försök tigare betyder det inte att ni misslyckas jag har inte fölt all info från det jag har skrivit idiot är inte så jävla lätt och odla

Du vill alltså dela med dig av råd som du inte tycker funkar? Du kan verkligen inte anklaga någon för att inte riktigt fatta vad du är ute efter känner jag.

Och jo, det är precis så enkelt att odla, sen beror det bara på vilken nivå man vill ligga på, men det är en tålig växt som klarar sig under ett relativt stort spann av omständigheter så att säga att det inte är så lätt och vara otrevlig känns väl lite onödigt?
Citera
2013-03-23, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungjohannn3
^^retard^^ ”långsam i tanken” eller rentav ”trögfattad”

Precis som tråden
Citera
2013-03-23, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softabre
Precis som tråden

gillar man inte tråden snacka med mod för att ta bort den ville inte ha massa skit för det här ville bara dela med mig jag har inte odlat efter det jag har skrivit hoppas det fungerar och jag tror det går med
Citera
2013-03-23, 13:49
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_pistol
Det kan jag väl hålla med om, och med en riktig lampa menar du något över 100w eller?
Jag odlade med 48W fick ut grym kvalite och relativt bra kvantitet, allt beror inte på belysningen.
Finns grymma Micro grows med låg W men som ger grym avkastning!

Jag menade att TS borde antingen skaffa sig en MH/HPS/LE. Självklart är inte belysningen allt plantan behöver, man måste titta till dom små liven hela tiden! Näring, ph osv.

Och eftersom TS verkar vara nybörjare (2 misslyckade) odlingar bakom sig. Då tycker jag att han kan köpa sig en 150-250 w HPS. Lyckas han inte denna gång, tycker jag TS ska sätta sig och läsa på mer om att odla ogräs. För sätter han AF frön inne och misslyckas. Då vet jag inte vart han ska vända sig.

Och TS, har du verkligen läst på ? Om du misslyckats med dina tidigare försök ? Det är vanligt att många inte får ut så mycket på sina första grows, men att misslyckas helt vet jag ingen vän som gjort. Om inte torsk räknas då.
Citera
2013-03-23, 15:07
Medlem
Rockstareds avatar
Förstår inte nåt alls, och med det lämnar jag denna tråd! Lycka till med din odling kompis
Senast redigerad av Rockstared 2013-03-23 kl. 15:12.
Citera
2013-03-23, 18:04
Medlem
zajjahs avatar
han skriver ju "några 20w" altså inte en
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto