2013-03-02, 16:22
Medlem
Lantbruks avatar
Jag är en mesig person som hatar kvinnor och jag tar inte tag i mitt liv, för det säger ni på flashback. Vad kan jag göra för att ändra på mig själv och få tjejer intresserade?
Citera
2013-03-02, 16:27
Bannlyst
Du sa det själv? Ta tag i ditt liv och sluta vara en mes vad det nu betyder. Det är väl bara du som kan svara på vad det innebär att ta tag i DITT liv.
Citera
2013-03-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Jag är en mesig person som hatar kvinnor och jag tar inte tag i mitt liv, för det säger ni på flashback. Vad kan jag göra för att ändra på mig själv och få tjejer intresserade?

En plan i 8 enkla steg:
  1. Sluta fundera på det där med tjejer
  2. Fundera ut hur du vill ha ditt liv för att det ska kännas bra för dig
  3. Implementera punkt 2
  4. Verifiera att du har åtminstone någon del av din tid som du kommer i kontakt med kvinnor, helst sådana i passande ålder och livssituation
  5. Intressera dig för människor i allmänhet
  6. Oddsen är nu halvhyggliga att någon av kvinnorna i din omgivning är spännande och intresserad nog när du intresserar dig för henne
  7. <Magic happens here>
  8. Profit!
Citera
2013-03-02, 16:30
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebajshal
Du sa det själv? Ta tag i ditt liv och sluta vara en mes vad det nu betyder. Det är väl bara du som kan svara på vad det innebär att ta tag i DITT liv.

Jag tycker att jag har tagit tag i mitt liv men här på flashback säger dom att jag inte har gjort det. Hmmm ...
Citera
2013-03-02, 16:35
Bannlyst
Citat:
Jag tycker att jag har tagit tag i mitt liv men här på flashback säger dom att jag inte har gjort det. Hmmm ...
Då borde du inte sitta hemma på en lördagkväll.
Citera
2013-03-02, 16:37
Medlem
Citat:

Jaså, du har tagit tag i ditt liv? Vart är tjejerna isåfall
Citera
2013-03-02, 16:40
Medlem
Hkicks avatar
Använd aldrig en mening som hintar om att du har en stor kuk.

Nej men, stop hatin'?
Vad för tjejer är du intresserad utav ens och hur är du själv som person förutom att du hatar brudar?
Citera
2013-03-02, 16:40
Medlem
JohnLocke2s avatar
Citat:

För det första så ska man aldrig lyssna på råd från någon på FB.
Här är mina råd:
Börja meditera!
Börja träna!
Börja vara social rentallmänt!
Börja vårda ditt yttre!
Börja vårda ditt inre!
Lär dig konst!
Gå i kör!
Lär dig respektera dig själv!
Citera
2013-03-02, 16:41
Medlem
Insanedudes avatar
Det finns inget sätt att skaffa tjejer. Det finns en anledning till varför även personer som har haft många flickvänner aldrig har ett konkret svar på den här frågan. För att det bara "kommer", de gör ingenting egentligen.

Det enda man kan göra för att öka chanserna är att vara med i så många sociala sammanhang som möjligt. Sedan om man är en introvert nörd eller en självsäker lirare är det helt slumpat, för jag har sett båda kategorierna haft noll problem med att få tjej. Den ena kategorin raggar inte alls men lyckas, den andra kategorin är mer på och lyckas. Så nej, meningslöst att tänka på.
Citera
2013-03-02, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Insanedude
Det finns inget sätt att skaffa tjejer. Det finns en anledning till varför även personer som har haft många flickvänner aldrig har ett konkret svar på den här frågan. För att det bara "kommer", de gör ingenting egentligen.

Det enda man kan göra för att öka chanserna är att vara med i så många sociala sammanhang som möjligt. Sedan om man är en introvert nörd eller en självsäker lirare är det helt slumpat, för jag har sett båda kategorierna haft noll problem med att få tjej. Den ena kategorin raggar inte alls men lyckas, den andra kategorin är mer på och lyckas. Så nej, meningslöst att tänka på.
Ja dom bara ramlar ner där på kuken eller... Självklart gör man någonting konkret, oftast så tar ju killen initiativ. Oftast börjar det med snack och sen kroppskontakt.
Citera
2013-03-02, 16:45
Medlem
qptrms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insanedude

Enklare än så här blir det inte.
Citera
2013-03-02, 16:51
Medlem
jonte-malmos avatar
En fördel är ju om du gillar tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem