2013-02-17, 22:19
Medlem
W..Dempss avatar
Vad är det med folk som står och promenerar en timme på löpbandet(övervägande del kvinnor), eller "powerwalkar" i 3km/h på crosstrainern när det är kö med folk som vill värma upp på samtliga? Slöseri på min tid, och slöseri på deras.

Att tvätta sina träningskläder är ju ett plus också.
2013-02-19, 14:35
Medlem
Människor som stretchar eller kör kroppsviktsövningar mitt i friviktsavdelningen när gymmet har en riktigt stor avdelning avsett just för sådant.

Stör mig även på folk som vill ha den maskinen eller vikten som man använder och istället för att fråga hur länge man ska köra eller om de kan köra ett sett medan du vilar så ställer de sig och blänger surt.
2013-02-19, 15:48
Medlem
kaptentus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W..Demps
Vad är det med folk som står och promenerar en timme på löpbandet(övervägande del kvinnor), eller "powerwalkar" i 3km/h på crosstrainern när det är kö med folk som vill värma upp på samtliga? Slöseri på min tid, och slöseri på deras.

Slösar en jävla massa tid, håller med dig till fullo.
2013-02-19, 15:51
Medlem
Folk som tar sina jävla kläder och lägger på tex bänkarna som om dom vore några jävla kläddhängare.
2013-02-19, 17:55
Medlem
Flaskpost23s avatar
Stör mig på killen som alltid använder poweracken på onsdagar kl 19.00, precis den tiden som jag ska använda den. Sen ska denna killen köra knäböj, marklyft och utafall. Kan tilläggas att det bara finns en ställning på mitt gym.
Ne men denna killen är ganska schysst faktiskt, bara lite störande när man får vänta 45 min på att börja sitt pass...
2013-02-19, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpost23
Stör mig på killen som alltid använder poweracken på onsdagar kl 19.00, precis den tiden som jag ska använda den. Sen ska denna killen köra knäböj, marklyft och utafall. Kan tilläggas att det bara finns en ställning på mitt gym.
Ne men denna killen är ganska schysst faktiskt, bara lite störande när man får vänta 45 min på att börja sitt pass...

Åk till gymmet 19:45 då
2013-02-19, 18:53
Medlem
Westridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waddap
Folk som tar sina jävla kläder och lägger på tex bänkarna som om dom vore några jävla kläddhängare.
Hahaha precis
På gymmet där jag går så står det t.o.m en skylt på borden intill sofforna/stolarna att: Ytterkläder och väskor placeras vid xxxx
Lik förbannat så är det fullt med jackor och väskor där.
2013-02-19, 19:56
Medlem
bugulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpost23

Har du prövat säga till?

Jag brukar också behålla en ställning (inte powerrack då gymmet saknar en) framför spegeln för att göra marklyft + OH press och knäböj och passen brukar vara i 50 minuter.
Har hänt att någon har sagt till om de kan köra sina sets när jag vilar och jag har aldrig haft några problem med det.
2013-02-19, 20:23
Medlem
Cliffaks avatar
Folk som lägger sina väskor runt powercagen så man får kliva över dem när man ska hänga på vikter. Snart känns det som att jag kommer att "råka" tappa en 20-kiloskaka på närmsta väska som är i vägen.
2013-02-20, 01:01
Medlem
Folk här gnäller för mycket eller stör sig för mycket tycker jag helt ärligt.
Bete er..

Jag stör mig bara två 2 saker , när det är fullt med människor o gymmet ganska trångt , och när någon använder en maskin och blir klar med den , men sitter ner och vilar.

Mycket irriterande , folk tror att dom äger maskinen
2013-02-20, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nsanity
Folk här gnäller för mycket eller stör sig för mycket tycker jag helt ärligt.
Bete er..

Jag stör mig bara två 2 saker , när det är fullt med människor o gymmet ganska trångt , och när någon använder en maskin och blir klar med den , men sitter ner och vilar.

Mycket irriterande , folk tror att dom äger maskinen
Menar du klar med set eller allt?
Tycker folk kan sitta kvar mellan set och om någon vill köra emellan så är det bara för dom att gå fram och öppna munnen.
2013-02-20, 02:24
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W..Demps

varför vill du värma upp på dessa maskiner om du ska träna styrketräning? det är fan ännu mer irreterande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in