Citat:
Ursprungligen postat av addictedtochanel
Vanliga kvinnors fittor ser oftast ut som de fittor ni inte tycker är fina. De fittor ni har lärt er att tycka är fina sitter på porrfilmsbrudar som opererar och bleker dem. De närbilder ni ser på dessa brudars fittor är dessutom med största garanti photoshoppade. Ni har nog sett för mycket porrfilm och haft för lite sex i verkligheten då ni inte verkar medvetna om det. Det är väldigt sällan som en fitta har sådan ljus färg av sig självt. Precis som era kukar ofta är mörkare än resten av er kropp trots att ni är ljusa så är våra fittor det också.
Porrfilmsbrudarna har oftast rätt köttiga och "fula" fittor. Nakenmodellerna däremot är oftast mer estetiskt tilltalande mellan benen. Det är en jävla stor skillnad på porrskådisar och modeller, helt olika yrken samt olika utseenden.
Dock är det så klart mycket photoshop också, men man kan inte photoshoppa film.
Att de flesta fittor skulle se ut som vad användarna här kallar fula är fan inte sant heller. De flesta fittor ser rätt bra ut. Att de alla skulle vara mörka stämmer inte, det varierar rätt mycket. Vissa är ljusa/rosa, andra röda, vissa lite brunare. De där brungråa vidundren som postas är inte normala, och antagligen inte friska.
Vita/europeiska människor har i regel inte särskilt mörka könsorgan. Min sabel, till exempel, har samma färg som resten av min kropp, är inget mörkt på den. De flesta tjejer jag legat med har också varit enhetligt färgade, dvs samma hudfärg mellan benen som på övriga kroppen.
Hade du varit lite mer uppmärksam och mindre fördömande hade du sett klart och tydligt att många av de fina exempel som postats här även är mörkare och köttigare, och inte fotomanipulerade.
Argumentet "vanliga kvinnor" är ett signum för personer som hittar på lögner. T.ex. allt jävla tjat om kläder för "vanliga kvinnor" vilket då syftar på riktigt feta exemplar.
De flesta fittor ser ok ut. Och om det nu skulle råka vara så att din faller utanför ramarna för vad som tilltalar de flesta, så är det ändå en totalt obetydlig sak och inget att bli sur över eller haka upp sig på. Vem fan bryr sig?
De är inte gjorda för utseendet, så det är en struntsak. Att vissa fittor ser bättre ut än andra spelar ingen roll.