2013-02-10, 10:06
Medlem
Hur gamla är ni killar som svarat i denna tråden. Ni skriver om fula, motbjudande fittor dom är oorganiserade huller om buller, med mörka, hängiga inre blygdläppar som ser använda ut. Jösses. Kommit ur det förpubertala stadiet än?

De fittor ni länkat till och som ni ser i porrfilmer är i stort sett alltid opererade och blekta! Det är sjukt vanligt förekommande, snarare regel att tjejerna förminskar sina inre blygdläppar samt bleker fittan och analhålet!!!

Så de fittor ni tycker är oattraktiva, ja det är så vanliga fittor ser ut, utan ingrepp!
Citera
2013-02-10, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av addictedtochanel
Efter att ha läst igenom den här tråden känner jag bara att jag måste göra ett inlägg.
Och notera: Det har inget att göra hur min egen fitta ser ut, utan det har att göra med sanningen som ni killar inte verkar ha en aning om (!)

Vanliga kvinnors fittor ser oftast ut som de fittor ni inte tycker är fina. De fittor ni har lärt er att tycka är fina sitter på porrfilmsbrudar som opererar och bleker dem. De närbilder ni ser på dessa brudars fittor är dessutom med största garanti photoshoppade. Ni har nog sett för mycket porrfilm och haft för lite sex i verkligheten då ni inte verkar medvetna om det. Det är väldigt sällan som en fitta har sådan ljus färg av sig självt. Precis som era kukar ofta är mörkare än resten av er kropp trots att ni är ljusa så är våra fittor det också.

Om tjejer skulle säga att mäns kukar är fula för att pungen hänger, är skrynklig och mörk! Då kan inte en jävel här få en brud om de skulle dumpa en för det. Kuken är mörkare i färgen liksom tjejers fittor det. De inre blygdläpparna hänger normalt sett utanför och är mörkare. Länka inte till porrbrudar, bara patetiskt då de är blekta och opererade. Men det fattar inte majoriteten av tonårspojkar här.
Citera
2013-02-10, 15:10
Medlem
DetVarTypisktJus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Åh nej, en riktig kvinna har också en riktig och underbar fitta!
Hon ska ha hår där nere, och desto mer hår är desto sexigare. Hon ska inte ha direkt vad jag vill säga bullfitta, men lite åt det då jag gärna kan ta på den och känna blygdläpparna. Är inte just nu på min privata dator så någon länk kan jag inte hitta, bifogar däremot en bild ritad i paint.

http://i47.tinypic.com/eiuq1d.jpg

EDIT; Klassikern hamburgaren, där har vi en riktigt fin fitta. Vill dock ha hår på den
Hår är OK men då skall den vara vårdad. Gärna sådär 0,5-2 cm långt.
Senast redigerad av DetVarTypisktJu 2013-02-10 kl. 15:25.
Citera
2013-02-10, 16:58
Medlem
BigKermits avatar
Citat:
Efter att ha läst igenom den här tråden känner jag bara att jag måste göra ett inlägg.
Och notera: Det har inget att göra hur min egen fitta ser ut, utan det har att göra med sanningen som ni killar inte verkar ha en aning om (!)

Vanliga kvinnors fittor ser oftast ut som de fittor ni inte tycker är fina. De fittor ni har lärt er att tycka är fina sitter på porrfilmsbrudar som opererar och bleker dem. De närbilder ni ser på dessa brudars fittor är dessutom med största garanti photoshoppade. Ni har nog sett för mycket porrfilm och haft för lite sex i verkligheten då ni inte verkar medvetna om det. Det är väldigt sällan som en fitta har sådan ljus färg av sig självt. Precis som era kukar ofta är mörkare än resten av er kropp trots att ni är ljusa så är våra fittor det också.

Vad svamlar du om!? Förbjudet med åsikter eller
Citera
2013-02-10, 16:59
Medlem
BigKermits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fknawesome9
Hur gamla är ni killar som svarat i denna tråden. Ni skriver om fula, motbjudande fittor dom är oorganiserade huller om buller, med mörka, hängiga inre blygdläppar som ser använda ut. Jösses. Kommit ur det förpubertala stadiet än?

De fittor ni länkat till och som ni ser i porrfilmer är i stort sett alltid opererade och blekta! Det är sjukt vanligt förekommande, snarare regel att tjejerna förminskar sina inre blygdläppar samt bleker fittan och analhålet!!!

Så de fittor ni tycker är oattraktiva, ja det är så vanliga fittor ser ut, utan ingrepp!

Då tycker väl dessa personer att dom är oattraktiva, precis som du kanske finner många människor oattraktiva, svårt att förstå eller?
Citera
2013-02-10, 17:02
Medlem
BigKermits avatar
Citat:
Om tjejer skulle säga att mäns kukar är fula för att pungen hänger, är skrynklig och mörk! Då kan inte en jävel här få en brud om de skulle dumpa en för det. Kuken är mörkare i färgen liksom tjejers fittor det. De inre blygdläpparna hänger normalt sett utanför och är mörkare. Länka inte till porrbrudar, bara patetiskt då de är blekta och opererade. Men det fattar inte majoriteten av tonårspojkar här.

Så porrbrudar får inte räknas med? Hur tänker du då? Får man inte heller tycka att sportbilar är snygga för att de är ovanligare än en volvo 740?
Du verkar ha svårt att förstå dig på skillnad mellan vad man vill ha och vad man har.
Citera
2013-02-10, 17:27
Medlem
Citat:

Porrfilmsbrudarna har oftast rätt köttiga och "fula" fittor. Nakenmodellerna däremot är oftast mer estetiskt tilltalande mellan benen. Det är en jävla stor skillnad på porrskådisar och modeller, helt olika yrken samt olika utseenden.
Dock är det så klart mycket photoshop också, men man kan inte photoshoppa film.

Att de flesta fittor skulle se ut som vad användarna här kallar fula är fan inte sant heller. De flesta fittor ser rätt bra ut. Att de alla skulle vara mörka stämmer inte, det varierar rätt mycket. Vissa är ljusa/rosa, andra röda, vissa lite brunare. De där brungråa vidundren som postas är inte normala, och antagligen inte friska.

Vita/europeiska människor har i regel inte särskilt mörka könsorgan. Min sabel, till exempel, har samma färg som resten av min kropp, är inget mörkt på den. De flesta tjejer jag legat med har också varit enhetligt färgade, dvs samma hudfärg mellan benen som på övriga kroppen.

Hade du varit lite mer uppmärksam och mindre fördömande hade du sett klart och tydligt att många av de fina exempel som postats här även är mörkare och köttigare, och inte fotomanipulerade.

Argumentet "vanliga kvinnor" är ett signum för personer som hittar på lögner. T.ex. allt jävla tjat om kläder för "vanliga kvinnor" vilket då syftar på riktigt feta exemplar.

De flesta fittor ser ok ut. Och om det nu skulle råka vara så att din faller utanför ramarna för vad som tilltalar de flesta, så är det ändå en totalt obetydlig sak och inget att bli sur över eller haka upp sig på. Vem fan bryr sig?

De är inte gjorda för utseendet, så det är en struntsak. Att vissa fittor ser bättre ut än andra spelar ingen roll.
Citera
2013-02-10, 19:32
Medlem
DetVarTypisktJus avatar
Citat:
Det där med blekta fittor förstår jag inte alls. Har nog sett ett antal i fysisk verklighet du. Menar du att de inre blygdläpparna ibland är mörkare? Så är det ju på bilder av fittor med. Dessutom har alla inte inte starkt pigment där nere. Jag t.ex. inte. Sett många kukar i bastun.

Tror de är du som reflexivt klagar då du inte känner dig accepterad.
Senast redigerad av DetVarTypisktJu 2013-02-10 kl. 19:34.
Citera
2013-02-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigKermit
Så porrbrudar får inte räknas med? Hur tänker du då? Får man inte heller tycka att sportbilar är snygga för att de är ovanligare än en volvo 740?
Du verkar ha svårt att förstå dig på skillnad mellan vad man vill ha och vad man har.

Du är trög eller? Du får tycka vad fan du vill är snyggt, men porrbrudar är blekta och opererade i fittan. Om ni förväntar er att vanliga tjejer ska se ut så, så får ni nog knulla rövhål istället. Några sa ju att de tycker det är motbjudande med vanliga fittor som är mörkare med hängande blygdläppar. Likaså tycker nog brudar att kukar är äckliga. Att jämföra en sportbil med en blekt opererad fitta är inte jämförbart. Jämför en vanlig tjejs fitta och inte brudar i porrfilmer som förminskat blygdläppar och blekt fittan och rövhål!
Citera
2013-02-10, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filling

Porrfilmsbrudarna har oftast rätt köttiga och "fula" fittor. Nakenmodellerna däremot är oftast mer estetiskt tilltalande mellan benen. Det är en jävla stor skillnad på porrskådisar och modeller, helt olika yrken samt olika utseenden.
Dock är det så klart mycket photoshop också, men man kan inte photoshoppa film.

Att de flesta fittor skulle se ut som vad användarna här kallar fula är fan inte sant heller. De flesta fittor ser rätt bra ut. Att de alla skulle vara mörka stämmer inte, det varierar rätt mycket. Vissa är ljusa/rosa, andra röda, vissa lite brunare. De där brungråa vidundren som postas är inte normala, och antagligen inte friska.

Vita/europeiska människor har i regel inte särskilt mörka könsorgan. Min sabel, till exempel, har samma färg som resten av min kropp, är inget mörkt på den. De flesta tjejer jag legat med har också varit enhetligt färgade, dvs samma hudfärg mellan benen som på övriga kroppen.

Hade du varit lite mer uppmärksam och mindre fördömande hade du sett klart och tydligt att många av de fina exempel som postats här även är mörkare och köttigare, och inte fotomanipulerade.

Argumentet "vanliga kvinnor" är ett signum för personer som hittar på lögner. T.ex. allt jävla tjat om kläder för "vanliga kvinnor" vilket då syftar på riktigt feta exemplar.

De flesta fittor ser ok ut. Och om det nu skulle råka vara så att din faller utanför ramarna för vad som tilltalar de flesta, så är det ändå en totalt obetydlig sak och inget att bli sur över eller haka upp sig på. Vem fan bryr sig?

De är inte gjorda för utseendet, så det är en struntsak. Att vissa fittor ser bättre ut än andra spelar ingen roll.

Du tror på allvar att nakenmodellerna inte är opererade och blekta?? De om några är ju det
Citera
2013-02-10, 23:45
Medlem
Citat:
Du tror på allvar att nakenmodellerna inte är opererade och blekta?? De om några är ju det

Ännu ett tomt påstående. På vad baserar du denna villfarelse?

Det är tjejer som redan ser fina ut som de är, det är därför de får jobben. Om företagen ser några små "skavanker" som de antar inte går hem hos kunderna så fixar dem det i datorn. Det finns ingen anledning för operationer.
Och inte fan ser de blekta ut heller för den delen. Det är en jävla skillnad i utseende mellan blekt och naturligt.

Som sagt är det en väldig skillnad på söndersminkade, silikonfyllda, opererade porrbrudar, och vanliga nakenmodeller.
För porrbrudarna gäller det att se porriga ut. Nakenmodellerna däremot ser naturliga och vackra ut, med personlighet och hela köret.

Och som sagt, de flesta tjejer jag legat med var fina mellan benen. Helt vanliga kvinnor/tjejer. Påstår du att de alla var opererade och blekta?
Nä du, stumpan, dessa ingrepp är betydligt mer sällsynta än du tycks tro. Och nakenmodellerna (samt de flesta porrbrudar) ser ut precis som vanliga kvinnor där nere.

Jag utgår från att du är en heterosexuell tjej, så jag undrar just hur många fittor du kommit i kontakt med?
Vad har du egentligen för referensramar?
Citera
2013-02-11, 09:13
Medlem
DetVarTypisktJus avatar
Det anmärkningsvärda är att man igen kan ha en debatt om vad män borde tycka om. Vad skulle ni tjejer tycka om jag sonika sa att ni borde ha mig som ert ideal? Tänk om jag förklarade nästa tjej jag ser att det är bara för att hon inte förstår att jag är genomsnittlig som hon inte tänder på mig. För att jag beter mig genomsnittligt osv. Om jag krävde att ingen annan man får vara intressantare för just henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in