2013-02-05, 19:21
Medlem
r_o_ns avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?p=41867554&posted=1#p41867554
I mångt och mycket är ju innehållen lika, saker som funkar på iPhone brukar funka på iPad, men vi med iPad vill gärna ha tips om repos och program som enbart är till iPad

Så varför inte ha en tråd om det som avhandlar alla modeller av iPad, så länge de är jailbreakade.

Själv letar jag efter repos och Cydiaappar som är unika för iPad.
Senast redigerad av r_o_n 2013-02-05 kl. 19:24.
Citera
2013-02-05, 20:22
Medlem
mphummers avatar
Har en ipad 3 samt ett Logitech ultrathin BT keyboard. Har laddat ner BeeKeyboard från cydia och även addonet för safari.

Men när jag har ställt in så att jag ska scrolla i safari med piltangenterna så craschar safari varje gång. Någon som har installerat detta och fått det att funka?
Citera
2013-02-17, 12:58
Medlem
eiskalls avatar
Om man vill köra evasion nu så är det ju till och med iOS 6.1.

Jag har 5.1.1 på min iPad och om jag uppdaterar via iTunes nu så får jag ju 6.1.1, och då funkar inte jailbreaket.

Hur gör jag?
Citera
2013-02-18, 12:15
Medlem
Starkemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eiskall

Jag har 5.1.1 på min iPad och om jag uppdaterar via iTunes nu så får jag ju 6.1.1, och då funkar inte jailbreaket.

Hur gör jag?

Vad får du för felmeddelande? Testa att återställa ipaden med Ios filerna som finns på evasions hemsida. Samt testa med redsn0w om de fungerar.
Citera
2013-02-18, 12:23
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eiskall

Hur gör jag?
Finns numera en untethered JB från evasi0n som stödjer 6.1.1
Citera
2013-06-24, 01:53
Medlem
526s avatar
Har jailbrejkat iPad 2 med Absinth 2.0. Vill installera program som är nedladdade.
Den säger att jag ska installera "AppSynk" i Cydia. Men adressen dit fungerar inte när man ska lägga till den
Citera
2013-06-24, 11:16
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Har jailbrejkat iPad 2 med Absinth 2.0. Vill installera program som är nedladdade.
Den säger att jag ska installera "AppSynk" i Cydia. Men adressen dit fungerar inte när man ska lägga till den
Testat att söka efter appsync i de repos som redan finns i cydia? Alltså öppna cydia och sök på appsync och ta ev. som dyker upp som passar den version på ios som du har...
Citera
2014-01-27, 22:39
Medlem
Någon som vet hur man gör med spel nedladdade från pb. När ja försöker installera dom från iPad mini står det filformaten accepteras inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in