2013-02-04, 18:35
Medlem
SadCats avatar
Fick nyligen Halcion 0,125mg utskrivet.

Av ren tristess så provade jag dra 0,250mg i snoken... Satan i gatan vad mysigt.
Hade iofs tagit 4mg Xanor 10 minuter innan men endå. Mys Deluxe!

Längesen man sov så gött
Citera
2013-02-05, 01:34
Medlem
heartbeeatss avatar
Fungerar Halcion bra att sova på?
Jag tänkte ev. ge mig på att försöka övertala min läkare att få prova det istället för imovane, vet att triazolam är starkare än zopiklon men jag behöver verkligen något som fungerar dom få dagar i veckan jag måste upp tidigt.

Har f.ö stesolid utskrivet vid behov när jag har stark ångest, kommer det påverka effekten av halcion och vise versa?
Citera
2013-02-05, 09:43
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heartbeeats
Fungerar Halcion bra att sova på?
Jag tänkte ev. ge mig på att försöka övertala min läkare att få prova det istället för imovane, vet att triazolam är starkare än zopiklon men jag behöver verkligen något som fungerar dom få dagar i veckan jag måste upp tidigt.

Har f.ö stesolid utskrivet vid behov när jag har stark ångest, kommer det påverka effekten av halcion och vise versa?

Bästa sömntabletten tycker jag. Troligtvis får du prova om du redan provat typ Stilnoct/Imovane och några SSRI samt en hög neuroleptika/psykofarmaka så får du nog prova Triazolam om du spelar dina kort rätt.

Jag fick det som sista alternativ dock, efter fm1 och dormicum. Kanske någon av dessa skulle funka?

Mvh, Nabble
Citera
2013-02-05, 15:08
Medlem
E.W.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kothic
dormicum

Dormicum fick du inte som sömnmedicin. Den finns inte som tablett i Sverige. Används här endast som sedering inför ingrepp/undersökningar på sjukhus.
Citera
2013-02-05, 18:05
Medlem
heartbeeatss avatar
Citat:
Bästa sömntabletten tycker jag. Troligtvis får du prova om du redan provat typ Stilnoct/Imovane och några SSRI samt en hög neuroleptika/psykofarmaka så får du nog prova Triazolam om du spelar dina kort rätt.

Jag fick det som sista alternativ dock, efter fm1 och dormicum. Kanske någon av dessa skulle funka?

Mvh, Nabble

Ja jag hoppas hon går med på att låta mig prova då jag har väldiga problem med sömnen..
Äter en anti-depp som ska bara bra för sömnen (valdoxan) men den har inte hjälpt ett skit.

Men blir man seg dagen efter?
Citera
2013-06-24, 21:05
Medlem
dreaminlikehells avatar
Utefter vad jag har upplevt och läst ska dessa vara Triazolam 0,25mg? Tror jag. Kallas Halcion här i sverige.

Men nu till saken de är utländska blåa och märkta DEM.

bild; pic1

Uppskattar hjälp folket!
Citera
2013-06-25, 18:51
Medlem
EttNypons avatar
Hittade ett paket Halcion i ett förråd som skulle bli mitt i samband med flytt för ett år sedan. Hyresvärden berättade att allt var klart och att jag kunde flytta in, så jag bestämde mig för att städa lite innan jag ställde in mina saker och under en hylla fann jag dessa.

Bäst före-datumet hade passerat med ett år men de försvann rätt fort på något mystiskt vis ändå.
Citera
2013-10-09, 13:02
Bannlyst
Fan det damp ner 100st Halcion Triazolam 0.25mg och tog 4st+1 så 1,25mg och är riktigt jävla skön.

Perfekt för ska lägga ner sub som e på små nivåer nu och nu har jag allt men trodde fan ej dom skulle komma och 1000:- för 100st äkta e fan inte fel Jag e så go nu men känner att om jag lägger mig somnar jag nog så sitter och myser på dessa nu.

Fan bättre an Flunisar lätt men tog nog 2st för mycket för svävar på moln.
Citera
2013-10-10, 08:48
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven541
Fan det damp ner 100st Halcion Triazolam 0.25mg och tog 4st+1 så 1,25mg och är riktigt jävla skön.

Perfekt för ska lägga ner sub som e på små nivåer nu och nu har jag allt men trodde fan ej dom skulle komma och 1000:- för 100st äkta e fan inte fel Jag e så go nu men känner att om jag lägger mig somnar jag nog så sitter och myser på dessa nu.

Fan bättre an Flunisar lätt men tog nog 2st för mycket för svävar på moln.

Tror inte det är så optimalt med tanke på den extremt korta halveringstiden, var försiktig med hur du äter dessa för börjar det gå över styr med doserna är toleransutvecklingen BRUTAL. Använder du den endast till sömn och begränsar dig till just detta är det lugnt men börjar du knapra dom dagtid kommer du ha ett rent helvete snart vill lova
Citera
2014-02-21, 19:31
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:

Mvh, Nabble
Dormicu. Är guld bland de bästa med fenemal. Men det finns inte i tabbar i sverige dormisar mena ja. Har inte testat triaz faktiskt dom ända jag inte testa. Har fm1 nu men fan lite trött på dom ropparna fungerade bättre. Iaf tännte se till o få x stavar igen men vad ska ja ha till? Stess, mogadon, halcion? Vad sägs? Ska försöka sluta med lyrica. Hsr fm1 nu och tar ja en 2 mindre en da så funkar i te flunarna helt sjukt..

tips?

Mvh
Citera
2014-02-21, 20:58
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Dormicu. Är guld bland de bästa med fenemal. Men det finns inte i tabbar i sverige dormisar mena ja. Har inte testat triaz faktiskt dom ända jag inte testa. Har fm1 nu men fan lite trött på dom ropparna fungerade bättre. Iaf tännte se till o få x stavar igen men vad ska ja ha till? Stess, mogadon, halcion? Vad sägs? Ska försöka sluta med lyrica. Hsr fm1 nu och tar ja en 2 mindre en da så funkar i te flunarna helt sjukt..

tips?

Mvh
Jag hade inte inte valt Halcion vid AT utan andra bensodiazepiner istället. Detta delvis pga den otroligt korta halveringstiden Triazolam har.
Citera
2014-02-21, 23:38
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Jag hade inte inte valt Halcion vid AT utan andra bensodiazepiner istället. Detta delvis pga den otroligt korta halveringstiden Triazolam har.
Nä förmodligen blir det en hel del andra produkter oxå

Halcion, stillnoct, fm1 till natten och på dagen xanor, stess och fenemal om jag kan få det utskrivet. Möjligen tram oxå. Som sagt sluta med det sen nör at är över på lyrik så är det fan a walk in The park o smuta med det andra hahaha

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in