2013-01-18, 15:57
Medlem
Jag hörde en gång att Homgrens inställning när han kommenterar är att om tittaren befinner sig ute i köket för att göra en macka eller hälla upp en kopp kaffe, så sk man kunna höra därifrån att det är en målchans. En härlig inställning tycker jag.

Gillar Holmgren. Matcherna blir lite mer högtidliga när han går in för det så mycket.
Citera
2013-01-18, 17:55
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Jag hörde en gång att Homgrens inställning när han kommenterar är att om tittaren befinner sig ute i köket för att göra en macka eller hälla upp en kopp kaffe, så sk man kunna höra därifrån att det är en målchans. En härlig inställning tycker jag.

Gillar Holmgren. Matcherna blir lite mer högtidliga när han går in för det så mycket.
En lika befängd policy som att alltid skrika ifall man någon gång skulle råka tala med någon som har dålig hörsel.
Citera
2013-01-25, 19:26
Medlem
johanjosefssons avatar
Äntligen! Hatar hans röst och hans ointresserade framtoning. Skitjobbig i längden att lyssna på!
Citera
2013-01-28, 15:47
Medlem
RolandDeschains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Äntligen! Hatar hans röst och hans ointresserade framtoning. Skitjobbig i längden att lyssna på!
Tyvärr så har han fått tillbaka jobbet hos Viasat
Citera
2013-01-28, 18:45
Medlem
Telwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haren8
http://www.youtube.com/watch?v=o9DcLrNxS9I

HAHAHAHAH kolla på honom. Skrattar så fort jag ser trynet på mannen men ack så bra kommentator. Kommenterar med känsla och är inte som en död jävla fisk...

"Öhöhöh det var det roligaste jag någonsin varit med om!"

Det sammanfattar den mannen rätt bra.

Helvete vad tråkigt att Holmgren är tillbaka. Får hoppas att den jävla åsnan Pelle Bäckman får kicken nu i alla fall. Sitter mer och knåpar ihop aftonbladsrubriker och spår domedagsprofetior än vad han pratar fotboll. Blir irriterad bara jag tänker på den karln.

Nu är alltså skrikNicklas tillbaka också. Heeeelveteeee
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in