Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-24, 11:26
Medlem
jaget84s avatar
Jag undrar, om man ignorerar en användare här, kan denna användaren fortfarande läsa ens inlägg och så? Finns det något sätt att hindra en användare från att läsa ens inlägg?

Jag vet att oregistrerade kan läsa alla inlägg här, men det kanske kan vara något i en utvecklingsfråga, att användaren som startar ett ämne/svarar på ett ämne, får välja om den tråden/inlägget ska synas öppet eller inte.
Citera
2013-01-24, 11:56
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaget84
Jag undrar, om man ignorerar en användare här, kan denna användaren fortfarande läsa ens inlägg och så? Finns det något sätt att hindra en användare från att läsa ens inlägg?

Jag vet att oregistrerade kan läsa alla inlägg här, men det kanske kan vara något i en utvecklingsfråga, att användaren som startar ett ämne/svarar på ett ämne, får välja om den tråden/inlägget ska synas öppet eller inte.

Va? Varför ska du bestämma vilka som får läsa dina inlägg?

Nej, det kommer nog aldrig ske, vill du inte att dina kamrater vet att du knarkar eller vad det nu kan tänkas vara så kanske du ska skaffa ett konto som är mer anonymt.

Detta är ett diskussionsforum, kan du inte (som användare) stå för dina åsikter på forumet kanske du ska skita i att uttrycka dem
Citera
2013-01-24, 12:08
Medlem
flashgrenades avatar
Det var den dummaste utvecklingsfrågan jag hört..
Citera
2013-01-24, 12:30
Medlem
Det enda jag saknar på ignorefronten är möjligheten att ignorera moderatorer.
Citera
2013-01-24, 12:40
Medlem
MrUnderligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Det var den dummaste utvecklingsfrågan jag hört..

Japp och det var inte ens en utveckling
Citera
2013-01-24, 12:45
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Three47
Det enda jag saknar på ignorefronten är möjligheten att ignorera moderatorer.
Och det enda jag saknar på ignorefronten är möjligheten att som moderator, ignorera vissa medlemmar. Gissa varför ingetdera har implementerats...
Citera
2013-01-24, 14:12
Medlem
jaget84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Va? Varför ska du bestämma vilka som får läsa dina inlägg?

Nej, det kommer nog aldrig ske, vill du inte att dina kamrater vet att du knarkar eller vad det nu kan tänkas vara så kanske du ska skaffa ett konto som är mer anonymt.

Detta är ett diskussionsforum, kan du inte (som användare) stå för dina åsikter på forumet kanske du ska skita i att uttrycka dem

Det handlar inte riktigt om det, det handlar med att mitt ex inte låter mig få vara ifred, känns som att han kör med cyberstalking ibland, letar upp mig vart jag än finns, läser allt jag skriver, skickar sms och kommenterar inlägg osv osv, och det är inget han har något med saken att göra... Vem som helst annars får läsa, det bryr jag mig inte om.

Jo, jag har funderat på ett nytt konto med..
Citera
2013-01-24, 14:20
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Det handlar inte riktigt om det, det handlar med att mitt ex inte låter mig få vara ifred, känns som att han kör med cyberstalking ibland, letar upp mig vart jag än finns, läser allt jag skriver, skickar sms och kommenterar inlägg osv osv, och det är inget han har något med saken att göra... Vem som helst annars får läsa, det bryr jag mig inte om.

Det är en fråga för rättsvårdande myndigheter, inte för Flashback, i annat än att du är skyddad av regel 1.06 och regel 1.08.
Citera
2013-01-24, 17:12
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Rekommenderar att du skaffar nytt konto, och är så anonym som du bara kan.

Även om en sån funktion som du efterfrågar skulle finnas, så skulle det ju räcka om ditt ex skapar ett nytt konto varje dag för att få tillgång till vad du skriver iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in