2013-01-24, 16:07
Medlem
NirvanAs avatar
Förresten, hör radio framåt ihop med SvP eller är det en privat sak som gubbarna bakom har som fritidssysselsättning?
Citera
2013-01-24, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Förresten, hör radio framåt ihop med SvP eller är det en privat sak som gubbarna bakom har som fritidssysselsättning?

Radio Framåt är en politisk obunden webbradio. Även om alla tre är medlemmar i partiet.
Citera
2013-01-24, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Vad är det med nationalister och katter? Detta måste utredas!

Jävligt onationalistiskt djur egentligen. Sluga, egoistiska och opålitliga. Ser endast till sitt eget bästa och inte till familjens.
Citera
2013-01-24, 16:58
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Det är ingen "partiradio" i den mening att partiet har någon kontroll över den. Men samtidigt är vi alla tre medlemmar, och jag sitter i partistyrelsen, så det är ju svårt att inte göra kopplingen till SvP, det förstår vi också och vi försöker inte heller dölja våra medlemskap.
Citera
2013-01-24, 17:00
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Jävligt onationalistiskt djur egentligen. Sluga, egoistiska och opålitliga. Ser endast till sitt eget bästa och inte till familjens.

Va? Varför tror du Egyptierna gjorde avbilder utav dem och inte hundarna?
Citera
2013-01-24, 17:24
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Det är ingen "partiradio" i den mening att partiet har någon kontroll över den. Men samtidigt är vi alla tre medlemmar, och jag sitter i partistyrelsen, så det är ju svårt att inte göra kopplingen till SvP, det förstår vi också och vi försöker inte heller dölja våra medlemskap.

Fast det är väl en sanning med modifikation? Även om det är ni tre som privatpersoner som driver radion på er privata server så talar ni ju ofta med partiföreträdare om saker som rör partiet osv. Detta i kombination med era medlemskap innebär ju att ni i någon mening representerar partiet och därmed borde väl exvis övriga ledamöter i partistyrelsen ha synpunkter på hur partiet och dess aktiviteter framställs osv?
Citera
2013-01-24, 18:31
Medlem
Convoys avatar
Hur många lyssnare har ni nuförtiden?

Citat:
Ursprungligen postat av Kattdjuret
Världen är allt bra liten! (eller så går den helt enkelt.. framåt).
Humor!
Citera
2013-01-24, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Va? Varför tror du Egyptierna gjorde avbilder utav dem och inte hundarna?

Inte så konstigt att deras religion dog ut då!?
Citera
2013-01-24, 19:07
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Inte så konstigt att deras religion dog ut då!?
den dog inte ut, den praktiseras av diverse sällskap än, vart tror du Amen kommer ifrån? Amun sa man i den egyptiska religionen, och är en tribut till Amun-ra men lite ot sorry
Citera
2013-01-24, 19:17
Medlem
Hur är det med grabbarna i Radio Framåt, har de husdjur? Jag tycker mig ha hört någon katt jama under sändning åtmistone en gång, men jag kan ha inbillat mig.

Jag tycker för övrigt katten har många hedervärda egenskaper. Katten kan inte duperas och drillas som hunden, katten är självständig och låter ingen sätta sig över den och dessutom är den en formidabel jägare som skadedjuren fruktar.

Men det kan vara en trevlig diskussionsfråga inför kvällens program.

Vilket djur representerar bäst nationalismen?
Senast redigerad av Kattdjuret 2013-01-24 kl. 19:20.
Citera
2013-01-24, 19:22
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattdjuret
Hur är det med grabbarna i Radio Framåt, har de husdjur? Jag tycker mig ha hört någon katt jama under sändning åtmistone en gång, men jag kan ha inbillat mig.

Jag tycker för övrigt katten har många hedervärda egenskaper. Katten kan inte duperas och drillas som hunden, katten är självständig och låter ingen sätta sig över den och dessutom är den en formidabel jägare som skadedjuren fruktar.

Men det kan vara en trevlig diskussionsfråga inför kvällens program.

Vilket djur representerar bäst nationalismen?

Nu har jag ju hund så gräset kanske är lite grönare på andra sidan så därför diggar jag kanske katter mer. Som sagt är de självständiga, om de nu inte växer upp tillsammans med en hund (vet en katt som gjorde det, den trodde att den var en hund och hade noll balanssinne och spänst ).
Citera
2013-01-24, 19:24
Medlem
Ignatius94s avatar
Det hade varit intressant att få en inblick i deras ställning som Nationalister och hur deras familjeband och vänskapskrets har förändrats ifall de öppet erkänner sig som Nationalister. Lika så ifall deras arbetskamrater känner till deras politiska verksamhet och hur de i så fall har reagerat.

OT: Varför är Magnus oftast så arg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in