Satt och kolla på det här svenska Rivieran här om dagarna, så efter en paus börjar det en låt mitt i refrängen, där en man sjunger "Kärleken" väldigt högt, och sen fortsätter med några rader i lite lugnare tempo.
Inte den bästa förklaringen, men hoppas någon kanske försto vilken jag menade.
Satt och kolla på det här svenska Rivieran här om dagarna, så efter en paus börjar det en låt mitt i refrängen, där en man sjunger "Kärleken" väldigt högt, och sen fortsätter med några rader i lite lugnare tempo.
Inte den bästa förklaringen, men hoppas någon kanske försto vilken jag menade.
Tja det här kommer vara lite suddigt men det är det ända jag vet om låten som jag ska försöka förklara nu! Den hette något med gangta,gangster, eller något dylikt och så var beatet en tjej typ, som jag sa väldigt suddigt men kan gå
Tack på förhand!
Söker en låt som har samma melodi som introt till Vapnets Kalla mig.
Låten är på engelska, och melodin från introt är med i refrängen har jag för mig...
Söker en låt som jag kopplar till idrottssammanhang... Den brukar användas till exempel när det görs ett sammandrag efter typ ett OS, och alla medaljörer visas. Jag tror att det är fiol eller liknande stråkinstrument som spelas! Låten är rätt mäktig. Svårt att skriva i text men nynnar man på låten så låter det så här: Dididi Dididi didi didi didi di. Denna lilla ramsa återupprepas sedan gång på gång i olika tonlägen, om jag inte minns fel.
En löjlig låt som jag såg på youtube för Ca: 1 år sedan.
Handlar om svensk slang och vad orden betyder, de sjunger på svenska (har jag för mig)
Måste bara lyssna på den igen!