Resultat: .
0%
röster
2012-12-23, 00:17
Medlem
zachs avatar
men ska flashback bli nån jävla frågesportsforum nu? Äh fy fan, jag vägrar.
2012-12-23, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zach
men ska flashback bli nån jävla frågesportsforum nu? Äh fy fan, jag vägrar.
Bara för att du inte riktigt kan bestämma dig... står väl och velar mellan Cagliari och Roma... singla slant för fan!

Men jag håller med, även om jag nu svarade som 48:e gubbe.
2012-12-23, 00:28
Medlem
zachs avatar
MIN Giannini gjorde 436 matcher för Roma. De Rossi gjorde idag match 400.

Giannini är odödlig. För mig mer än för andra kanske, men han kommer aldrig glömmas bort. Känns så ofta som De Rossi inte får det erkännande han förtjänar. Dom här siffrorna understryker det. Om ett år har han sannolikt slagit min husgud. Och Aldair, som spelade 415 matcher för oss och fick tröjan pensionerad. Och han har då slagit Bruno Conti, som "bara" spelade 304 matcher för oss. Och det är jävligt stort.
2012-12-23, 00:29
Medlem
Maaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Jag märker att jag är den enda som har sympatier för Chievo i den här tråden. Hur kan man inte tycka om de flygande åsnorna?

Är du hjälten som röstat på Chievo?

Har nog bara missat nån enstaka match som de spelat den här säsongen. En positiv sak är ju att det automatiskt blir ett gäng så kallade finsmakarmatcher varje säsong. Såg även Sampdoriavinsten på plats i den obskyra betongklumpen som kallas Marc'Antonio Bentegodi, ren klass.
2012-12-23, 00:56
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach

"Lo storico murales di Francesco Totti"

Den HISTORISKA...

Jag önskade mig Pjanic på mitten. Och ingen grek. Lätt för mig att önska när jag sitter framför en data och slipper stå till svars för resultatet. Men Zeman gav mig det. Och Åslund hyllade balansen i laget efter att Miralem flyttat ner. Fattar noll. Det måste va ölen.
För just det är väl nästan det bästa med sena matcher. Att det är legitimt att ta sig en jävel. Peroni för dagen. Skulle va en julklapp. Men ger bort tysk-köpt skit istället. Promillen som räknas tycker svärfar iaf som kommer öppna klappen. Och nu sitter man här. Ler som ett fån. Morgondagen tar jag imorron, med huvudvärk som fan. Busande barn som har noll förståelse för att jag ju ha skallebank. E Sticazzi.

Youtubat en stund. Danielino var målet. Såg ni i sjunde minuten när han körde slalom? Älskar fan honom. Kändes jävligt tryggt ha honom tillbaka. Tyckte han va kanon. Hans första halvlek borde resulterat i högre betyg än va grekjäveln fått sammanlagt på hela året. Å assisten. Herrejävlar vad Totti det va över det. Skottfint. Tittfint. Perfekt passning. Inget av de tre klarar greken ens på hans bästa dag. Lyser ju världsstjärna om honom. Elegant, utmärkt teknik, offrar sig, tänker fotboll. Han gör allt vår grekiska elefant inte gör. Och han gör det rätt. Måste väl för fan va solklart för hela jävla världen?!? Eller ja, bortsett från en enda person. Zeman. Som efeter matchen sa:

"De Rossi va ok, men han va sämre i andra"

Jag tycker att De Rossi var matchens spelare, i konkurrens med Marquinhos fram till hans utvisning. Bradley var mindre bra. Lite av Zemans problem med De Rossi har varit att han tydligen tycker att han spelar lite för omständligt och inte tillräckligt rakt. Det kändes som att Danielino hade tagit åt sig av den i viss mån rättmätiga kritiken för idag spelades många bollar rakt fram i banan, även om det fanns en betydande risk att bollen inte skulle gå fram. Rätt approach i Zemans värld antar jag.

Yepes var katastrofal. Rakt igenom katastrofal. Robinho ur balans, smågrinig, han försvinner nu, va? Han verkade inte glad över att spela för Milan.

Föga förvånande att Roma leder supporterligan här på Flashback, vem kan motstå Roma liksom? Ja, förutom vissa obehagliga typer som mannen med siffrorna...
2012-12-23, 11:13
Medlem
4522s avatar
Udinese har enligt omröstningen fler supportrar än Inter och Napoli. För statistik ljuger ju aldrig.

2012-12-23, 11:29
Medlem
David Pruttons avatar
Och jag är besviken på alla skaror av Parmafans därute...

Hur länge ska omröstningen pågå?
Har inget emot den i sig, men tycker den stör designen på sidan...
Hemvan? Något, men vad fan.
2012-12-23, 12:30
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
Hur länge ska omröstningen pågå?
Har inget emot den i sig, men tycker den stör designen på sidan...
Hemvan? Något, men vad fan.

Gör som jag gjorde (förvisso när jag var dyng), PMa mod som la upp den. Den här killen. Och säg vad du tycker, förhoppningsvis försvinner den snart.
2012-12-23, 14:39
Medlem
Nå, då ändrar vi fokus, och koncentrerar oss på Serie B ett tag. Tre omgångar kvar under 2012.

Full omgång idag. Brescia mot Livorno är nyckelmatchen, eftersom både Sassuolo och Hellas har goda möjligheter att plocka tre poäng.
2012-12-23, 14:53
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Udinese har enligt omröstningen fler supportrar än Inter och Napoli. För statistik ljuger ju aldrig.

Något hum om vad för överraskning det är Guidolin talar om inför 2013?
2012-12-23, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Nå, då ändrar vi fokus, och koncentrerar oss på Serie B ett tag. Tre omgångar kvar under 2012.

Full omgång idag. Brescia mot Livorno är nyckelmatchen, eftersom både Sassuolo och Hellas har goda möjligheter att plocka tre poäng.
Spanade in Serie B Live. Alltså där man studsar mellan de olika matcherna. Hela tiden farliga situationer och upphetsade kommentatorer som vill förklara situationen och vad som hänt sedan senast. Jag blev fan helt svettig…

Sassuolo och Hellas vann som väntat, även om Hellas hade det svårt mot Juve Stabia. Brescia och Livorno spelade 0-0. Caracciolo missade en straff. För tio år sedan så spelade han tillsammans med Roberto Baggio. Men han har haft en långvarig kärleksaffär med Brescia, trots att han tidvis har varit otrogen med andra lag…

Fortfarande tre lag som kämpar om de två direktplatserna till Serie A.
2012-12-23, 17:10
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Något hum om vad för överraskning det är Guidolin talar om inför 2013?

Oklart, högst oklart. Det är ett vilt spekulerande bland alla Udinese-supportrar världen över. Jag slår väl hellre fast att det känns lite amatörmässigt att börja berätta en sak och sen inte löpa linan helt ut. Vad tjänar det till?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in