2012-12-08, 20:08
Medlem
BigDingDongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sssiamesia
Själv är jag en rutinerad gammal rävhona med många år i sängkammarbranschen och en härlig samling älskare bakom mig (och framför mig, får man hoppas ), och trots en riktigt ful och köttig fladdermus har jag lustigt nog aldrig haft någon missnöjd partner. Vissa av dem har till och med hävdat att min vulva är vacker, men det kan jag inte riktigt hålla med om själv .Sexig, absolut, och den funkar mer än väl, fast inte estetiskt vacker precis, men det är faktiskt en riktigt liten bagatell när allt kommer kring!

Var stolta och nöjda, flickor, och njut av det ni har så lovar jag att ingen vettig pojke blir besviken!

Bra skrivet!

Jag har aldrig IRL sett en fitta som varit direkt ful eller avtändande. När en kvinna är stolt över sitt kön och bejakar sin sexualitet så är det däremot väldigt upphetsande och eggande.

Jag vet inte om jag någon gång sagt till en kvinna att hon har en fin fitta och om jag har sagt det så har jag förmodligen menat att fittan är sexig, lockande och funktionell. Däremot så har jag talat om för flera kvinnor att de är fina och i den helhetsbedömningen så ingår naturligtvis allt även könet.
Citera
2012-12-09, 00:00
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Hur kan du säga så? Jag tror majoriteten av män gillar en fin sträckfitta. En köttig fitta med olika stora inreblygläppar som hänger och är köttiga är rent av äckligt tycker jag. En fitta ska ha en fin form och läpparna ska va symetriska och vara lövtunna & får gärna va bruna och rosa.

Vem har sagt att en fitta är "köttig med olika stora blygdläppar som hänger och är köttiga" bara för att det inte är en sträckfitta? Tyckte bara det kändes lite omoget att ha såna specifika krav på hur tjejens fitta SKA se ut. Det är som att jag skulle säga att kuken på en kille ska vara stor och spikrak med perfekt formade pungkulor. Är kuken lite böjd åt ett håll så är den äcklig.

Så länge det inte är något allt för konstigt eller extremt förstår jag inte varför man ska ha såna krav?
Citera
2012-12-09, 01:49
Medlem
Sam-Carls avatar
Klart att en "snygg fitta" alltid är en snygg fitta. Men det gör ju ingen direkt skillnad mer än att det kan tänkas vara ett plus. Nu har jag absolut inte legat mest i stan men av de fittor jag har besökt (kanske 13-14-15 stycken?) så har ingen varit så pass risig att jag "ryggat tillbaka"

"Väl inne" så har det heller inte varit någon direkt skillnad.
Citera
2012-12-09, 09:19
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag säger bestämt nej till en fitta som ser ut som en skrynklig lövbiff. Sådana smaklösa kvinnor duger bara till "ons" och inget annat. Kvinnan man spenderar livet med måste vara tilltalande även i de nedre regionerna. Köttiga lövbiffar till fittor tenderar att lukta extra illa. Ibland är dock kärleken blind så faller ni för ett sådant offer tycker jag att det är kvinnans skyldighet att göra en intimkirurgisk opertion så att fittan blir mer tilltalande. Ni män måste våga ställa krav.

/ Leif
Citera
2012-12-09, 12:02
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag säger bestämt nej till en fitta som ser ut som en skrynklig lövbiff. Sådana smaklösa kvinnor duger bara till "ons" och inget annat. Kvinnan man spenderar livet med måste vara tilltalande även i de nedre regionerna. Köttiga lövbiffar till fittor tenderar att lukta extra illa. Ibland är dock kärleken blind så faller ni för ett sådant offer tycker jag att det är kvinnans skyldighet att göra en intimkirurgisk opertion så att fittan blir mer tilltalande. Ni män måste våga ställa krav.

/ Leif

Herregud, när ska ni flahbackare växa upp? Mentalt är ju vissa av er i samma nivå som 14-åringar. Hoppas du räknar med att kvinnan kommer ställa samma krav på dig. Har du en skrynklig lite snekuk med hängkulor så är det intimkirurgi som gäller för dig med när du ställer såna krav. Men det kanske inte gäller för dig, du har ju så klart en perfekt formad flashback-kuk som ingen kvinna i världen skulle kunna ha några som helst invändningar emot.
Citera
2012-12-09, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jegg3
Men kukar är fina! Fittor är ju äckliga, ser ut som nåt ruttet russin.

Har ju sett en del fittor genom åren, och i regel på tjockisar ser det hemskt ut, det ser liksom bra ut tills den öppnas då är det som att den vackra eden ersatts med ngt som kan liknas vid en mutations mellan en fladdermus och ett baconpaket, trist som hänger och ser allmänt olyckligt ut,

det som kallas porrfittor med ett streck o 5 veck, ser helt ok ut men det är ju en fitta, i sak tycker jag nog alla fittor ser ut som ngt sorgligt som misslyckades hoppa framför ett tåg och bara träffades lite granna,

men vad kan man förvänta sig, fittor är fula, tur att dem är sköna annars hade inte brudar haft så mkt o säga till om,

det är lite som med viss konst den är lockande men man förstår inte varför,

gillar nog den femveckade och streckfittan mest, men lite extra kött funkar ju, kruxt är att dessa baconpaket oftast gör att tjejen blir öm snabbare men desto också mer känslig,

fan vad hemskt att födas md en fitta,
Citera
2012-12-09, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
i sak tycker jag nog alla fittor ser ut som ngt sorgligt som misslyckades hoppa framför ett tåg och bara träffades lite granna,

Hahahaha, din lilla raring! Jag dööööör av skratt! Jag håller faktiskt med lite, på sätt och vis, fast som jag tidigare uttryckt: kvinnokönets skönhet ligger inte riktigt på det estetiska planet, utan den blir synlig i ett vidare perspektiv.

Penisar, däremot, är ofta fulländat vackra skapelser såväl estetiskt som i vilket annat perspektiv som helst. Love them, love them, love them!
Citera
2012-12-09, 22:35
Medlem
Flashbackministerns avatar
Jag tror vi bryr oss ungefär lika mycket som längden på ett snöre...
Citera
2012-12-10, 00:37
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trololdeg
Vem har sagt att en fitta är "köttig med olika stora blygdläppar som hänger och är köttiga" bara för att det inte är en sträckfitta? Tyckte bara det kändes lite omoget att ha såna specifika krav på hur tjejens fitta SKA se ut. Det är som att jag skulle säga att kuken på en kille ska vara stor och spikrak med perfekt formade pungkulor. Är kuken lite böjd åt ett håll så är den äcklig.

Så länge det inte är något allt för konstigt eller extremt förstår jag inte varför man ska ha såna krav?
Alla har olika krav och ett sånt krav på en stor skulle jag förstå om du hade
Citera
2012-12-10, 11:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trololdeg
Herregud, när ska ni flahbackare växa upp? Mentalt är ju vissa av er i samma nivå som 14-åringar. Hoppas du räknar med att kvinnan kommer ställa samma krav på dig. Har du en skrynklig lite snekuk med hängkulor så är det intimkirurgi som gäller för dig med när du ställer såna krav. Men det kanske inte gäller för dig, du har ju så klart en perfekt formad flashback-kuk som ingen kvinna i världen skulle kunna ha några som helst invändningar emot.

Antingen tar man vad som helst, vilket för mig är ett uttryck för desperation, eller så är man som jag, kräver perfektion. Jag vill inte leva med en kvinna som går omkring med en ful, äcklig och i mitt tycke defekt underliv. Fittan ska se ut som ett fint streck, så NEJ TACK till lövbiffsfitta. Ni kvinnor som inte tar till intimkirurgi lider av bristande självrespekt, samma sak gäller er som har fula hängpattar, det är implantat som gäller där.

/ Leif.Jennekvist
Citera
2012-12-10, 19:05
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Antingen tar man vad som helst, vilket för mig är ett uttryck för desperation, eller så är man som jag, kräver perfektion. Jag vill inte leva med en kvinna som går omkring med en ful, äcklig och i mitt tycke defekt underliv. Fittan ska se ut som ett fint streck, så NEJ TACK till lövbiffsfitta. Ni kvinnor som inte tar till intimkirurgi lider av bristande självrespekt, samma sak gäller er som har fula hängpattar, det är implantat som gäller där.

/ Leif.Jennekvist

Att operera sig för att ens man/kille tycker att man har en ful fitta/fula bröst tyder väl om nånting på bristande självrespekt? Hade jag en kille som krävde att jag skulle operera mig för hans skull skulle fan få kulorna insparkade.
Citera
2012-12-10, 19:13
Medlem
Triremers avatar
Citat:

/ Leif

Jag håller med dig om vad du skriver och har inte något att tillägga.
Fladdriga fittor är direkt avtändande och jag vill inte träffa en tjej som har en riktigt avtändande fitta.
Skulle jag falla pladask för en tjej så kanske jag skulle accepterat det men det skulle fortfarande vara äckligt.

Nu kommer jag få en massa påhopp av personer som ifrågasätter om jag är hetero. Ja jag älskar fittor, men inte alla. Är den snygg och fin så finns det nästan inget hetare.
Senast redigerad av Triremer 2012-12-10 kl. 19:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in