2012-12-02, 22:53
Medlem
Du är hyfsat attraktiv men tror inte att du riktigt har modell-dragen Ser kanske lite för vanlig ut jämfört med många modeller som ser väldigt speciella ut.
Citera
2012-12-02, 22:57
Medlem
TomtenOchJags avatar
Alldagligt söt. Men modell,tveksamt!
Citera
2012-12-02, 22:58
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cassian
Så höga ambitioner har jag inte, att jag vill gå på någon catwalk i New York. Haha jag förstår, jag är på den nivån då haha Rusta here I come.

Nej, alltså jag vet inte.. Testa och se vad dom säger bara, man vet aldrig
Citera
2012-12-02, 23:01
Medlem
Kosmos.s avatar
Kanske.

Om du går ner några procent till i kroppsfett så du får lite skarpare konturer i ansikte/kinder. Tror det skulle förbättra din look.

Ett problem jag ser är att du verkar ha begynnande flikar i ditt hårfäste. Modeller måste givetvis ha ett fullt huvud av hår.
Citera
2012-12-02, 23:41
Medlem
sqs avatar
Skulle nog säga att du har nog snarare utseendet mot dig än med dig om du vill bli modell. Men å andra sidan har jag väl personer som har sett mindre bra ut än dig och fått jobb som modell så med rätt kontakter så är det inte omöjligt. Lycka till iaf.
Citera
2012-12-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sq
Skulle nog säga att du har nog snarare utseendet mot dig än med dig om du vill bli modell. Men å andra sidan har jag väl personer som har sett mindre bra ut än dig och fått jobb som modell så med rätt kontakter så är det inte omöjligt. Lycka till iaf.
Hurså? Såpass, okej haha.
Citera
2012-12-03, 00:35
Medlem
Psyko Dads avatar
Hör av dig till ngr riktiga modellagenturer & hör vad de ger dig för omdöme. Skulle de döma ut dig så betala ffs inte massa tusen till dessa båg & fejk företag som blåser massor av ungdomar med modelldrömmar.
Citera
2012-12-03, 06:45
Medlem
BlueStars avatar
Modeller, paparazzi och kändisbilder --> Arbetsliv och arbetsmarknad
/Moderator
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto