Verkar som Cheap Monday-jeans verkar bli allt populärare. Själv tycker jag det känns sådär att bära det plagget. Känns lite HM och lite "jag vill vara trendig men har inte lust att betala för det" över det hela.
Vad tycker ni? Kan man bära Cheap Mondays jeans med hedern i behåll?
Jag är 0,0000 modemedveten men jag anser att på VISSA personer passar det sjukt bra, vissa inte. Är du tjej eller kille? Om du är kille så tycker jag du ska lägga ner de fasonerna
Jag är 0,0000 modemedveten men jag gjorde det igår iallafall. Om det är själva märket som känns olustigt så är det ju bara att sprätta bort "tygbiten-med-logon-på" så ser man ju inte att det är just Cheap Monday
det är klart att man kan, alla kan bära dom men det är snyggast på folk med rätt kroppstyp. har en polare som är ganska bitig och jaa vad ska man säga... det ser inte så jefvla hett ut!
Själv tycker jag Cheap Monday endast passar en väldigt speciell typ av människor, med en väldigt, väldigt "klen"/smal kroppsbyggnad. Och tjejer med lite kropp så klart, fina grejer.
Skulle jag själv kränga mig i ett par supertighta strechjeans skulle nog mina hockeylår säga ifrån, och de som såg mig skratta...
Själv köper jag mina jeans i en affär på Söder i närheten av Mariatorget som inte är det minsta självmedvetet hippt. Det är en utmärkt affär utan massa spotar som får en att koka bort i provhytten.
Ser de snygga ut på dig så tycker jag du ska köpa dem. Det visar att du inte köper dem bara för de är billiga som vissa gör (fast det är inget direkt fel med det heller).
Ser de snygga ut på dig så tycker jag du ska köpa dem. Det visar att du inte köper dem bara för de är billiga som vissa gör (fast det är inget direkt fel med det heller).
Hur ser man om något är snyggt ärligt talat? I provhyttan kan till och med lodarplaggen från diesel se riktigt fräna ut. Jag kör på cheap monday jeans/manchester men så är jag en spinkig fan också.
Den här neurotiska läggningnen till kläder tycker jag ni ska se över. Du har inte mycket heder till att börja med om du är så rädd för att associeras med H&M.