2012-11-19, 19:46
Medlem
Om man laddar ner all facebook data, chatt historik osv: Är det allt inkl det man redan tagit bort eller enbart det som finns att se här och nu?
Citera
2012-11-19, 22:06
Medlem
Är det bara för mig som sidofältet ovanför chatten försvunnit? Typ där det står "X har kommenterat sin egen status eller X gillar Y's foto"
Citera
2012-11-19, 22:28
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Archibald10
Är det bara för mig som sidofältet ovanför chatten försvunnit? Typ där det står "X har kommenterat sin egen status eller X gillar Y's foto"
Samma här, hoppas det kommer tillbaka snart.
Citera
2012-11-19, 22:47
Medlem
Nu är det tillbaka.
Citera
2012-11-19, 22:54
Medlem
Säkert frågats förut, men hur döljer man sin vännerlista för sina vänner? Steg-för-steg.
Citera
2012-11-20, 00:03
Medlem
Såg att de lagt till någon funktion så att man i grupper kan se vilka som läst de olika inläggen, går det ordna så att ens eget namn inte syns i listan över de som "läst"?
Citera
2012-11-20, 02:25
Medlem
En fråga/teori angående det här med relationsstatus här på fb. har inte hittat exakt denna fråga i tråden.

Just nu har jag min relationsstatus dold så att ingen kan se vad jag har i klickat. Måste också införa att för tillfället har jag inte något i klickat heller. Jag vill ändra så att singel ska vara i klickat och det ska synas på min vägg men det ska inte komma upp på min timeline och såklart inte på mina vänners wall-flöde heller!

Då undrar jag om man kan:
1. Klicka i att jag är singel och fortfarande ha det dolt så endast jag kan se vad som är i klickat. sedan klicka på spara.
2. Ta bort händelsen från min wall.(viktigt)
3. Gå in på inställningar igen och byta till offentlig och sedan klicka på spara och visa alla att jag har i klickat singel.
4. Genom att göra på detta sätt undvika att det kommer upp som en nyhet för alla mina facebook vänner?

Anledningen till varför jag vill veta detta är att min flickvän har singel som sin relationsstatus atm och jag vill inte vara den som tar upp det här med att byta relationsstatus, eftersom jag inte tycker det är en viktig grej?
Det är därför jag inte vågar ta risken att prova min teori! För då kanske hon ser att jag byter relationsstatus. kanske någon som redan har testat detta eller är villig att testa åt mig?

tack på förhand!
Senast redigerad av sponton 2012-11-20 kl. 02:34.
Citera
2012-11-20, 07:24
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PublicTopix
Säkert frågats förut, men hur döljer man sin vännerlista för sina vänner? Steg-för-steg.

Gå till din profil. Klicka på "Vänner". Klicka sedan på "redigera" så kan du välja att vem som kan se din vännerlista. Välj då "Bara jag", så är du ensam om att kunna se den. Folk kommer dock fortfarande kunna se gemensamma vänner, men inte hela vänlistan.
Citera
2012-11-20, 14:47
Medlem
slowmedowns avatar
Har ett problem med den nya facebook-appen. Om jag vill lägga upp en bild så kan jag bara lägga upp en från "camera roll". Jag vill ju lägga upp en bild från de andra albumen jag har :s hur gör man???
Citera
2012-11-20, 21:32
Medlem
Bobblans avatar
tjena!

Finns det någon möjlighet att blockera en person från en facebook sida som administratör.
Nu menar jag en "sida" och inte en profil.
Till exempel en webdesign sida man skapat på facebook för att marknadsföra sig och visa sina arbeten.
Problemet är att om man blockerar en person från sin vanliga profil kan den personen man blockerat fortfarande ta kontakt genom den "sida" man har och är administratör genom.
Både som inlägg och som privata meddelanden.
försöker hjälpa en vän med detta och har inte lyckats hitta lösningen.
Eftersom min vän inte vill avblockera så kan man heller inte anmäla meddelandena som skickats.

Hjälp någon?
Citera
2012-11-21, 14:46
Medlem
Om jag söker på ett namn i facebook och besöker den personens facebook kan den personen då se att jag har besökt deras sida?
Citera
2012-11-22, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kos
Om jag söker på ett namn i facebook och besöker den personens facebook kan den personen då se att jag har besökt deras sida?
Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in