2012-10-27, 17:39
Medlem
Lys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chatri.s.s
jag har haft sex med en tjej igår på jobbet och hon tyckte den min kuk var jävligt liten. den är vara 13 cm lång.
undrar är det någon som har ett bra tips till mig om det går o ta medicin eller nåt annat hjälp för att få den större?
chatri.s.s, det finns tyvarr inget satt for dig att fa storre kuk. Ja, 13 cm ar litet. Lite i minsta laget kanske, men inte hopplost litet. Du far helt enkelt forsoka lara dig acceptera din kuk som den ar, och istallet for att bry dig om att tjejer tycker den ar for liten ova pa att fa battre sjalvfortroende. Sjalvfortroende ar namligen mer attraktivt an en kille som gar och deppar sig for att han har en liten kuk.
Citera
2012-10-28, 03:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ly
Stämmer bra jag är ärlig. Kan tillägga att jag har varit med en kille som på riktigt hade 30 cm, och den var nästan tjock som en falukorv. Var rätt svårt att stoppa in... Den var lite i största laget, alltså. Det gick ha sex, men jag har faktiskt inte plats för hela 30 cm. Finns gränser för hur töjbar man är som tjej.
Därför tycker jag smalare än falukorv är att föredra. Det är även bra om den inte är för lång. Trevligast när det går att få in hela.

Ringde du guiness rekordbok? En 30cm lång falukorv skulle killen kunna tjäna en hel del på.
Däremot så är du liksom de flesta tjejer blinda när det kommer till ockulär-besiktningar av kukar. Den var inte så stor, antingen ljuger du eller han.

Till ämnet kan jag tillägga att man kan operera sin kuk för att få några extra centimeter i slakt tillstånd men i erigerat tillstånd så får man nöja sig vid vad man har. Däremot läste jag någon guide om massa jävla övningar som man kunde göra för att töja ut den så att mer blod fick plats. Man kan ju töja ut i princip alla ben-lösa delar och det var verkligen flera olika källor som hade provat och hade ökat några centimeter. Det var flera hundra olika rörelser varje dag man skulle göra. Jag hoppas att de alla var samma person som ljög, för jag skulle då fan inte orka göra sånt hela dagarna.
Citera
2012-10-28, 07:46
Medlem
Hon använder väl knappast en sådan där liten fingerbibrator till sin slappfitta? Hon använder väl bara XXL dildos, som motsvarar hennes ideal och hennes släppa fötts. -Rekommendera henne kKniipövningar. -Finns f ö scener på porrsajter där de "hunilates" män med små kuskar.
Citera
2012-10-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florsocker
Ringde du guiness rekordbok? En 30cm lång falukorv skulle killen kunna tjäna en hel del på.
Däremot så är du liksom de flesta tjejer blinda när det kommer till ockulär-besiktningar av kukar. Den var inte så stor, antingen ljuger du eller han.

Till ämnet kan jag tillägga att man kan operera sin kuk för att få några extra centimeter i slakt tillstånd men i erigerat tillstånd så får man nöja sig vid vad man har. Däremot läste jag någon guide om massa jävla övningar som man kunde göra för att töja ut den så att mer blod fick plats. Man kan ju töja ut i princip alla ben-lösa delar och det var verkligen flera olika källor som hade provat och hade ökat några centimeter. Det var flera hundra olika rörelser varje dag man skulle göra. Jag hoppas att de alla var samma person som ljög, för jag skulle då fan inte orka göra sånt hela dagarna.

Som du säger det finns övningar man kan göra, det kan ta flera år, men visst fungerar det. Inget snack om den saken. Finns naturligtvis risker med dessa övningar! Har TS 3 år att lägga in så får han en större kuk om han inte ger upp. Skulle säga att operationer har större riskfaktor. Folk har gått 12cm till ca 15cm i omkrets eller mer. Det är en sjukt stor skillnad kan jag säga då en kuk runt 15cm i omkrets är som en redbull burk!
Citera
2012-10-30, 01:29
Medlem
TheBITs avatar
Ja alltså, med godisbilar och svampar sånt verkar det ju fungera att helt enkelt micra dem en stund för att expansion ska se. Nu är min teori inte riktigt testad, och jag är fundersam över hur det ska gå att stänga själva microvågsugnen. Men sen är jag inte ute efter en större penis heller, så jag antar att du får spåna vidare själv.
Citera
2012-10-30, 01:41
Medlem
Precis innan du ska ha sex med henne, så satsa på en cumshot i hennes ansikte så att det träffar ögonen, så ska du få se att hon börjar se saker ur större format.
Citera
2012-10-30, 18:53
Medlem
Forum som pegym och thundersplace är några ställen med över 50.000 reggade avändare. Om det ej var sant att det fungerade så skulle det nog vara den största blåsningen av alla! ...tror nog inte så många människor går ihop och styr upp något som inte är sant....

Att folk vet så lite och är så trångsynta när det kommer till vissa saker. Men det är förståeligt.

Va fan, att förstora kuken är ju totalt sett omöjligt....fortsätt tro så ni
Citera
2012-10-31, 01:42
Medlem
Brossys avatar
Tycker inte du borde vara orolig, jag har bara ca 15cm och ibland klagar flickan på att jag kommer för djupt, sen om hon fejkar för att göra mig glad så gör hon det bra, för kommer bara ibland när jag anstränger mig för att stöta extra djupt och bara i vissa ställningar.
Citera
2012-11-12, 02:28
Medlem
Knulla satan (gärna på tjack) så kommer den förhoppningsvis att svullna upp till uppskattningsvis sin dubbloa storlek.
Citera
2012-11-18, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ly
chatri.s.s, det finns tyvarr inget satt for dig att fa storre kuk. Ja, 13 cm ar litet. Lite i minsta laget kanske, men inte hopplost litet. Du far helt enkelt forsoka lara dig acceptera din kuk som den ar, och istallet for att bry dig om att tjejer tycker den ar for liten ova pa att fa battre sjalvfortroende. Sjalvfortroende ar namligen mer attraktivt an en kille som gar och deppar sig for att han har en liten kuk.

Fel fel fel.

13 cm är absolut inte i minsta laget.

det är inte stort och inte medel. men det är inte så extremt litet endå.

finns ju micro penis 2 cm i stånd. där har vi minsta laget.

Men klart tjejer kan ha krav på storleken på mannens hur många killar har inte krav på kvinnans kropp?

själv har jag ju 16 cm. vilket är strax över medel .1 cm om man ska vara exakt xD. men det e ju absolut inte stort.

stort är 18 cm + .

Men det är ju upp till var och en sen va dom tkr är stort. men om man ska kolla på undersökningar som gjort så är det jag sagt som stämmer.

jag hade 7 cm i stånd när jag var 14 år. så är glad den växte lite.
Citera
2012-11-18, 17:50
Medlem
Har själv liten kuk och har grubblat på det här ett tag och den enda som jag tycker är sunt att göra är följande:

1. Gå ner i vikt. En del av penis gömmer sig i vävnaden vid underhudsfettet eller vad det är. Det är inte så att storleken förändras, men mer utav den syns och fler centimetrar kan användas under penetrering och gör det enklare att testa fler ställningar etc. Notera att detta inte nödvändigtvis betyder att tjocka människor har liten kuk. Dem kan ha genen eller DNA:t för en stor penis men om dem lägger på sig mer vikt så syns mindre utav penisen helt enkelt och mindre utav den kan användas.

2. Om du har liten kuk så ska man nog trimma ner könshåret istället för att raka av allt, så att den dels ser större ut och att man även kan se att du har genomgått puberteten med tanke på att håret fortfarande syns (men du har trimmat ner det, liksom).

3. En till sak man kan göra är att hitta ett sätt att kunna spruta mer och även utöka sin uthållighet. Undrar om det skulle göra kuken mer intressant att ha och göra med.

4. Även om det skulle vara så att bruden anser att en liten penis är oattraktivt eller mindre attraktivt än en större kuk, så kan man ju fixa till någon annat med sin kropp som är attraktivt. T.ex. magmuskler, manligt utseende, dominant personlighet eller vad det nu är för saker som dem flesta kvinnor finner attraktivt. Själv finns det ju rätt många saker med kvinnor som vi män finner attraktivt. Det kan handla om tuttar, rumpa, fitta, utseende, vissa personligheter och sånt så det är ju inte så att man förlitar sig på en sak. Samma sak gäller väl vad kvinnor tycker om män. Det är ju inte kukens utseende och storlek som är det enda attraktiva med våran kropp. Visst har kuken en rätt central roll i ett samlag, men man behöver ju inte förlita sig på att bara kuken är det enda som är attraktiva med dig.

5. Ställningar som gör att vaginan blir mer tajt, så att mer friktion uppstår.

6. Öppen inställning till sexleksaker som typ knipkulor och strapons. En strapon är väl menad som ett tillägg på menyn inte en ersättning. Du behöver ju inte använda den under hela samlaget.

7. Sen finns det ju saker bortom just penetreringen som man kan bli bra på. Typ oralsex, smekning, stämning, kyssar, fantasier och teknik osv.

Visst alla dessa tips kommer ju inte förstora kuken, men det kan ju helt klart förbättra samlaget. Men håll dig borta från allt det här med kukpiller, pumpar, operation, extenders, jelqing och vikter etc. Det är bara slöseri med tid och eventuellt pengar.

Lycka till!
Citera
2012-11-20, 19:18
Medlem
5StarStunnas avatar
Bjud hem tjejen och fista henne doggy, medan du tar henne i analen, då kanske hon lär sig uppskatta dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in