2012-11-07, 21:55
Medlem
ok nu har jag googlat i över en timme och SMSat 5 olika brudar. INGEN svarar.

Alla på google är typ från 2004 och uppåt..

FINNS DET NÅN AKTUELL HORA KANSKE?!
Citera
2012-11-07, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av summer2012
japp, det har jag gjort.
hittar bara horor som tar typ 2500 för en halvtimma.

helt cepe.

500 spänn ska de va.
helst nån som blivit importerad hit från öststaterna som inte vet bättre.
där e 500 spänn helt ok liksom.

så jag söker ej efter nån svensk. dom har efterblivna priser.
så gärna ett trafficin offer eller liknande..
Du är ju sjuk...
Citera
2012-11-08, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Du är ju sjuk...

Mm det är inte en trevlig värld vi lever i precis.
Men inte mer offtopic pls.
Jag vill knulla en billig öststat brud så e de bara.
Vet bara inte hur jag hittar dom.
I lilja 4 ever tex - hur hittade männen henne?
Den e ju baserad på IRL
Citera
2012-11-08, 02:40
Medlem
Alias.Aliass avatar
Citat:
Mm det är inte en trevlig värld vi lever i precis.
Men inte mer offtopic pls.
Jag vill knulla en billig öststat brud så e de bara.
Vet bara inte hur jag hittar dom.
I lilja 4 ever tex - hur hittade männen henne?
Den e ju baserad på IRL

Aha, nu fattar jag grejen. Du hittar ju på allt det här! Men jag tror ändå att du vill det innerst inne, hur mycket du än må skratta efter att ha postat dina idiotiska inlägg. Och detta bottnar antagligen i att du inte är självsäker nog, mobbad eller har dåligt självförtroende. Så mitt råd till dig är att sluta söka efter det som du tror att du vill ha (en prostituerad kvinna), och istället börja söka efter något som du faktiskt behöver vilket är en manlig alternativt kvinnlig förebild. Eller så kan du fortsätta slösa vår tid och ta upp mer onödig plats genom att vara den du är. (En idiot)
Hmm.. Undrar vilken du kommer välja...
Citera
2012-11-08, 03:00
Medlem
jabberwoks avatar
du kan också köra systempåsetricket utanför närmsta gymnasieskola en fredag eftermiddag. om du är intresserad av en fräsch 17- eller 18-åring är det helt rätt taktik. de brukar kunna betala med ett bj för en kasse alkoläsk eller en vodka som de själva kan grogga upp.
Citera
2012-11-10, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jabberwok
du kan också köra systempåsetricket utanför närmsta gymnasieskola en fredag eftermiddag. om du är intresserad av en fräsch 17- eller 18-åring är det helt rätt taktik. de brukar kunna betala med ett bj för en kasse alkoläsk eller en vodka som de själva kan grogga upp.

funkar det verkligen? det låter sannerligen som en myt.
Citera
2012-11-10, 17:56
Medlem
Åk på en kryssning till Gdynia så kan du få kuken avsugen av trafficingoffer så mycket du vill!
Citera
2012-11-10, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomfuck
Åk på en kryssning till Gdynia så kan du få kuken avsugen av trafficingoffer så mycket du vill!

ärligt? aldrig hört talas om Gdynia dock.. får kolla upp det.

Men oavsett så vet jag att de finns mkt såna offer här i Sve - frågan e bara hur man hittar dom?!

Lilja4ever, som jag redan påpekat, bygger ju på sanning. Så hur hittade torskarna henne?
Jag gissar på att hon var fett billig också....

Tips? Nånstans måste ju klientelet finnas för dessa horor.... jag är potentiellt en av dom men vet inte var jag ska börja. Flashback , om nånstans , måste ju vara det bästa stället att börja på iaf.

Dessutom finns det inget hetare än östeuropeiska brudar! Speciellt de unga, som gör det eftersom ifall de inte gör det så dödas dom. Och detta vet dom. Det gör det ju bara så mkt hetare!!

Vet bara inte var man ska börja leta - , -
Senast redigerad av summer2012 2012-11-10 kl. 18:18.
Citera
2012-11-10, 19:56
Medlem
Om du bor i gbg kan du knulla för en 500ring vid stigscenter. Lastbillschaffisarna har med sej unga tjejer i hyttarna som de påstår är deras kollega alt fru,dotter. Du för sätta på dem i 15 minuter i hytten, finns säng i hytten. Vissa tjejer är så unga som 15. Du märker om de satt ett rött klistermärke på släpet om det finns en hora i..
Citera
2012-11-10, 20:31
Medlem
Citat:
ärligt? aldrig hört talas om Gdynia dock.. får kolla upp det.

Men oavsett så vet jag att de finns mkt såna offer här i Sve - frågan e bara hur man hittar dom?!

Lilja4ever, som jag redan påpekat, bygger ju på sanning. Så hur hittade torskarna henne?
Jag gissar på att hon var fett billig också....

Tips? Nånstans måste ju klientelet finnas för dessa horor.... jag är potentiellt en av dom men vet inte var jag ska börja. Flashback , om nånstans , måste ju vara det bästa stället att börja på iaf.

Dessutom finns det inget hetare än östeuropeiska brudar! Speciellt de unga, som gör det eftersom ifall de inte gör det så dödas dom. Och detta vet dom. Det gör det ju bara så mkt hetare!!

Vet bara inte var man ska börja leta - , -

Ärligt talat, antingen är du ett troll som bara vill tjafsa eller så har du inte fyllt tjugo eller så har du en väldigt narrow bild av verkligheten.
Citera
2012-11-10, 20:59
Medlem
KUSEs avatar
Testa internet.
Citera
2012-11-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbgdanne
Om du bor i gbg kan du knulla för en 500ring vid stigscenter. Lastbillschaffisarna har med sej unga tjejer i hyttarna som de påstår är deras kollega alt fru,dotter. Du för sätta på dem i 15 minuter i hytten, finns säng i hytten. Vissa tjejer är så unga som 15. Du märker om de satt ett rött klistermärke på släpet om det finns en hora i..

bor inte i GBG sorry.

Citat:
Ursprungligen postat av Boomfuck
Ärligt talat, antingen är du ett troll som bara vill tjafsa eller så har du inte fyllt tjugo eller så har du en väldigt narrow bild av verkligheten.

Va?
jag är ej troll.
Jag är runt 30.
Hur kommer det sig att jag har en narrow bild av verkligheten?
Snarare tvärtom. Jag VET att det finns trafficing offer i Sverige, och jag vill nyttja detta.

så.. hade du nåt mer att säga, eller ville du bara spela dum?
Du tillförde ju väldigt mycket till tråden.. Not

Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Testa internet.

Är du retarderad? Jag har skrivit redan i tråden, att jag sökt förgäves.
Hittar bara svenska horor, och horor från typ 2004 där deras nummer inte funkar.
De horor som fortf figurerar som jag hittat nära min stad, är fula som stryk och tar 2500 för halvtimman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in