2012-11-09, 00:53
Medlem
KurtAktsams avatar
Jag vet att jag inte får göra såhär egentligen, men för att åberopa största uppmärksamhet så går jag denna vägen med att starta ny tråd. Jag ber om ursäkt till mods som får städa efter sånt här skit och jag ska aldrig mer göra en lika onödig trådstart igen:

Nu har jag en fråga här och det gäller med snabba svar för jag ska sanrt krypa ner till kojs med sambon till en film..

Jag har: Zipikolon Pilum 7.5Mg

Jag har tagit: 5 stycken utdelat på dagen. Till exempel: 1 st, 2 stycken senare, och för ett par timmar sedan 2 till..

Nu vill jag mysa till det lite då jag inte är märkbart bersuad (kan skriva obehindrat) med vissa stavfel möjligen.

Kan jag: Ta låt oss säga 3 till för att få en mysig effekt nu till filmen? Eller är jag körd eftersom jag dragit i mig "smådoser" under hela dagen?

Tilläggas bör att jag inte tar preparat för övrigt. Jag är inte van med detta, men körde slut på en karta med Imovane för några veckor sedan (först som sömntablett) och tycker det var lite mysigt.

Ger det mig någon effekt att ta Tre till Zipokolon Pilum 7.5 Mg till nu? Eller kastar jag piller i vattnet då? Jag vill bli mysig, inte bra äta för ätandets skull..

Snabba svar belönas med en hemlighet.
Citera
2012-11-09, 00:55
Medlem
sara.nillsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtAktsam
Jag vet att jag inte får göra såhär egentligen, men för att åberopa största uppmärksamhet så går jag denna vägen med att starta ny tråd. Jag ber om ursäkt till mods som får städa efter sånt här skit och jag ska aldrig mer göra en lika onödig trådstart igen:

Nu har jag en fråga här och det gäller med snabba svar för jag ska sanrt krypa ner till kojs med sambon till en film..

Jag har: Zipikolon Pilum 7.5Mg

Jag har tagit: 5 stycken utdelat på dagen. Till exempel: 1 st, 2 stycken senare, och för ett par timmar sedan 2 till..

Nu vill jag mysa till det lite då jag inte är märkbart bersuad (kan skriva obehindrat) med vissa stavfel möjligen.

Kan jag: Ta låt oss säga 3 till för att få en mysig effekt nu till filmen? Eller är jag körd eftersom jag dragit i mig "smådoser" under hela dagen?

Tilläggas bör att jag inte tar preparat för övrigt. Jag är inte van med detta, men körde slut på en karta med Imovane för några veckor sedan (först som sömntablett) och tycker det var lite mysigt.

Ger det mig någon effekt att ta Tre till Zipokolon Pilum 7.5 Mg till nu? Eller kastar jag piller i vattnet då? Jag vill bli mysig, inte bra äta för ätandets skull..

Snabba svar belönas med en hemlighet.

det beror på när du tog sista tabletten. Men det går att köra 2 till. 3 stycken och du kommer sova lätt!
Citera
2012-11-09, 01:43
Medlem
KurtAktsams avatar
Vid 21.00.. intogs dom två sista.

Men nu har ja petat i mig 2.5 till så vi får se var det tag vägen. Bara inte lungorna stannar, vilket jag intre tror dom gör.. Eller hoppas dom inte.
Citera
2012-11-09, 01:54
Medlem
som-alis avatar
varför postar du i benzo forumet? Zopiklon innehåller inga benzodiazepiner.

Att småmysa med dem tror jag inte riktigt fungerar då de oftast stänger av kroppen men inte hjärnan vid intag med fler än en tablett.
Detta är en relativt snäll sömnmedicin.
Citera
2012-11-09, 02:09
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av som-ali
varför postar du i benzo forumet? Zopiklon innehåller inga benzodiazepiner.

Att småmysa med dem tror jag inte riktigt fungerar då de oftast stänger av kroppen men inte hjärnan vid intag med fler än en tablett.
Detta är en relativt snäll sömnmedicin.

Kommendör Breivik, z-analoger hör till i BD-delen.

Ta helst inte 3 till eftersom risken är stor att Imovane-tomten kommer o hälsar på.
Citera
2012-11-09, 04:33
Medlem
Theberzerkers avatar
Släck ned överallt, ta 3st och gå och lägg dig, se till att blunda när dom kickar in.
Har du alkohol hemma så kan du dricka t ex bara en enda starköl innan du släcker ner.
Citera
2012-11-09, 14:36
Medlem
KurtAktsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Kommendör Breivik, z-analoger hör till i BD-delen.

Ta helst inte 3 till eftersom risken är stor att Imovane-tomten kommer o hälsar på.

Vem är Imovane-tomten?

Det blev 2.5 till den kväll igår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in