2012-11-03, 01:24
Medlem
Jag har alltid tyckt min fitta ser normal ut. Tycker den ser ut som vilken tjej som helst. Men ser ju så sällan kvinnliga underliv. Men såg någon serie förut på trean från England där dom visa bilder på tjejer som var utan blygläppar och blygläppar som bara hängde.

Vad är en normal fitta, hur ser den ut? Har ni oftast bara sett en sorts modell?

Någon som kan visa bild på en normal fitta och vilka sorter ni sett?

Betygsätt gärna dom här

http://www.rooshv.com/30-types-of-pussy
Senast redigerad av bittertokfitta 2012-11-03 kl. 02:07. Anledning: lägga till
Citera
2012-11-03, 01:28
Medlem
Alltså alla fittor är normala
Dock har dom ju olika utseenden. Men det är ju inte konstigt då vi har olika utseenden.
Skulle vara konstigt om alla var på pricken lika haha
Citera
2012-11-03, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helnil
Alltså alla fittor är normala
Dock har dom ju olika utseenden. Men det är ju inte konstigt då vi har olika utseenden.
Skulle vara konstigt om alla var på pricken lika haha

Ja, men jag och mina tjejkompisar har lika stora blygläppar och inget som hänger utanför. Men jag såg bilder förut där tjejer är helt utan yttreblygläppar och sen hänger det inre blygläpparna ner rejält. Och tjejer som har det inre blygläpparna då så att det ser ut som en liten boll. Skulle jag träffa en kvinna med en så otäck fitta hade jag dragit om jag fått henne i sängen. Inte för att jag haft en tjej i sängen men rent hypotetiskt. Man vill ju att den ska se ut som alla andra?

Måste ju finnas mer vanliga och sen ovanliga?
Citera
2012-11-03, 01:35
Medlem
länka en bild eller pm en bild på din fitta så så ska du få ett rakt och ärligt svar
Citera
2012-11-03, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallebanos
länka en bild eller pm en bild på din fitta så så ska du få ett rakt och ärligt svar

Ja min ser normal ut om man ska jämföra med alla dom jag sett iaf. Liksom det yttre blygläpparna går ihop och det inre hänger inte utanför. Men kan inte du visa mig hur andra fittor ser ut min egna ser ju "vanlig" ut.
Citera
2012-11-03, 01:40
Medlem
nu har ju inte jag någon fitta men är väl bara kolla runt på nätet efter fittor nu var det ju din fitta jag ville se för att avgöra om den är normal
Citera
2012-11-03, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bittertokfitta
Ja, men jag och mina tjejkompisar har lika stora blygläppar och inget som hänger utanför. Men jag såg bilder förut där tjejer är helt utan yttreblygläppar och sen hänger det inre blygläpparna ner rejält. Och tjejer som har det inre blygläpparna då så att det ser ut som en liten boll. Skulle jag träffa en kvinna med en så otäck fitta hade jag dragit om jag fått henne i sängen. Inte för att jag haft en tjej i sängen men rent hypotetiskt. Man vill ju att den ska se ut som alla andra?

Måste ju finnas mer vanliga och sen ovanliga?

Jo visst att många ser lika ut. Men alla fittor är på något sätt olika. Men det är fortfarande inte onormalt. Bara olika utseenden. Dock har vissa kanske lite snyggare utseende på sin och vissa inte. Men det är ju samma sak med ansiktet tex. Vissa ser bättre ut, vissa ser sämre ut. Sen beror det ju på vad man själv tycker.
Vissa gillar stora blygdläppar. Vissa inte.
Om fittan på något sätt är onormal så är det oftast för att man har problem där nere. Att det kanske gör ont för att man har för hängiga blygdläppar. Går dock att fixa.
Citera
2012-11-03, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallebanos
nu har ju inte jag någon fitta men är väl bara kolla runt på nätet efter fittor nu var det ju din fitta jag ville se för att avgöra om den är normal

Men jag googla på fitta, pussy, underliv och allt möjligt och jag hittar inget annat en målade saker som är inutii så man ser hur äggstockarna sitter. Men jag vill ju veta hur andra fittor ser ut på utsidan!
Citera
2012-11-03, 01:49
Medlem
PixelPiratens avatar
Tycker att en perfekt fitta ser ut så här ungefär: http://ww3.aziani.com/galleries/free-az_photos4-10-kagneylinnkarter-669//1013.jpg
Citera
2012-11-03, 01:49
Medlem
azwethinkweizs avatar
Sa har http://www.rooshv.com/30-types-of-pussy
Citera
2012-11-03, 01:50
Medlem
humdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bittertokfitta
Men jag googla på fitta, pussy, underliv och allt möjligt och jag hittar inget annat en målade saker som är inutii så man ser hur äggstockarna sitter. Men jag vill ju veta hur andra fittor ser ut på utsidan!

Hur trött är inte du då.
Du googlar och hittar bara målade saker. Du är vad man skulle kunna kalla en fitta.
Hur du ser ut, ingen aning men jag antar att du ser ut som en fitta. Förstår du hur korkad du är. Det finns en miljon kön att glo på efter ett internetsök.
Tappade människa, eller ja fitta.
Citera
2012-11-03, 01:52
Medlem
http://www.freexcafe.com/close-ups.html
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto