2011-11-26, 21:54
Medlem
Djamillas avatar
Min föredetta uppskattade inte när jag köpte konkreta presenter till henne på ren impuls, jag som älskar att ge störde mig markant.
Jag löste det genom att smälla högt på födelsedagar och dylikt, sen accepterad hon mina presenter om det var en utflykt eller något annat man gör tillsammans.

Klart man ska vakta upp sin kvinna, men om förhållandet bygger på det så blir det ändå tråkigt att ge. Får man däremot lite genuin lycka tillbaks så är det värt var enda krona.
Citera
2011-11-26, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Polska kvinnor är ju allmänt kända för det. Vad är nyheten? vill man.ha en kvinna att försörja och känna sig tvingad att köpa dyra presenter till ska man absolut bli tillsammans med en polska.

Ja men det är inte bara kvinnor utan det är lite annorlunda i polen när det kommer till sådant. Männen är sådana (inte alla såklart) mycket "gentlemen" fasoner osv.
Citera
2011-11-27, 01:10
Bannlyst
man får känna av läget lite, finns många tjejer som inte gillar när det kommer fram osäkra killar och ska bjuda på drinkar.
Citera
2011-12-26, 03:07
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Du är svensk, eller hur?

Självklart ska du betala eftersom du är (?) mannen. Huruvida ni är tillsammans har inget med saken att göra. En riktig man betalar alltid för kvinnorna i sällskapet. Ingen gillar en snåljåp!

Så om en fattig invandrarkille från Afganisthan går ut med en stenrik tjej från Danderyd så "ska" den fattige killen betala allt även om tjejen har flera tusingar i pluskan???

Och om jag som är lesbisk går ut med en annan tjej, vem ska då betala? Min brorsa??
Citera
2011-12-29, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Ja men det är inte bara kvinnor utan det är lite annorlunda i polen när det kommer till sådant. Männen är sådana (inte alla såklart) mycket "gentlemen" fasoner osv.

Ja min tjejkompis tjatar om det "gentlemen" sen i nästa mening nästan tjatar hon om att bli bjuden lol
Citera
2011-12-29, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elizabet
Så om en fattig invandrarkille från Afganisthan går ut med en stenrik tjej från Danderyd så "ska" den fattige killen betala allt även om tjejen har flera tusingar i pluskan???

Och om jag som är lesbisk går ut med en annan tjej, vem ska då betala? Min brorsa??

Bra svarat där Ja ibland undrar man. Jag är sugen att fråga en tjej ute ifall hon vill bjuda, någon jag raggar på (bara för att )
Citera
2011-12-29, 16:03
Medlem
Har inte läst tråden men i Polen så bjuder mannen, så är det bara.
Citera
2012-04-09, 19:40
Medlem
Skulle kunna tänka mig att i Polen tjänar männen mer än kvinnorna gör. Men jag kan inte hålla med om att polska tjejer är snåla. Jag träffade en underbar tjej från polen och jag betalade maten ena gången nästa gång vi åt betalade hon för mig Flera polska kompisar jag träffat så bjuder det gärna mig. (det är då tjejer)

Den polska tjejen jag träffa var oerhört tacksam när hon fick present av mig. Om det nu är som ni säger att polska tjejer har vissa tendenser till att vara snåla så tycker jag det är bra att det är sparsamma speciellt om man vore i ett förhållande är det ju praktiskt. Man behöver ju inte betala för allting heller.

Själv saknar jag den polska tjejen enormt mycket och hon gjorde mycket intryck på mig. Det finns många fina polska tjejer. Vad spelar det för roll om hon är snål egentligen? Polska tjejer är väldigt feminina och sexiga dessutom ofta mycket arbetsamma.
Citera
2012-04-09, 20:28
Medlem
Citat:
Nej nej. Enligt idioten ska inte den fattiga killen alls ha "rätt" till att vara med en tjej för han kan inte sätta henne på en pedistal, dvs inte betala för allt, se till att just hon har det bra etc etc sammtidigt som hon inte har några som helst skyldigheter tillbaka.

Plus enligt babianidioten är det ju enbart kvinnor som snackar med sina vänner hur snåla killarna är, inte killar som snackar skit om golddiggers de träffat.

Babianen lever dessutom i en annan tidigare epok där kvinnor inte hade rösträtt, tjänade egna pengar och mannen skulle förväntas ta hand om precis allting.

Snacka om en vilsen själ, hoppas idioten kommer råka ut för någon golddigger som tar allt från honom och hur svårt skulle det vara med hans mentala nivå som går ut på att han själv har noll rättigheter och bara skyldigheter till kvinnan.

Vilken kvinna vill ha en så sopig dörrmatta undrar jag, ja förutom alla golddiggers vill säga.
Citera
2012-10-27, 15:46
Medlem
.
Citera
2012-10-27, 15:51
Medlem
Mannen betalar punktslut, men lägg till märka att Mannen betalar. inte många män i sverige längre allting är bög metrosexuellt hen tjafs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in