2012-10-26, 20:49
Medlem
Eddie.Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keih
Bajsa på! Jag tar minst en 15-minuters bajs varje dag på jobbet, det är den bästa stunden på dagen.
15 minuters klutt? Det tar 15 minuter för mig att pissa. Att bajsa äter upp åtminstone 40 minuter av dagen.
Citera
2012-10-26, 21:19
Medlem
Onanikrems avatar
Efter ett missöde med en krånglande toapappershållare som jag var tvungen att bryta sönder för att få ut papper tröstade städerskan på jobbet mig, jag var inte alls missanpassad och konstig:
Nån missanpassad brukade gå in på muggen med ett pakt mazriner och en läsk varje dag

Eletrikern på jobbet är nån sorts elefant, han släpper skitar som är stora som två ringar falukorv och omöjliga att spola ner.

Klart man skiter på jobbet! 30 minuter efter lunch är det taktikbajsning som gäller.

Städerskan på jobbet känner till allas egenheter.
Gör man något dumt hotar hon med den rosa trasan... den som hon torkar insidan av toaringen med
Senast redigerad av Onanikrem 2012-10-26 kl. 21:29.
Citera
2012-10-26, 21:39
Medlem
Overminds avatar
På mitt jobb är man väldigt fast i sina arbetsuppgifter. Man kan inte bara gå ifrån. Man måste säga till och be om det typ. Ungefär be om det. Fast pga min sjukdom så skulle det bli akut med ett toabesök så skulle jag säga till "Nu går jag! Så ni vet!" Så skiter ja i ifall dem är tvungna att stänga ner hela jävla produktionen. Det skiter jag i.

Nöden har ingen lag som man brukar säga. Är jag bajsnödig, då bajsar jag.
Citera
2012-10-26, 21:40
Medlem
Keihs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie.H
15 minuters klutt? Det tar 15 minuter för mig att pissa. Att bajsa äter upp åtminstone 40 minuter av dagen.

Ja 15 minuter är ju en snabbskit, hade jag fått välja skulle jag gärna sitta där i en halvtimme men eftersom man ska verka hyfsat proper försöker jag hålla nere mina bajsstunder till 15min.
Kontorsjobb gör det hela lite mer krångligt tycker jag, då märks det så tydligt när man går bort från sin plats och är borta länge. På mitt förra jobb spenderade jag löjligt mycket tid till att bajsa och luftbajsa, säkert en timma om dagen... fina tider.
Citera
2012-10-26, 22:13
Medlem
Klart man bajsar på jobbet,

Jag skiter fan dagligen på arbetsplatsen, gärna länge också
Citera
2012-10-26, 22:40
Medlem
eliefants avatar
Bajsar aldrig på morgonen när jag kan bajsa på jobbet och få betalt för det dessutom
Citera
2012-10-26, 22:41
Medlem
lagartos avatar
Jag brukar i snitt bajsa tre gånger per arbetsdag. Bajsa och wordfued. Sitta och strypa neger efter neger samtidigt som man försöker lägga rasistiska ord och få betalt. Det är livskvalite 😃
Citera
2012-10-26, 22:55
Medlem
Det är klart att man går på toaletten när man behöver.
Mina vanor har ingen ifrågasatt än så länge.
Kroppen behöver rensa ur sig ibland. Detta är naturligt.
Citera
2012-10-26, 22:59
Medlem
QkNNs avatar
HAHA du är ju fan sjuk i huvet! Bara att skita om du är skitnödig
Citera
2012-10-26, 23:08
Medlem
bowlingjockes avatar
Sällan jag blir skitnödig på jobbet, då jag oftast faktiskt blir det på kvällen innan läggdags av någon anledning.
Men jag drar mig inte för att göra det. Måste man så måste man.
(men känns fräschare att skita hemma. Så tunt äckelpapper på jobbet).

Kör buss för övrigt.
Citera
2012-10-26, 23:18
Medlem
aexps avatar
Sjukt att man har tid att skita på 15min på jobbet vad har man för jobb då ? kommunalarbetare eller ?
Citera
2012-10-26, 23:22
Medlem
hashs avatar
Ta med mobilen på toa fulladdad!
Skit och njut + surfa på dina favoritsidor

Jag kan lätt bli kvar på toa minst 30 minuter på jobbet

PS. Glöm inte att stänga av ljudet ifall någon ringer när du sitter och skiter :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in