2006-04-10, 22:16
Medlem
Hans Castorps avatar
Antingen ligger forumet nere helt, eller segar det som om någon hällt konsistensfett i servern. Vad beror detta på? Och framför allt; kan vi användare förvänta oss en förbättring, eller åtminstone en förklaring?
2006-04-10, 22:39
Medlem
Un Perros avatar
Idag tickar det dock på som vanligt för mig.

Men ändå märkligt att ingen har upplyst oss om vad som hände. Det må vara en petitess, men om någon hade skrivit en liten line: "Vi fick något tjosan med servarna, vi fixar det så fort vi kan" så hade också problemet varit ur världen. Men istället vägrar man att säga någonting överhuvudtaget - vilket indikerar att det är någonting allvarligt som gått fel, eller att dom inte bryr sig för fem öre.

Så, vad är det?
2006-04-10, 22:46
insomnias avatar
Räckte inte din förra tråd? Kom igen nu, gå och skaffa en ordentlig uppkoppling, eller lite livsglädje. Det är inte Flashback som suger, om du fattar vad jag menar.
2006-04-10, 22:53
Medlem
Fordies avatar
Det var då ett jävla gnäll.

Jag bytte till flashback 2005 och nu är det turbo!

/Fordie
2006-04-10, 22:54
Moderator
tobess avatar
Finns redan ett flertal trådar angående problemen vi haft de senaste dagarna, posta i någon av dessa.

Angående information med vad som var problemet förstår jag inte vad det har för betydelse. Huvudsaken är väl att FB är uppe igen?

Anledningen till att det tog länge var att varken root eller admin var på plats när felet inträffade, och därför tog det en stund att få det fixat. När admin sedan blivit informerad och därefter root så tog det inte länge att få problemet fixat, vilket torde betyda att det inte var något större fel som inträffat.

*tråd låst*

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in