2012-10-22, 20:28
  #1
Medlem
BushKillingtons avatar
så vilka eneridrycker tycker du är mest prisvärda i pris kontra smakupplevelse?

Skriv dom du gillar som kostar <10 och 15-25

Mina är:

10kr kr eller billigare:Extreme,Powerking Whitecola,Mixxed up apple.
15-25kr:monster blå.
__________________
Senast redigerad av BushKillington 2012-10-22 kl. 20:32.
Citera
2012-10-22, 20:32
  #2
Medlem
Spelar ingen roll pris, Red bull är helt klart godast. Om det beror på flaskans innehåll priset eller den snygga burken vettifan, den känns bäst att dricka prisvärd är powerking, billig, god ( smakar nästan som red bull )
Citera
2012-10-22, 20:42
  #3
Medlem
anonymfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realesethedogs
Spelar ingen roll pris, Red bull är helt klart godast. Om det beror på flaskans innehåll priset eller den snygga burken vettifan, den känns bäst att dricka prisvärd är powerking, billig, god ( smakar nästan som red bull )
Red Bull smakar nästan lite för sött. En kall PowerKing slår nog alla energidrycker.
Citera
2012-10-22, 20:49
  #4
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymfan
Red Bull smakar nästan lite för sött. En kall PowerKing slår nog alla energidrycker.
White cola,cranberry och vanlig smakar grymt som kall
Citera
2012-10-22, 20:55
  #5
Medlem
Kurtfans avatar
Tycker alla i grunden smakar precis likadant. Så ska jag köpa lutar det för det mesta åt det billigaste alternativet.

Men om jag inte är sugen på den vanliga (redbull, powerking osv) så brukar jag köpa en grön monster eftersom den har lite annan smak än de klassiska.

Förövrigt blir det sällan köp av dessa drycker utan dricker helldre kaffe
Citera
2012-10-22, 21:19
  #6
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurtfan
Tycker alla i grunden smakar precis likadant. Så ska jag köpa lutar det för det mesta åt det billigaste alternativet.

Men om jag inte är sugen på den vanliga (redbull, powerking osv) så brukar jag köpa en grön monster eftersom den har lite annan smak än de klassiska.

Förövrigt blir det sällan köp av dessa drycker utan dricker helldre kaffe
Håller med dig på alla punkter, skönt att inte vara helt ensam i denna sits.

Antagligen har jag druckit alldeles för lite energidryck i mitt liv för att kunna särskilja dem åt. Redbull Vodka kan det dock bli på krogen men då är man oftast i tillståndet att det enda man känner är att det är sprit och något mer som drycken innehåller.
Citera
2012-10-22, 21:26
  #7
Medlem
dollarsunds avatar
En grön monster skulle jag säga. Snygg utsida god insida. Smakar nästan som red bull i början och lite nötaktigt i eftersmaken alltså 25+30=55 Monster är godast. Fast whitecola är också bra

EDIT:Gula rockstar smakar apa. Äcklig grapefrukt som har blivit missbildad för nåt AD-HD barn har hällt i för mycket vatten . Lika bra att köpa äcklig blandsaft på konsum. Prisvärdare
Citera
2012-10-22, 21:31
  #8
Medlem
Powerking, 6 kr burken. Oslagbart
Citera
2012-10-22, 21:54
  #9
Medlem
Nu köper jag nästan bara monster eller red bull, men om man ska se de billigare så tycker jag att lidls energidryck är ett riktigt bra alternativ..
vet inte pris då... en 5a kanske
Citera
2012-10-22, 22:12
  #10
Medlem
Kurtfans avatar
Är det någon som har något att säga om x-ray? Jag personligen tycker det smakar som kartong när man dricker den. Det är som att kartongen den fraktats i har blivit impregnerad i burkens dricksöppning så det smakar illa när man sätter munnen där. Men om man häller upp den i glas känns det fräschare och smakar då klassisk energidryck. Har för mig att den är ganska billig men tycker inte den är prisvärd pga kartongsmaken

Vodka redbull är ju ganska fint, men jag tycker det är lika gott med icas "energy drink" till vodkan, om man nu är på hemmakrök. Men på krogen kör de väl med redbull. Priset för detta brukar väl vara ganska högt tror jag.
Citera
2012-10-22, 22:20
  #11
Medlem
Trattmakarns avatar
Skulle utan tvekan säga Ronin. Denna hittade jag när jag handlade på ICA för ett tag sen. Kostar om man köper ett helt flak ca 4 kr/burken ink pant. Smakar nästan EXAKT som Red Bull. Har druckit en del energidryck i mina dagar, och folk som säger att powerking osv smakar som red bull kan ju hänga sig. Denna är så nära man kan komma.

http://www.proteinbutiken.se/Produkter/drycker/ronin-energi-dryck
Citera
2012-10-22, 22:45
  #12
Medlem
tycker alla smakar liknande varandra så jag brukar köpa euroshopper.
klarar inte att dricka mer än en liten heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in