En grön monster skulle jag säga. Snygg utsida god insida. Smakar nästan som red bull i början och lite nötaktigt i eftersmaken alltså 25+30=55

Monster är godast. Fast whitecola är också bra
EDIT:Gula rockstar smakar apa. Äcklig grapefrukt som har blivit missbildad för nåt AD-HD barn har hällt i för mycket vatten

. Lika bra att köpa äcklig blandsaft på konsum. Prisvärdare