2012-10-18, 18:44
Bannlyst
Om man reser lite runt och träffar män från andra länder t.o.m Holland, England, Spanien etc så vet dom hur man ska behandla en kvinna.
Citera
2012-10-18, 18:46
Medlem
Zabines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaBoum
Har aldrig varit på date, aldrig fått sagt till mig hur jag ska bete mig heller. Finns inte så mycket att göra åt saken. Ledsen att svenska män är så dåliga. Försök hitta en invandrarkille istället?

Ja varför inte en muslimsk man, de behandlar en kvinna så som en kvinna ska behandlas.
Citera
2012-10-18, 18:47
Medlem
r3dstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misssie
Om man reser lite runt och träffar män från andra länder t.o.m Holland, England, Spanien etc så vet dom hur man ska behandla en kvinna.
Men då kan du väl träffa män från dessa länder?
Citera
Medlem
Citat:
Männen kan ju inte uppföra sig. Dom betalar inte på första dejten. Det handlar inte om pengarna men att mannen ska visa att han är en gentleman. Dom gör slut förrän det hinner bli till nåt för att dom vill inte binda sig. Det finns inga snälla eller normala killar. Alla killar är sexgalna som inte har något innanför huvudet. Hur kommer det sig att männen är så värdelösa?

Välkommen till verkligheten å sluta dröm. Vissa respekt så får du respekt tillbaks. De kanske vill spara sina pengar eller är såna bara
Citera
Medlem
Anton171s avatar
Citat:

Fast där drar du ju också alla över en kam, finns sådana i Sverige också givetvis. Ha tålamod.
Citera
2012-10-18, 18:50
Medlem
EdwardWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabine
Ja varför inte en muslimsk man, de behandlar en kvinna så som en kvinna ska behandlas.

Med nävarna?

Nej, bättre att leta upp en präktig svensk herre som inte förstörts av feminismen. Feminismen har, som flertalet redan sagt, förstör all gentlemannamässighet eftersom den bygger på att männen inte ska göra nåt mot kvinnorna som kvinnorna inte gör mot dom.
Citera
2012-10-18, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaBoum
Har aldrig varit på date, aldrig fått sagt till mig hur jag ska bete mig heller. Finns inte så mycket att göra åt saken. Ledsen att svenska män är så dåliga. Försök hitta en invandrarkille istället?

Då är de inte Svenska männens fel utan kvinnornas fel som inte talar om hur de vill ha de så de är inget du ska ursäkta dig för att du inte vet.
Citera
2012-10-18, 18:52
Medlem
ni fruntimmer (tjejer) är inte ett dugg bättre.

jag tänker fan inte vara en gentleman åt er tjejer så som ni betér er.

ni blir ALDRIG nöjda. blir så trött på er.
Senast redigerad av License.To.Thrill 2012-10-18 kl. 18:58.
Citera
2012-10-18, 18:52
Medlem
upsteppers avatar
Du har helt fel på alla punkter i ditt inlägg. Om du väntar med att uttala
dej tills att du får liiite mer erfarenhet så vore mycket vunnet och det kanske
hade varit mödan värt att besvara dina påståenden mer utförligt.
Gentlemän finns, har mött många sådana, de flesta lever antagligen i
lyckliga förhållanden med helnöjda partners så därför har du inte träffat dem.
Citera
2012-10-18, 18:54
Medlem
Dixits avatar
Jo det finns, och jag känner flera stycken av dem. Trevliga, empatiska och genuint godhjärtade människor.

Men det där med att pröjsa för andra kan du köra upp i röven. Maken till meningslös "regel" får man leta efter.
Citera
2012-10-18, 18:56
Medlem
forest79s avatar
Citat:
Männen kan ju inte uppföra sig. Dom betalar inte på första dejten. Det handlar inte om pengarna men att mannen ska visa att han är en gentleman. Dom gör slut förrän det hinner bli till nåt för att dom vill inte binda sig. Det finns inga snälla eller normala killar. Alla killar är sexgalna som inte har något innanför huvudet. Hur kommer det sig att männen är så värdelösa?

Är man en gentleman för att man betalar? Kan man inte visa att man är en gentleman på annat sätt?
Gör de slut för att de inte vill binda sig, ja då slipper du ju lägga energi på en kille som aldrig kan bli din i alla fall. Nä, alla killar är inte sexgalna, du måste träffa rätt kille. Varför är killar värdelösa enligt dig?
Och JO, det finns normala killar, men du har antagligen träffat de som inte är det helt enkelt.
Citera
2012-10-18, 18:57
Medlem
gato12s avatar
TS kan ju prostituera sig, då kan jag garantera att du får betalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in