2012-10-18, 18:27
Bannlyst
Männen kan ju inte uppföra sig. Dom betalar inte på första dejten. Det handlar inte om pengarna men att mannen ska visa att han är en gentleman. Dom gör slut förrän det hinner bli till nåt för att dom vill inte binda sig. Det finns inga snälla eller normala killar. Alla killar är sexgalna som inte har något innanför huvudet. Hur kommer det sig att männen är så värdelösa?
Citera
2012-10-18, 18:29
Medlem
irrelevantinfos avatar
Knip din jävla käft och sära istället
Citera
2012-10-18, 18:31
Medlem
Scubbles avatar
Därför att det finns så många kvinnliga feminister som vill äta kakan och ha den kvar på samma gång.
Citera
2012-10-18, 18:32
Medlem
LaBoums avatar
Har aldrig varit på date, aldrig fått sagt till mig hur jag ska bete mig heller. Finns inte så mycket att göra åt saken. Ledsen att svenska män är så dåliga. Försök hitta en invandrarkille istället?
Citera
2012-10-18, 18:32
Medlem
EdwardWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misssie
Männen kan ju inte uppföra sig. Dom betalar inte på första dejten. Det handlar inte om pengarna men att mannen ska visa att han är en gentleman. Dom gör slut förrän det hinner bli till nåt för att dom vill inte binda sig. Det finns inga snälla eller normala killar. Alla killar är sexgalna som inte har något innanför huvudet. Hur kommer det sig att männen är så värdelösa?

Du letar helt enkelt på fel ställen. Du är en av de där tjejerna som tror att man kan knulla alfahannarna och sen förvänta sig att dom ska bry sig om dig när natten är slut. En alfahanne rör sig alltid vidare.

Vi andra, gammeldags gentlemannamässiga killar, sitter tillsammans i gäng och röker pipa och dricker whisky. Du kommer inte hitta oss av en slump, såvida du inte träffar oss genom arbete/utbildning/hörnen av krogen. Vi må inte betala på första dejten (jämställdhet är trots allt en nutidens dygd), men vi kommer behandla x-kromosomen med den respekt en sådan förtjänar, vi kommer hålla uppe dörrar, och vi kommer låna er vår jacka en kall vinterdag medans vi själva fryser.
Citera
2012-10-18, 18:33
Medlem
intebadsalts avatar
Det är ungefär som att säga att alla tjejer är feminister

Du kan inte dra halva jordens befolkning över en kam
Citera
2012-10-18, 18:35
Medlem
freshlemons avatar
Citat:

Bara att förvänta sig att mannen ska betala på första dejten hade gjort mig avtänd. Kan man inte betala för sig själv ska man inte gå på date. Är inte snål men att tjejen inte ens erbjuder sig att betala för sig själv tycker jag är vidrigt.-
Senast redigerad av freshlemon 2012-10-18 kl. 18:38.
Citera
2012-10-18, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardW
Du letar helt enkelt på fel ställen. Du är en av de där tjejerna som tror att man kan knulla alfahannarna och sen förvänta sig att dom ska bry sig om dig när natten är slut. En alfahanne rör sig alltid vidare.

Vi andra, gammeldags gentlemannamässiga killar, sitter tillsammans i gäng och röker pipa och dricker whisky. Du kommer inte hitta oss av en slump, såvida du inte träffar oss genom arbete/utbildning/hörnen av krogen. Vi må inte betala på första dejten (jämställdhet är trots allt en nutidens dygd), men vi kommer behandla x-kromosomen med den respekt en sådan förtjänar, vi kommer hålla uppe dörrar, och vi kommer låna er vår jacka en kall vinterdag medans vi själva fryser.

Jag är inte så förtjust i dom snygga typerna som tror att dom är allt utan jag gillar mest normala killar?
Citera
2012-10-18, 18:39
Medlem
Vindhlers avatar
Nej det är helt riktigt, vad förväntar du dig? Numera räddar vi män oss själv och lämnar kvinnorna ombord på båten. Det kan du tacka en väl genomförd statlig indoktrinering och uppfostrning som börjar på dagis och fortgår så länge man stannar inom utbilningsväsendet vilka för de flesta är åtminstone tills de är 19. Målet har varit att bryta ner alla manliga normer. Nu har det lyckats, det finns inga manliga normer som "gentleman" kvar som vi killar blir lärda av vår omgivning under vår uppväxt. Inga manliga normer om att man ska respektera kvinnor och uppskatta dem på ett djupare plan än det rent sexuella. Paradoxalt nog har den sjukliga egalitära jämställdheten gjort att kvinnor har reducerats ner enbart dugliga till att knulla för oss män, för om vi tjejer och killar är så lika, vad fan ska vi med er till förutom att knulla er?
Senast redigerad av Vindhler 2012-10-18 kl. 18:43.
Citera
Medlem
Danj3Ls avatar
Citat:

Du var den bittraste kärringen jag har hört som har öppnat käften, jisses

Börja slicka pussy då,så är problemet löst!
Citera
Medlem
EdwardWs avatar
Citat:
Jag är inte så förtjust i dom snygga typerna som tror att dom är allt utan jag gillar mest normala killar?

Då har du stött på helt andra "normala killar" än 90% av de "normala killar" jag känner.
Citera
2012-10-18, 18:43
Medlem
Anton171s avatar
Citat:

Definiera en normal kille? Det finns inget som är normalt i denna värld, just det du tycker är normalt behöver inte nån annan tycka är normalt. Alla är normala enligt de själva just för att de tycker de är normala.

Men för att svara på ditt första inlägg. Du har inte träffat de rätta killarna för dig än, det finns massor av dessa där ute. Dra inte alla över en kam även fast det är vanligt och lätt att göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in