2012-06-12, 11:55
Medlem
christerys avatar
Istället för propavan testade jag ju valerina forte eller vad den nu hette och postafen (åksjuketablett)
men tyvärr bet det inte på mig.
Citera
2012-06-12, 13:24
Avslutad
Jag har haft utskrivet 3 tabletter Propavan, 25 mg. Men det hjälpte inte, nu har jag 120 mg Theralen o 50 mg Seroquel att sova på.
Citera
2012-06-12, 19:17
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lithionit
gillade du valerina forte? Själv mådde jag jättekonstigt av det, fick kraftiga och ojämna hjärtslag. Väldigt obehagligt.

Jag märkte inte nån skillnad, skulle ju hjälpa mig med sömnen - men, inte ett smack.

Det var bortkastade pengar för mig, att läsa telefonkatalogen skulle gjort större verkan troligen.
Citera
2012-08-28, 22:04
Medlem
Bibringarns avatar
Tjeena va, nu är det så att jag har varit vaken i två dygn och skall strax presentera mig för antingen sängen eller bäste fotöljen(?) fan vad fult det blev.. aja nu till saken.
Jag har kommit över ett preparat vid namnet Zeldox, någon typ av psykos medicin som är avsedd framförallt åt schizofrena. Sen har jag en massa Lergigan och propavan. Går det göra en lyckad blandning av dessa med det forna Affet inräknat hihi
Förresten är Zeldoxen på 40mg och jag har tagit 3, är liksom nu lite orolig över att ovannämnda inte lämpar sig.
Citera
2012-08-28, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bibringarn
Tjeena va, nu är det så att jag har varit vaken i två dygn och skall strax presentera mig för antingen sängen eller bäste fotöljen(?) fan vad fult det blev.. aja nu till saken.
Jag har kommit över ett preparat vid namnet Zeldox, någon typ av psykos medicin som är avsedd framförallt åt schizofrena. Sen har jag en massa Lergigan och propavan. Går det göra en lyckad blandning av dessa med det forna Affet inräknat hihi
Förresten är Zeldoxen på 40mg och jag har tagit 3, är liksom nu lite orolig över att ovannämnda inte lämpar sig.
Jodå, det går bra, om du inte överdriver doserna förstås. Men du kan ta 4 Propavan o säkert ett par Lergigan. Jag hade utskrivet 40 mg Zeldox o 75 mg Propavan samtidigt.
Citera
2012-08-28, 22:29
Medlem
Bibringarns avatar
Amen det låter bra hörru! Å andra sidan har jag tryckt i mig 160 mg nu Zeldox alltså.. Men det vart max dosen för vuxna enligt Fass så då går säkert det töja.
Jag är lite sugen på att käka många Lergigan och se ifall Zeldoxen kan hantera hallisar osv.

PS. Sen att dra igång och flumma loss bland piller efter ett och ett halvt dygn på vaket sätter nog hjulet i spinn
Senast redigerad av Bibringarn 2012-08-28 kl. 22:33.
Citera
2012-09-19, 09:45
Medlem
addicted78s avatar
Jag får inte ut mina ordinarie mediciner som är zopiklon och sobril föräns imorgon. Har inte sovit på 2 dygn. Det ända jag har till hands är propavan.
Lönar det sig om man tar fler än ordinerade 2 tabletter. Inget flumsyfte alltså utan kommer jag sova bättre?
Citera
2012-09-19, 15:26
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addicted78
Jag får inte ut mina ordinarie mediciner som är zopiklon och sobril föräns imorgon. Har inte sovit på 2 dygn. Det ända jag har till hands är propavan.
Lönar det sig om man tar fler än ordinerade 2 tabletter. Inget flumsyfte alltså utan kommer jag sova bättre?

Ja, men krossa dem så går de upp i skallen fortare och så blir Du av med skiten fortare. Du kmr att vara jävligt seg dagen efter, men Du bör sova.
Citera
2012-09-19, 23:41
Medlem
bdbdbdbds avatar
Har grava sömnstörningar och total sömnlöshet ibland, och propavan hjälper faktiskt särskilt när man inte tagit det på länge utan annnat för att sova som tappat i effekt, biverkning att man kan sova lite för bra

Om man ska göra nåt nästa dag menar jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in