2010-06-29, 23:14
Medlem
Trucks avatar
Skaffa en 50-tals Nash Ambassador. Fäller man ner framsätets ryggstöd blir hela bilen en säng inuti. Det är inte en slump, det är meningen. Och det är en stor bil.
Citera
2010-11-26, 11:03
Bannlyst
En van eller minibuss är väl ändå bäst om man ska pippa i en automobil
Citera
2010-12-02, 23:04
Medlem
Sex i bilen är väldigt trångt och jag fick lätt kramp i mina ben. Men det är en rolig grej och det är något många borde testa. För det är ju annorlunda.
Citera
2011-03-10, 21:37
Medlem
Japp, det blir lätt trångt.

Hade sex i baksätet, missionären och ja man kan inte ligga raklång i baksätet. Om man inte är 1,50 lång typ.
Citera
2011-03-18, 19:14
Medlem
Är ju bara extremt överjävligt obekvämt att knulla i bilen - men är man riktigt tokkåt så funkar väl en sittfralla i nödfall. Bilen är ju sämre än en krogtoa.
Citera
2011-03-18, 21:49
Medlem
Sevenfoldeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fekke
Baksätet är mycket bättre än fällda framsäten hur trångt det än är. Framsäten är mkt smalare än vad man tror och det är ju alltid nåt emellan framsätena som är ivägen (det är inte DEN spaken hon ska smaka på!)

Nä i baksätet funkar det alltid t.o.m. i små japanska bilar

Volvo-kombi regerar dock för dessa aktiviteter. Så ny som möjligt förstås så det blir lite mer 'klass' på det hela

Oh yes! Baksätet på min V40 har uppfyllt ändamålet vid ett flertal tillfällen.
Citera
2011-03-18, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Förmodligen en helkorkad fråga, men vad är anledningen till att man vill ha sex i en bil från första början? Har man inte flyttat hemifrån och har en jobbig relation med föräldrarna så är det en sak, men annars känns det som något man vill göra för att folk i amerikanska filmer gör det.

Man kör kanske väldigt långt genom landet, det är kallt o snö ute, och man vill bara inte vänta på att nuppa flera timmar till tills man e framme?
Ja, det var i varje fall anledningen till varför jag fick skär/skavsår från pedalerna på en XC70 i Julas. Attans va de är vassa på sidan. Nästa gång blir det definitivt passagerarsidan eller baksätet. ;D
Citera
2012-08-24, 19:27
Medlem
adddicts avatar
Funderar på att köpa en ny bil till vintern. Det ska vara en slit och slängbil så det får inte vara någon dyr. Min fråga lyder alltså, vilken kombi-bil är optimal för att knulla i? Tacksam för tips och läser gärna om era egna erfarenheter.

kan tillägga att jag är 182cm.
Citera
2012-08-25, 00:18
Medlem
krockbalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milk
Får tydligen tillägga att det handlar om en Audi A4 sedán...Tänker ju inte köpa en bil enbart för ändamålet...

fäll baksätena och kör missionären med bena bak i skuffen, sjukt trångt men det kan ju vara kul det med.
Citera
2012-08-26, 02:52
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-08-26, 17:51
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ismyheadstillon
Att få en avsugning samtidigt som man kör bilen, helt klart!
Lite svårt att hålla koncentrationen på vägen dock, men oj vad roligt det är att köra bil då!
Jag var inne på samma tankebana. De flesta verkar ta för givet att bilen är parkerad, men en bil ska ju köras. Kör man en automatväxlad amerikansk pickup med hel soffa fram är det smidigare än i en Volvo där helvetet brakar lös så fort nån tar av sig bältet.
Citera
2023-02-10, 16:47
Avslutad
Att bli avsugen från förarsätet är ju enkelt att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in