2001-10-20, 00:17
Medlem
vad säger ni? är otrohet okay en gång eller till och med ett flertal gånger? det man inte vet har man inte ont av? har du blivit utsatt för otrohet någon gång? är du en otrogen typ? skulle bigami vara tillåtet? jag är av den uppfattningen att 2 killar kan göra bra mycket mer för en tjej än vad 2 tjejer kan göra för en kille. någon som håller med?
Citera
2001-10-20, 01:47
äldre konto (old)
Ej medlem
otrohet

Med tanke på vad det i grunden handlar om så kan 2 kvinnor och en man göra dubbelt så mycket tillsammans än 2 män och en kvinna. utöver det har kombinationer bara individuella betydelser.
Citera
2001-10-20, 01:58
otrohet

Vart tog kärlek, respekt och att vara trogen vägen? Kan då säga så mycket att om jag skulle hitta min kvinna med en annan man skulle jag troligtvis misshandla henne lika länge som hon "nöjt"
Citera
2001-10-20, 09:10
Medlem
otrohet

"Med tanke på vad det i grunden handlar om så kan 2 kvinnor och en man göra dubbelt så
mycket tillsammans än 2 män och en kvinna. utöver det har kombinationer bara individuella betydelser."

Vad handlar det om i grunden?

Barnalstrande?
Citera
2001-10-20, 22:30
Medlem
otrohet

Kan allt behövas lite god uppfostran här.
Skulle tjejen ens antyda att hon vill ha en annan människa med i sänghalmen vet du var hon hör hemma. På gatan med en spruta i armen. Om nu otrohet inträffar så ska horan sätta på sig ett par mjuka tofflor, smyga ut för att sedan befria denna vår värld från synden
Citera
2001-10-20, 23:09
Medlem
otrohet

Rolf : du nämner bara den otrogna kvinnan... vad om den otrogna mannen då?

Nova : Vad menar du med följande exact???
"2 killar kan göra bra mycket mer för en tjej än vad 2 tjejer kan göra för en kille." Talar du trekant enbart rakt av här eller?

Själv är jag en "one mans girl" och tycker det är helt rätt för mig.

Om otrohet, kan vara svårt. Beror så mycket på hur vansinnigt (!) kär man är i personen. Dvs om det hände EN gång, annars får man ta och inse direkt att personen bara leker med en. Annars är ju otrohet bevis på att känslorna inte nådde hela vägen mellan den ena å den andre och de borde göra slut och söka sin "lycka" på annat håll.

Svin och suggor som utnyjar en person som (av ngn okänd anledning) är kär i dem och konstant otrogen. Sådannad svin och suggor borde söka sig till psykiatriker och beteendehjälp...
Citera
2001-10-20, 23:40
Medlem
otrohet

Kärleken, kravet på att partnern endast ska skänka en själv nöje och förneka alla andra, är den största egoismen ;)
Citera
2001-10-21, 20:50
Medlem
otrohet

Japp, sexuellt alltså. En kille klarar ju endast av så mycket sex innan han är körd medan tjejer kan hålla på bra mycket längre. Alltså kan 2 killar ge en tjej bra mycket mer än vad 2 tjejer kan ge en kille. Mer jämlikt alltså!
Citera
2001-10-21, 20:57
Medlem
otrohet

*aha* :)
Kan du iof kanske ha rätt i :) Men borde det inte bli jobbigt för dig att ge tillbaka lika mycket som du får?

Nja, en grabb är fullt tillräckligt för mig :)
Citera
2001-10-21, 20:58
äldre konto (old)
Ej medlem
otrohet

\"Kärleken, kravet på att partnern endast ska skänka en själv nöje och förneka alla andra,
är den största egoismen ;)\"

Blanda inte ihop kärlek och otrohet. Det är inte ett tecken på kärlek till sin partner när man är otrogen. Det är ett tecken på brist på kärlek, brist på respekt och framför allt brist på mänsklighet. Kan man inte hålla sig till en partner så skall man inte ha ett förhållande eller vara ärlig innan man är otrogen så att partnern har ett val.
Citera
2001-10-22, 00:08
otrohet

"Japp, sexuellt alltså. En kille klarar ju endast av så mycket sex innan han är körd medan tjejer kan hålla på bra mycket längre.
Alltså kan 2 killar ge en tjej bra mycket mer än vad 2 tjejer kan ge en kille."

Tvärt om: Alltså kan 2 tjejer ge en kille mycket mer(det krävs ju inte så mycke för att göra en kille nöjd), medan två killar har svårt att göra en tjej nöjd(tjejer kan ju hålla på bra mycke längre).
Citera
2001-10-22, 00:14
Medlem
otrohet

Misstänker att två kvinnor kan göra en hel del för en killes ego.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in