2006-03-10, 15:19
Medlem
Slog på TV: n häromdagen och såg den värsta smörjan någonsin... The Martha Stewart show går praktiskt taget ut på att Martha Stewart står och framhäver sig själv till publikens (påtvingade?) jubel... Dessutom tar hon in gäster som hon har kvasi-trevliga diskussioner om typ väder med...

I denna episod fick vi reda på hur Martha höll sin hy så pass fin. Hennes morgonrutin visades under ett 5-minuter långt inslag. Hur kan någon vara intresserad av denna enormt självgoda kvinna? Det är vidrigt och den lägsta formen av underhållning...

Ta och titta på The Marta Stewart Show, det frambringar definitivt känslor...
Citera
2006-03-10, 15:52
Medlem
T-bone-s avatar
Var det samma avsnitt då en fet kvinna lagade mat direkt på bordet?
Citera
2006-03-10, 18:56
Medlem
Ja det är inget höjdarprogram direkt. Alla gäster blir avbrutna av Martha, hon lägger ord i munnen på dom, hoppar vidare till något annat ämne när de pratar och tramsar runt. Sen får hon publiken att applådera genom att säga skit som "Och alla i publiken får en kopia av xx's senaste bok"

Samma sorts kärring-tv-skit som Oprah. Martha ser dock lite bättre ut.
Citera
2006-03-10, 19:04
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morotense
Ja det är inget höjdarprogram direkt. Alla gäster blir avbrutna av Martha, hon lägger ord i munnen på dom, hoppar vidare till något annat ämne när de pratar och tramsar runt. Sen får hon publiken att applådera genom att säga skit som "Och alla i publiken får en kopia av xx's senaste bok"

Samma sorts kärring-tv-skit som Oprah. Martha ser dock lite bättre ut.
Det kan ju diskuteras Själv tar jag nog dagens Oprah före Martha
Citera
2006-03-10, 19:05
Medlem
P3tters avatar
Ja, usch, hemskt program som verkar gå hela tiden när man kommer hem och slänger sig i soffan på eftermiddagen.

Såg när hon visade hur man skulle vika en handduk, det enda hon gjorde var att vika den som vilken människa som helst skulle gjort men hela publiken blev helt överlyckliga och började applådera hejvilt, läskigt var det.
Sen avbryter hon sina gäser _hela_ tiden.
Citera
2006-03-11, 00:32
Medlem
electr0ns avatar
Verkar ju vara en ny trend att låta avdankade halvkända klimakteriekärringar få ha egna shower: Ellen DeGeneres Show, Tyra Banks Show, Martha Stewart Show, Sharon Osbourne Show (!) osv osv... det är ju så jävla dålig tv så det är inte sant.
Citera
2006-03-11, 00:40
Bannlyst
Eyy! Tänk på att hon har suttit inne!
Citera
2007-06-05, 21:48
Medlem
Admiral Ganjas avatar
Detta är hjärntvättning av stora perspektiv.

Visst de i usa känner till det, det märks när dom driver med henne i t.ex Letterman och Leno. Vissa hemmafruar 55+ ser säkert på det ändå. Vad är grejen med applåderande publik så fort Martha gör ett utlåtande om hur trevligt det är med juldekorationer? Det blir ju jubel och busvisslingar. Förstår inte..
Men ändå, att låta detta sändas är ju en skymf och rent av en barock handling. VEM vid sina sinnens fulla bruk vill eller kan ens se dessa program?

Har TVbolagen köpt in dessa program, Ellen Degenerad, Oprah, Martha, Tyra banks osv för att de säljer bra i USA och därför kanske säljer bra här? ELLER???

Jag menar, det finns ju inte någon i min bekantskapskrets som kollar på sånt..... ingen med självrespekt iallafall.

VEM ser på Ellen Degeneres, Oprah, Martha Stuwart, Tyra Banks och liknande?????

Jag är nyfiken!
Jag är nyfiken på en viss mentalitet jag inte kan greppa men vill känna ändå...
Citera
2007-06-06, 15:00
Medlem
Jo det är helt ofattbart att publiken är i extas över att Marta gör en vanlig paj. De hade säkert blivit roade av att se henne äta också.
Citera
2007-06-06, 15:44
Medlem
http://consumerist.com/consumer/advertising/how-much-does-it-cost-to-get-martha-stewart-to-say-whatever-you-want-262138.php

Lite mer om produktplaceringen på denna odrägliga tvshow.
Citera
2007-06-06, 15:47
Medlem
Benyamins avatar
Jag fattar inte hur den kan visas i Sverige. Vilka tittar på det egentligen?
Citera
2007-06-06, 17:10
Medlem
Vicious_s avatar
Ett program så att amerikanska hemmafruar ska lära sig vika servetter, göra halloweenpynt och annat viktigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in