2012-07-11, 12:10
  #145
Medlem
FarbrorKjells avatar
Om du bor i ett invandrartätt område, så kalla den för "jävla svartskalle", gå sedan omkring i området och ropa på din katt.
Citera
2012-07-11, 13:26
  #146
Medlem
Repolainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorKjell
Om du bor i ett invandrartätt område, så kalla den för "jävla svartskalle", gå sedan omkring i området och ropa på din katt.

Asbra

Axl Jansson föreslår jag.
Citera
2012-07-11, 13:35
  #147
Medlem
Von Drakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorKjell
Om du bor i ett invandrartätt område, så kalla den för "jävla svartskalle", gå sedan omkring i området och ropa på din katt.

Det hade nog räckt med enbart sista ordet för att bli knivad. Om man är i fel område. Påminner lite om Hasse Alfredsson: "Jag hade en hund som hette Grogg, men jag kunde inte ha kvar den. Det blev för dyrt att ropa på den."

OnT: Jag personligen tycker att tvåstaviga namn är lättast att använda. Ett av de dummaste/sämsta namn jag har hört var Sysop. Min favorit är nog Tusse.
Citera
2012-07-11, 13:38
  #148
Bannlyst
Pussy tycker jag är fint kattnamn
Citera
2012-07-11, 14:23
  #149
Medlem
Von Drakes avatar
En gammal arbetskompis har en katt som heter Kattfan. Jag vet inte om han tagit det från boken med samma namn, men det är möjligt. Om det är en svart katt kan man ju använda Behemot, speciellt om han gillar schack och vodka.
Citera
2012-07-11, 14:24
  #150
Medlem
Aviarts avatar
Döp till "Flabben".

- Du håller Flabben är du snäll..


Hähähä
Citera
2012-07-11, 14:33
  #151
Medlem
Von Drakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Döp till "Flabben".

- Du håller Flabben är du snäll..


Hähähä

Den var rolig.. men jag tycker nog ändå inte att man ska göra en liten kissekatt till åtlöje. Det är trots allt en kär familjemedlem.
Citera
2012-07-11, 15:49
  #152
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von Drake
PS. Min kisse heter Sigge, men jag visste inte då, att det var så vanligt. DS.

Känner en gubbe som hade en katt som hette Sigge, den jädra katten var helt störd och bet folk (bland annat mig) helt utan provokation, så han är i katthimlen/helvetet nu.
Citera
2012-07-11, 16:45
  #153
Medlem
Von Drakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Känner en gubbe som hade en katt som hette Sigge, den jädra katten var helt störd och bet folk (bland annat mig) helt utan provokation, så han är i katthimlen/helvetet nu.

Det var inte min Sigge. Han bits aldrig, däremot river han människor han inte gillar!
Citera
2012-07-11, 17:02
  #154
Medlem
Repolainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikkiLauda
Pussy tycker jag är fint kattnamn

Bara du inte köper maten med samma namn. Den är skit nämligen. Min katt bajsade blod efter att han fått den.


Herman Hesse säger jag.
Citera
2012-07-11, 17:03
  #155
Medlem
Samsungs-Ipads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regina.Spektor
Risotto

Eller varför inte Blodpudding.
Citera
2012-07-11, 17:12
  #156
Medlem
Von Drakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsungs-Ipad
Eller varför inte Blodpudding.


Jag förstod inte.

Om vi är på den nivån: Varför inte kalla honom för Mördaren. - Stoppa Mördarn, -Kom hit Mördarn, - Vänta, jag ska bara öppna dörren för Mördarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in