Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorKjell
Om du bor i ett invandrartätt område, så kalla den för "jävla svartskalle", gå sedan omkring i området och ropa på din katt.
Det hade nog räckt med enbart sista ordet för att bli knivad. Om man är i fel område. Påminner lite om Hasse Alfredsson: "Jag hade en hund som hette Grogg, men jag kunde inte ha kvar den. Det blev för dyrt att ropa på den."
OnT: Jag personligen tycker att tvåstaviga namn är lättast att använda. Ett av de dummaste/sämsta namn jag har hört var Sysop. Min favorit är nog Tusse.