2012-06-28, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExclusifCognac
Probe:s whiskeysnus. "Vasa? Luktar alkohol? Hmm. Måste vara snuset som luktar..whiskeysnus du vet...".

Kan fungera om kunden ifråga inte är speciellt insatt.

julsnus
Citera
2012-06-28, 21:31
Medlem
Layss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catr97
Ta SB12 innan du går till jobbet och ha ett SB12 tuggummi liggandes i kassan, jag vet att det uppskattas att jag använder det av frun när jag varit ute och att det fungerar över förväntan. Tänk på att för att få Max effekt så får du inte äta eller dricka på ungefär 2 timmar efter sköljning.

This!

Eller kaffe kanske? Sur kaffe andedräkt kan verkligen stinka och blir lätt att skylla på.
Citera
2012-06-28, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lays
This!

Eller kaffe kanske? Sur kaffe andedräkt kan verkligen stinka och blir lätt att skylla på.

Kanske, Men vem vill gå på fest och lukta sur disktrasa i munnen?
Citera
2012-06-28, 21:34
Medlem
desperatnamns avatar
Fisk(fiskefjäs), du kommer få en fräsch andedräkt av mint
Citera
2012-06-28, 21:35
Medlem
desperatnamns avatar
Citat:
Kanske, Men vem vill gå på fest och lukta sur disktrasa i munnen?

Bara att ta ett tuggummi på vägen dit.
Citera
2012-06-28, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desperatnamn
Bara att ta ett tuggummi på vägen dit.

Njae, tycker du inte tuggummi förbättrar för stunden men förvärrar i längden? Men det är klart, tandborstning och SB12 (ja, jag tjatar om det jäkla SB12) efter avslutat pass så är man fräsch, full och glad
Förresten, vilken butik ska man handla i på lördag, kanske får sig ett gott skratt i kassan
Citera
2012-06-28, 22:18
Medlem
Mejselsprejs avatar
Käka bara en jävla massa vitlök innan du börjar så luktar du vitlök istället. (Är inte hundra på om det är bra, men bättre är det iaf )'

Nej, men för att vara seriös så skulle jag säga typ screwdriver eller nånting...Ser inte allt för suspekt ut med apelsinjuice
Citera
2012-06-28, 22:37
Medlem
hesons avatar
Vitlök kan funka, stimorol funkar inte.

TS grogga på en dryck som är OK att dricka på jobbet. I ditt läge skulle jag kanske smyga i lite vodka i en energidrycksburk, de är så ohyggliga att det antagligen inte ens går att verifiera om den är spetsad om du skulle åka dit.

Jag skulle inte förkröka på jobbet, jag skulle shotta ikapp på den efterkommande festen.
Citera
2012-06-28, 22:38
Medlem
Pizzapaomeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastasallad
Som rubriken lyder behöver jag alltså en alkoholhaltig dryck som luktar så lite som möjligt (läs: ger mig spritig andedräkt) under tiden man dricker den. Varför undrar ni nu givetvis? Det är som såhär att jag kommer att sitta i min kära livsmedelsbutikskassa under lördagkväll och behöver starta förfesten på egen hand så att säga, därför vore det fint att lukta så lite alkis som möjligt medan man sitter där och kränger tomater, hundgodis och strutssalami.

Har givetvis laddat upp med diverse tabletter , tuggummin frukter osv för att motverka det så gott som möjligt. Har någon Flashbackare några erfarenheter kring detta som kan de kan dela med sig av?
Vissa kriterier känns rimliga att tänka när man väljer sin sprit:
- Kolsyrefri, skönt att slippa skabbiga rapar som man måste försöka blåsa ut åt ett håll där den inte förpestar någon annan.
- Lätt att förväxla med någon annan vanlig dryck.
- Inte gör mig klappkanon på 20 minuter.
- Inte smakar röv, såsom ren vodka osv.

Har Flashback några andra tips för hur man ska dricka i smyg på ett skickligt sätt eller har sköna historier om när ni söp på jobbet och hur det gick är det också oerhört välkommet
Hennigans
Citera
2012-06-28, 22:41
Medlem
Malibu+ vodka + apelsin(eller ananas) juice.
Citera
2012-06-28, 23:02
Medlem
Pastasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heson
Vitlök kan funka, stimorol funkar inte.

TS grogga på en dryck som är OK att dricka på jobbet. I ditt läge skulle jag kanske smyga i lite vodka i en energidrycksburk, de är så ohyggliga att det antagligen inte ens går att verifiera om den är spetsad om du skulle åka dit.

Jag skulle inte förkröka på jobbet, jag skulle shotta ikapp på den efterkommande festen.
Om jag hade kunnat göra så hade jag gjort det, har försökt tidigare men magen säger ifrån å det grövsta

Citat:
Njae, tycker du inte tuggummi förbättrar för stunden men förvärrar i längden? Men det är klart, tandborstning och SB12 (ja, jag tjatar om det jäkla SB12) efter avslutat pass så är man fräsch, full och glad
Förresten, vilken butik ska man handla i på lördag, kanske får sig ett gott skratt i kassan
Ska se om vi kan införskaffa ett par sådana tuggummin då, men då kvarstår frågan som sades tidigare, vem provandas man på? :P

Citat:
Ursprungligen postat av Slamina
använd vattenflaska? jobbar på ica och vi har fått ica-vattenflaskor att ha i kassan om vi blir törstiga. annars ta bara en vanlig svart, inge konstigt med det.
Ja det har vi också, men det är inte det som är problemet, utan snarare att dölja doftspåren efteråt

Citat:
Ursprungligen postat av longlive
Malibu+ vodka + apelsin(eller ananas) juice.
Ska provsmaka en imorgon så får vi se om den duger
Citera
2012-06-28, 23:07
Medlem
LevaBhs avatar
Ser fram mot en ordentlig rapport i morgon.
Hoppas du möter några sköna kunder ikväll.
Att kröka på jobbet kan ge några rejäla erfarenheter.
Det har det i alla fall gett mig.
Ha en god natt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in