Citat:
Ursprungligen postat av heson
Vitlök kan funka, stimorol funkar inte.
TS grogga på en dryck som är OK att dricka på jobbet. I ditt läge skulle jag kanske smyga i lite vodka i en energidrycksburk, de är så ohyggliga att det antagligen inte ens går att verifiera om den är spetsad om du skulle åka dit.
Jag skulle inte förkröka på jobbet, jag skulle shotta ikapp på den efterkommande festen.
Om jag hade kunnat göra så hade jag gjort det, har försökt tidigare men magen säger ifrån å det grövsta
Citat:
Ursprungligen postat av catr97
Njae, tycker du inte tuggummi förbättrar för stunden men förvärrar i längden? Men det är klart, tandborstning och SB12 (ja, jag tjatar om det jäkla SB12) efter avslutat pass så är man fräsch, full och glad

Förresten, vilken butik ska man handla i på lördag, kanske får sig ett gott skratt i kassan

Ska se om vi kan införskaffa ett par sådana tuggummin då, men då kvarstår frågan som sades tidigare, vem provandas man på? :P
Citat:
Ursprungligen postat av Slamina
använd vattenflaska? jobbar på ica och vi har fått ica-vattenflaskor att ha i kassan om vi blir törstiga. annars ta bara en vanlig svart, inge konstigt med det.
Ja det har vi också, men det är inte det som är problemet, utan snarare att dölja doftspåren efteråt
Citat:
Ursprungligen postat av longlive
Malibu+ vodka + apelsin(eller ananas) juice.
Ska provsmaka en imorgon så får vi se om den duger