Har lusläst den här tråden och sakteliga skapat mig en uppfattning om hur de olika pillrena fungerar. Efter att ha summerat ihop galizas rapporter med de andras omdömen gjorde jag en order förra veckan.
Beställde 4 st Dream Body, 4 st Hoodia P57 samt 4 st Lida (gamla formulan) från en shop som har blivit länkad tidigare i den här tråden och det gick hur smidigt som helst. Gjorde köpet för ca en vecka sen och fick dem i måndags, 7 dar med EMS vilket var som utlovat. Bad dem även skicka med lite samples, fick 30 tabletter Instant Slim och 12 tabletter MZT, kanonbra..
Min plan är att göra som galiza, variera tabletterna varje dag för att inte hamna i platå. De som jag får mest biverkningar av tar jag bort. Har bara kört i två dar men jag tycker verkligen att de fungerar.
Tog en Dreambody igår och en Hoodia P57 idag, hungern är som bortblåst, har ätit regelbundna måltider men mycket, mycket mindre än tidigare. Har inte haft några biverkningar heller men har iofs druckit mycket vatten, kände ett litet tryck över skallen igår men det försvann.
Ska bli intressant att se hur de funkar i längden..
Startar på 110 kg och planerar att gå ned till ca 85 kg på ett år utan att förlora alltför mycket muskler.