MickeR
Tack för informativt svar.Visst är jag nöjd med det.
Jag har valt Ut citat med svar på dina frågor nedan:
Citat:
Bästa Du lägger Ut det material Du har sparat men tror ändå inte du kommer ifrån envisa frågor om hur det gick till med skallgången. Förstår inte vad du menar här riktigt, förtydliga gärna vad du menar, men det lilla material jag har kvar kommer jag att lägga ut delar av.
Varför jag frågade om envisa frågor skallgången hör väl till sakens natur att Du kanske framtiden kommer få frågor om hur skallgången gick till -92. som sagt inte bara jag som har frågor utan du kan kanske vänta dig frågor från flera.
Citat:
Du var väl inte själv? Eller!?[/i] Som jag sagt flera gånger så hade jag 1000-tals människor ute och letade. Bara att leta upp gamla tidningsklipp så ser du.
Jo visst var det 1000 talet ute och letade men det jag söker efter på tråden är om det finns fler än Du som kan verifera platser som är genomsökta. bl.a sjukhuset ned till sandviken med golfbana och Sjöängen vilket jag tycker är ett hett område.
Citat:
Särskil intressant är området...... Ja, eftersom jag kommer ihåg att vi bl.a sökte området från sjukhuset ner till sandviken så kan jag säga att de områdena är genomsökta enligt instruktion. Jag kan dock inte svära på att något kan ha missats av grupperna. Jag tror förstås att de gjorde precis allt vad de kunde för att göra ett bra "jobb" då de som gick i kedjorna var engagerade i händelsen.
Sandviken var väl en het potatis? En Hund markerade en grop där inte långt från parkeringen vad jag förstår. Varför kontaktade Du inte Polisen i det läget? utan Du tog väl ett eget initiativ och rekryterade en grävskopa. Hur mycket grävde Ni där? Var Ni helt på det säkra på att det Ni grävde platsen grundligt eller kanske hade andra misstankar omkring platsen men att ni ändå tyckte att det räckte med just det jobbet vid gropen och var nöjda med det? finns det foto material från den insatsen? En sådan viktig händelse en hund markerar och ni gräver på platsen bör ju ha dokumenteras foto av någon?
Citat:
Sedan så har jag en fråga....varför skulle jag vara sur för att du "rotar i gamla namn" ??
Du har ju pekat ut en hel drös med "misstänkta" och "synnerligen misstänkta" människor inklusive mig här på FB. Och som svar på det så är det inget jag blir sur över. Jag kan dock personligen tycka att du ska vara lite försiktigare innan du pekar ut folk/grupper till höger och vänster.
Nää, DU! Jag har inte pekat UT någon som 100% skyldig utan jag har försökt efterliknat, jobbat som antagligen Polisen gör i utredningar internt. Men i detta fall så har det skett med att jag i inlägg
"offentligt" rotat i namn från Mariestad och rört om i grytan och platser som har en förbindelse med Helena på något vis och valt lägga ut namn för att provocera fram svar och det har ju gått med raketfart kan jag ju säga eftersom resultaten har ploppat fram i strid ström. Och det är inte något jag skäms över.Utan tvärtom.
Och! Jag har då inte pekat UT dig som någon eventuell misstänkt i något inlägg utan tvärtom frågat dig i inlägg om alla de rykten som florerat runt dig är sant eller inte och därmed dementerat dessa rykten efterom du själv har svarat. Blir faktiskt en aningen förvånad Du kommer med en sådan anklagelse mot mig. Och å andra sidan så är det ju heller ingen som ifrågasatt dig om vad du gjorde den kvällen natten, vilket alabi du hade och blivit grillad på tråden som atervandsgrad4 blivit med namn och platser och att Du också ska stå upp och förklara i detaljer vad du minns precis från kvällen/natten 14 -juni som atervandsgran4 har fått göra med varierande resultat. var glad för det.
Du har även nämnt i inlägg häromåret att N.A inte har med detta försvinnande göra och det bestämt. Därmed så har är du kanske på något vis kopplad till en bekantskapskrets eller ytligt bekant till T.A och Atervandsgrand4. har jag fel i det påståendet?
KK12