2012-05-06, 01:42
Medlem
Hej,

Köpte ett par mycket snygga läder skor som i huvudsak satt perfekt på min fot. Allt är bra med skon, förutm omkring plösen, där är det riktigt tajt och spänner rejält kring foten. Skon töjer sig efter att ha gått med dubbla strumpor i, men den formen håller sig bara temporärt.

Så nu undrar jag om lästnings spray är något att satsa på?

Hittat både att KIWI och BAMA har utlästnings spray. Är det något som fungerar, och vilken av dessa märken är mest effektiv? Har försikt finna Kiwi sprayen i lager på nätet, utan resultat. BAMA sprayen finns dock.
Citera
2012-05-06, 01:54
Medlem
Robinson-Merals avatar
Skomakaren har verktyg som fixar det annars. Det kostar en femtiolapp. Jag gjorde det i höstas och blev väldigt nöjd.
Citera
2012-05-06, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robinson-Meral
Skomakaren har verktyg som fixar det annars. Det kostar en femtiolapp. Jag gjorde det i höstas och blev väldigt nöjd.

Finns ingen skomakare här. Måste åka 10-15 mil för att finna en.
Citera
2012-05-06, 04:30
Medlem
Sereenas avatar
Bara spray kommer inte hjälpa utan du behöver ett lästverktyg för att töja materialet rätt och det brukar ta ett par dar för att bli riktigt bra.

Om det är ett par bra skor så kan det nog vara värt att försöka få in dom till en skomakare (en riktig skomakare, inte nån jävla 5minuters klackbar).
Citera
2012-05-08, 22:43
Medlem
prettygirls avatar
Har använt utlästningsspray i ett par lackskor. Fungerar alldeles utmärkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in