Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Ja, så var det med din logik.
Vet du ens vad det är vi diskuterar just nu, förmodligen inte.
Jag ska förtydliga, vi diskuterar inte var hon dog, det är klarlagt, vi diskuterar inte heller om hon dog, vi diskuterar inte om hon blev mördad. Allt detta är redan klarlagt.
Vi diskuterar vilken tid den 28:e som hon blev mördad. Detta förändras inte av några nya fynd.
Det finns ingenting som stödjer teorin att hon mördades under natten. Det finns visst stöd för att hon levde till efter bankomatuttaget.
Det är inte riktigt så enkelt eller intressant just nu att ens ta till en sån ointressant sak som före detta vittnen. Jag hävdar att då hon slutade höra av sig så dog hon, och det är inget snack om att det rör sig om den 28 juli. Fredrik såg inte Marina gå iväg det är en fet lögn.
Sen är inte det här klart så du får helt enkelt lugna ner dig så ska du se att det löser sig. Jag finner det meningslöst att diskutera självklarheter.
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Nej funkar inte riktigt så, du har hävdat en sak och jag vill ha en källa på det du hävdar.
Det är liksom inte min uppgift att bekräfta det du skriver utan det är du som ska göra det.
Så var någonstans står det att det är lagligt att sätta span på någon innan en resningsansökan är inlämnad?
Du får läsa på helt enkelt jag har varken tid eller lust att leta upp lagparagrafer till dig. Återkom om du har något som motbevisar det hela för nu vill jag tala om det nya i ärendet.
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Du vet ju inget om något i så fall.
Och du, försöker man hänga upp målet på att mordet skedde den 27:e med FUP så kommer man inte långt.
Den som lever får se.
Ursäkta, den 28 juli gäller inte den 27 även om det va sista gången hon hördes live i telefonen.
Målet sköts av den myndighet som sköter detta så jag är inte orolig.
Dessutom så är det en stor last för den misstänkte oavsett vad det blir och det gläder mig.
Jo, jag
vet mer än dig just nu.