2011-10-10, 17:21
Medlem
SjooSandstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniGangster
Hmm, säg att man nu suger av en häst.. Skulle inte hästen då försöka "sparka" bort den som suger av den ? Ska jag vara ärligt låter det väldigt riskabelt att sitta där under hästen och veta att man kan få häst spark i huvudet..
Jag håller med dig. Ingenting jag särskilt frivilligt hade gett mig in på.
Citera
2012-04-18, 14:32
Medlem
Sto har jag knullat många gånger, det är otroligt skönt
Citera
2012-05-02, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluesPower
Jag tror det tar emot att åka till akuten och säga att man blivit skadad medans man blivit rövknullad av en häst, speciellt om man är en någorlunda respekterad person som jag har förstått att han var. Det var ju just därför han dog, hans kompisar ville köra han till akuten men han vägrade, tillslut så gick han med på det men då var det försent.

Han fick en e.koli infektion i bukhålan som orsakade kraftig inflammation av samtliga organ, vävnader och omkringliggande tarm. Det + inre blödningar = blodförgiftning.

Tarmen = Miljarder E-Koli

E Koli = Inte snälla, ätar-bakterier med stora käftar..flufs glufs..

E-koli + bukhåla = Inte bra, blir glufs glufs på safterna och vävnad..

Sedan...död.
Citera
2012-05-08, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tapir
Är det någon som har erfarenhet av sexuella äventyr med hästar? Hur gör man? Skall man töja först hemma med dildos och sådär innan man testar på att få en häst i sig? Är det någon som skulle vilja vara med och kanske rentav spela in en film eller två? Är det någon som kan tänka sig att bistå med en hingst av lämplig storlek? Vet inte hur lätt det är att hitta en.. Och är det olagligt att bli tagen av en häst?

Är jag konstig som känner upphetsan av detta stora ståtliga djur och dess fördelaktiga tillhörigheter?

Någon som har haft liknande tankar? Hör av er, PMa om ni vill hitta på något

Hej!
det första du borde tänka på när du och din hingst ska mysa till det är att ni båda vill, om han känner sig osäker kan du hjälpa honom med långt förspel eller att låta honom välja ställning, kanske klappa honom lite, ge honom en sockerbit eller vad han nu gillar bäst. du måste också tänka på att det är viktigt att skydda dig, föredragsvis med hjälp av gladpack. i början kan det givetvis göra lite ont eller skava lite, det upplever vissa, och det är HELT normalt, men det du borde göra är att slappna av och ha en skön stund. Lycka till!:-)
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in