2012-05-07, 22:30
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Frågan kan ju först kanske gå till P.K..Hur smutsig jag var, låter nästa som jag skulle rullat mig i lera eller var det lite smutts på byxorna????

Du som var dyngrak och blivit hemkörd av Polis hur mycket tänker man då på hurvida någon är smutsig eller ej???

Vagt minna att jag har genat här och denna häck/buskage var som salex/ sly..
Hade en precis lika dan bakom mitt hus, lika stor...även i den en gen stig emellan som jag använde då och då...

Att trilla i denna skulle göra att man smutsar ner sig en del...

Okej, så då var det inte ovanligt egentligen att du/ni gick genom buskarna i vanliga fall.

Låter inte som att det kan ha varit några taggbuskar iallafall.
Citera
2012-05-07, 22:33
Medlem
Lalajlajs avatar
@Atervandsgrand4

Får jag fråga var du jobbade på den tiden?
Citera
2012-05-07, 22:40
Medlem
rednecksvedalas avatar
Man måste vara bra smutsig för att man ska uttrycka sig som jag gjorde. : Hur fan ser du ut!! Men du var ju inte bara smutsig, Det fanns andra saker att anmärka på. Som jag sagt tidigare . jag släpper inte på allt. Du kanske själv kan berätta hur du såg ut. Så inte jag lägger mina ord i munnen på dig. Vi vänder på det för omväxlings skull. Hade du något rivmärke kanske? Från buskarna ? Jag bara spekulerar nu. och om. var hade du det
Citera
2012-05-07, 22:41
Medlem
Prinzezzans avatar
[quote=Atervandsgrand4]Frågan kan ju först kanske gå till P.K..Hur smutsig jag var, låter nästa som jag skulle rullat mig i lera eller var det lite smutts på byxorna????

Du som var dyngrak och blivit hemkörd av Polis hur mycket tänker man då på hurvida någon är smutsig eller ej???

Vagt minna att jag har genat här och denna häck/buskage var som salex/ sly..
Hade en precis lika dan bakom mitt hus, lika stor...även i den en gen stig emellan som jag använde då och då...

Att trilla i denna skulle göra att man smutsar ner sig en del...[/QUOTE]

Enligt redneck ska du även ha varit ordentligt rufsig i håret. Var du riktigt inne i buskaget och "härjade"?

Stigen genom buskaget är/var väl ca 3 meter. Om du ramlade där, så var du väl nästan ute på andra sidan? (Med tanke på kroppslängden, menar jag.)
Citera
2012-05-07, 22:44
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Okej, så då var det inte ovanligt egentligen att du/ni gick genom buskarna i vanliga fall.

Låter inte som att det kan ha varit några taggbuskar iallafall.

Ang. det fetmarkerade. Kan du utveckla?
Citera
2012-05-07, 22:49
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Ang. det fetmarkerade. Kan du utveckla?

Ja, om man springer genom taggbuskar brukar man ju fastna med kläder och hår och då kan man ju bli rejält rufsig och tilltufsad.

Förstår nu att det går en stig genom busken som man under normala omständigheter kan använda sig av för att ta sig igenom busken, utan incidenter.

Dessutom är det lätt att skada sig och då kan man ju förstå att man kan bli upprörd.
Senast redigerad av Lalajlaj 2012-05-07 kl. 22:52.
Citera
2012-05-07, 22:49
Medlem
kungkarl12es avatar
http://forumbilder.se/show.aspx?iid=ca2012102602P973d

Jo, angående bilder.
Kanske Föreställer denna bild en J.F?
Kan du bekräfta det P.U?
Stämmer det att denna bild kan föreställa en J,F?
Kan ju ha fel men frågan är upp till dig om det stämmer eller inte.

KK12
Citera
2012-05-07, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
@Atervandsgrand4

Får jag fråga var du jobbade på den tiden?

Resande på olika orter...
Citera
2012-05-07, 22:54
Medlem
rednecksvedalas avatar
Japp J.F. Våran tränare
Citera
2012-05-07, 22:55
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Resande på olika orter...

Inte resande som i "resande" väl

Du jobbade utanför Mariestad med andra ord.

Din sambo, hon var borta den här natten har du berättat, när kom hon hem igen, på söndagen redan?
Citera
2012-05-07, 23:00
Bannlyst
Inga rivmärken på bröstet och ena armen ?
Bara allmän nyfikenhet.
Citera
2012-05-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednecksvedala
Man måste vara bra smutsig för att man ska uttrycka sig som jag gjorde. : Hur fan ser du ut!! Men du var ju inte bara smutsig, Det fanns andra saker att anmärka på. Som jag sagt tidigare . jag släpper inte på allt. Du kanske själv kan berätta hur du såg ut. Så inte jag lägger mina ord i munnen på dig. Vi vänder på det för omväxlings skull. Hade du något rivmärke kanske? Från buskarna ? Jag bara spekulerar nu. och om. var hade du det

men du....det är ju du som påstår hur jag såg ut.. Om allt är så anmärkningsvärt så lämna det då till Polisen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in