Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Om vi hoppar över allt detta med tider och fortsätter istället efter att du klev av taxin så har jag några funderingar.
PK påstår att du var skitig och tillrufsad när du kom hem till honom, det har du också bekräftat.
Men när du gick igenom den här busken, hur massiv var busken och brukade du gå den vägen när du skulle till PK?
Har svårt att förstå hur man kan bli skitig och tillrufsad bara för att man går igenom en busken, men kan du beskriva händelsen i buskarna igen så man kan få en uppfattning om hur du kunde bli så skitig och tillrufsad?
Ramlade du också i buskarna, tänke om du kanske skadade dig och det var därför som du var upprörd?
Frågan kan ju först kanske gå till P.K..Hur smutsig jag var, låter nästa som jag skulle rullat mig i lera eller var det lite smutts på byxorna????
Du som var dyngrak och blivit hemkörd av Polis hur mycket tänker man då på hurvida någon är smutsig eller ej???
Vagt minna att jag har genat här och denna häck/buskage var som salex/ sly..
Hade en precis lika dan bakom mitt hus, lika stor...även i den en gen stig emellan som jag använde då och då...
Att trilla i denna skulle göra att man smutsar ner sig en del...