Citat:
Ursprungligen postat av StanleyKubrick
TjeNA
Hur ofta byter ni sängkläder? Hur ofta är det rekommenderat att göra?
Själv gör jag det 1 gånger om året för att jag tycker de är jobbiga att tvätta.Har som tradition att göra det dagen efter nyår

Ni som svarar: glöm ej att motivera varför ni byter när ni gör så att det ej blir en listtråd
Myspysigt det måste vara hos dig i juletider...
Vi byter väl en gång i månaden kanske när vi "storstädar" men skulle vilja göra det en gång i veckan, dock blir det inte av så ofta just på grund av att man kommer på det när man ska lägga sig och då känns det så jobbigt, det är ju jävligt skönt med nytvättade sängkläder så jag ska försöka få igång en rutin eller se till att kärringen gör det

.
Har du liknande preferenser med övrig hygien? Kör du med övrig städning en gång om år också?