Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Nej, magont har jag inte däremot börjar jag få lite lätt huvudvärk av detta trätande
Hur kan DU säga vad jag blint tror på? Är det på så lätta grunder Du även bestämt skuldfrågan i detta fall?
Och detta med Artmix inträde på tråden. Om man vill ha ett svar från en person, i detta fall Artmix, så måste man ha en anständig ton - han har ingen skyldighet att yttra sig inför oss öht. Jag förstår varför DU aldrig fick några svar från honom. För övrigt är jag en rätt artig person.
Du vill att jag ska ge dig ett ex. på annan gm. Jag säger så här: Marina hade mani på att kolla fordon som passerade hennes bostad. Varför? - det kan ju faktiskt betyda att det fanns personer hon var rädd för, hade ovänner eller var rädd för att hennes nätkontakter hade spårat upp hennes bostadsadress.
Kallar du det för anständig ton att säga svara så slipper vi fundera mer sen?
Och nu har du litat blint på vartenda ord han sagt en misstänkt mördare med ett register på 16 brott.
Och som har misshandlat både sina x och barn stulit från grannen och som missbrukar narkotika. Mördar husdjur och nu mord. Och det lyssnar du på som någon sanning,.
Det är inget trätande det är fakta från dagens utgångspunkt med ett funnet lik.
Annars hette det Holland och Fr*d spåret, men det va ju ingen som köpte mer än de allra mest korkade. Det går inte att ha trådar som bedriver egna utredningar med egna gm det är konspirationer utan grunder.
Du hade inget alternativ förstår jag och ändå tvingar du dig att säga en annan gm.
Polisens utredningar är inget du tror på med andra ord, och då anser jag nog att man bör ha två trådar en för relevant falla som innefattar polismyndighetens utredning med fakta om grund, och en för konspirationer så slipper ett ämne bli så här misshandlat av en massa lösa påståenden utan en enda grund att stå på.
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Tog bort lite pladder.
FUP, sid 340
Vem såg FS åka snabbt med vilken jeep?
Varför tror du att FS skydd användes? Varför tror du att pistolen låg i väggen?
DU missar mamman till barnens inlägg du ljuger om Fredriks mor och sen om Marinas mor den kärringen som du fint kallade henne. Och nu efterfrågar du sidor i FUP fast du utger dig för att ha läst den.
DU har ju inte läst FUP utan bara sitter och tramsar.
Pladdra på du för du är så lurad och bortgjord efter ditt trams och lögnerna som haglat här inne.